Sniperace 2012-04-22, 18:05
F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:
nej det tror jag inte, men jag visade hur mycket jag garvar å dig....
Det tyder mer på psykisk instabilitet från din sida än nåt annat Sniperace skrev:och du klarar inte av att motbevisa.....
Undrar om det var en medveten forumstrategi från din sida att utelämna VAD som skulle motbevisas. Hur som helst så började vi prata om barnbidragen, att de skulle inkomstbeprövas, verkar vi tydligen vara överens om du och jag. Men sedan fladdrade du ur i fantasins värld igen. Du påstår att du fick kraftigt mothugg av
en "enig vänster"... inget av detta stämmer ju, inte ens om du skulle hitta EN ENDA vänster som var emot.... vilket du inte har fört i bevis ännu.
Sedan länken du gav fanns heller inget av det du påstod.
Freedom skrev: "SAP fördelade välståndet till de breda massorna, något jag har svårt
att tro att en ren högerregering hade åstadkommit.
Vi ser ju idag hur den fördelningen går till...."
Och Formis skrev: "Åsikten att alla barn ska "värderas" lika kanske är svårförståelig ?"
Även om någon av dssa herrar skulle ha den åsikten du tilldelasr dem, som framgår inte detta av den länk du gav, ej heller gör det en "enig vänster" av situationen. Då skulle tex jag gett dig mothugg ! Sniperace skrev:läs igen lille v'än....
Jag är varken liten, eller din vän !... och du .... pröva skriva "asg" eller sätt ditt några flaggor till, så kanske du vinner respekt..... jallafall hos anktrion
och vad gäller psykisk instabilitiet är det nog mer hos dig du bör se efter detta, men jag skrattar hellr åt dig än känner empati för dig, du verkar ju inte lida av det iallafall.....
ok, min store ovän då? *asg*
och vad DU tycker, det värderaer jag lika högt eller mindre än vad katten lämnar efter sig i sandlådan, eller det som vi plockar upp från hunden i små svarta plastpåsar...
så skriv du vad du vill, det rör mig inte mycket i ryggen LILLE VÄN.......
men som vanligt, du kan inte acceptera att andra från vänster är emot att behovspröva barnbidraget......
innebär det att det knakar i fogarna för er, så säger ni ju så snart några till höger råkar ha olika åsikt om något