Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


    Thomas Östros blir bränd på brännpunkt!

    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Thomas Östros blir bränd på brännpunkt! Empty Thomas Östros blir bränd på brännpunkt!

    Inlägg  Thors 2010-03-28, 09:35

    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/skattepopulism-star-sverige-dyrt_4487503.svd

    en och skär sosse stöld av östros

    Sossarna har en skrämmande människosyn som ser skattelättnader till pensionärerna som förnedring. Vilken sorts människor är egentligen ni sossar, vänsterpartister och miljöpartister.

    Ni vill stjäla 44 000 netto efter skatt om året från mig och min familj och ge till flyktingar, akassa och andra meningslösa bidrag. Vi vanliga knegare har fått det mycket bättre med alliansen.

    Jag kan aldrig mera rösta på en skrämmande oempatiskt betongpolitik som Miljöpartiet, sossarna och vänstern.



    jag arbetar hårt för min familj

    Ohly har sagt att jobbskatteavdraget ska bort. Mona S(t)ahlin tycker att den sista delen av jobbskatteavdraget ska bort meddetsamma. Om (S), (MP) (V) ska regera tillsammans så kommer jobbskatteavdraget för oss vanliga knegare att vara helt borta om två år.

    Vår familj kommer att förlora 34 000 netto om året. Blir det höjd fastighetskatt blir det kanske 44 000 som vi förlorar varje år. Alltså nästan 4000 i månaden av våra pengar som Mona och rånargänget vill ge till bidrags Sverige.


    varför vill dom (S) stjäla från arbetarna

    Sossarnas vill skapa en befolkning som uppför sig som ett litet barn vid godis disken och skriker och gråter "mamma, mamma GODIS, GODIS!"

    Sossarna vill att alla ska skrika "Mona, OHLY och MP ge mig PENGAR, PENGAR så att jag kan sitta hemma och lata mig utan att arbeta". Akassa, sjukskrivning och flyktingbidrag höjs av (S). Dom vill att alla som inte arbetar ska ha det lika bra eller bättre än dom vanliga knegare som jobbar hårt. Detta är inte rättvisa. Detta är vänsterns jantelag som talar.


    Har Thomas "gnällspiken" Östros någonsin blivit så kritiserad förut?

    OJOJOJ

    SMAKAR BRA TILL MORGONKAFFET!!

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:30