Infra skrev:Ja. Du skulle nog behöva en 200-sidisg bilaga medSniperace skrev:javisst, det är så att så snart ett ord glöms kommer rasistkortet fram, för självfallet så gör jag ju det och det har jag många gånger skrivit, men det måste göras VARJE gång man skriver något negativt om vår invandring och dess följder och resultat. kanske borde det varje gång bifogas en tvånhundrasidig bilgaga där varje aspekt skrivs ut som någon slags fotnoter *asg*ericTheDog skrev:Sniperace skrev:berralarzon skrev:Sniperace skrev:Tråkigt att han inte lyckades, och det visar på att det finns bra människor bland dessa, och det är trpkigt att det finns dessa rötägg som saboterar för alla de som är bra människor..lazy skrev:berralarzon skrev:Secrist skrev:Absolut, men det behöver inte vara negativt. Vi mår oerhört bra av nya intryck.
Undrar om Carl-Eric håller med om det.
Det är förjävligt att ingen ingrep och stoppa det hela..
//Niklas
Läste någonstans att de söker en somalisk man som försökte stoppa det.
Och det vore ju dessutom smakfullt om seel kunnat se utan för sin rasistbox!
//Niklas
jag vet inte hur seel är i verkligheten, men kanske borde han klargöra vilka han dömer på ett sätt som inte kan missförstås..
jag själv burkar oftast försöka klargöra att det jqag hatar är ISLAMISTER, inte den vanlige halvsekuläre muslimen.
inte heller har jag problem med den vanlige invandraren, men hatar de kriminella bland dessa och ser det som självklart att sådana ska utvisas, och den åsikten vet jag att delas av en väldigt stor del av våra invandrare
Man kan vara tydligare än så. Jag hatar kriminella. Oavsett ursprung. Du skriver att du hatar kriminella invandrare, men glömmer kanske bort att skriva att du hatar kriminella svenskar precis lika mycket. I dessa frågor måste man vara extremt tydlig.
lögnaktiga bortförklaringar för vart och ett av dina
inlägg - hal och lögnaktig som du är.
och för dig skulle inte ens en tegelstansroman räcka till för duär ju en fullblodsantisemit och islamist ut i fingerspetsarna
att sedan din vän dart vader dskicka glada ansikten gör infgen nytta, han tillhör ju förtryckakadern som ser sådant som ok bara det gynnar saken, en människa helt i stalins anda