F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Du kanske tycker som dom tydligen gör, det var coolt att kicka honom till den grad att skallbenet trycktes in.
Nej, men jag vill att ni förklarar för mig vad detta har med invandring/invandrare att göra.
Personligen ser jag individer som begår brott, och de skall lagföras för sina gärningar efter bevisning och rättegång. Vidare bör man för att undvika ökande våldsamheter se till de samhälleliga komponenter som spelar in för att det går på detta vis. jag köper nämligen inte erran "förklaring" att det BEROR på var man kommer ifrån för land eller kultur, eller om man har Burka eller Jeans på sig....SiP skrev:säg mig fistarn, är detta något som du anser att dom har rätt att göra enbart beroende på att de är invandrare, eller har du något annat försvar som du kan föra fram???
Om du resonerar så, så måste du ju anse att svenskar har rätt att bete sig lika illa bara för att de är svenskar.... hur tänker du egentligen ?
Det sjuka är ju att du & de dina aldrig tar avstånd från när blattar våldtar etc, men när en svensk begår brott så skriver ni inlägg så det glöder!! Om det för dig inte spelar någon roll gällande ursprung, varför beter du dig så?