Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
redalert
lazy
RedCloud
formsvackan
Sossar ee lata
Sniperace
10 posters

judiska barn mördade utanför skola

R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Sv: judiska barn mördade utanför skola

Inlägg  R.O.F.L 2012-03-19, 22:33

Sniperace skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14544574.ab

är det högerextremster eller är det Islamister?

Vad säger forumets vänsternick om detta, är det något ni VÄLDIGT starkt fördömer även om det visar sig vara Islamister? (vilket jag är ganska säker på)
    är det nu läge då att storma mot muslimerna, eller ska det i detta frall förminskas att vara en enskild galning?

men det kan man väl inte göra, det giock ju inte i fallet Breivik, och inte med den amerikanske soldaten.

Alltså m,åste det då lastas MUSLIMERNA enligt denna logik.

själv lägger jag det på just ISLAMISTERNA, de som ex infra så älskar.

Nu väntar jag på svar från forumvänstern...

En enskild galning som vill skapa motsättningar mellan judar och muslimer.
    Säkerligen en antisemit.
    R.O.F.L
    R.O.F.L

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Sv: judiska barn mördade utanför skola

Inlägg  R.O.F.L 2012-03-19, 22:35

Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Vad säger forumets vänsternick om detta, är det något ni VÄLDIGT starkt fördömer även om det visar sig vara Islamister? (vilket jag är ganska säker på)
    Självklart ska denna handling fördömas. Det ska också ditt utpekande av gärningsmannens religiösa tillhörighet. Det du ägnar dig åt är jämförbart med gamla tiders judeförföljelse.
    Så det är alltså hemskt att misstänka islamister?

Ja, jag förstår att det är ett sätt att få bort misstankar och sådant från religiösa extremister, men att direkt ta till brösttoner och anklaga annat för att vara utfört av högerextremistiska fgrupper går hur bra som helst......

Räkna inte med att form gör skillnad på islamister och muslimer.
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Inlägg  R.O.F.L 2012-03-19, 22:41

Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:det vill till MYCKET indikationer för att de ska börja misstänka och undersöka.
    Aha, den svenska säkerhetspolisen rullar tummarna Very Happy

det tror jag inte, men det räcker inte med att vara muslim för att de ska börja undersöka, lika lite som det skulle räcka att sitta på forumet och visa kärlek för V för smma sak.

men det är ju klart, SÄPO har ju Infra under stark uppsikt hela tiden, varje dag och varje timme, och Red Victory tog de och fick honom att försvinna spårlöst Smile

Red victory ligger nog bältad på någon ensligt belägen plats med ständig tillsyn.
    Hans hat mot Alliansen var inte friskt på något sätt alls.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2012-03-20, 11:50

På åtta dagar har sju personer, varav tre barn mördats i Toulousetrakten. Polisen misstänker en ensam gärningsman och söker bland före detta soldater med nazistsympatier.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/nazistiska-ex-soldater-misstanks

Återigen kastar delar av högra laget ur sig islamfientliga trådar om muslimer som blodtörstande bestar, när gärningsmännen verkar finnas i de egna leden.....

Fokusförskjutning eller bara vanlig hederlig islamofobi ?
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Inlägg  R.O.F.L 2012-03-20, 12:34

RedCloud skrev:På åtta dagar har sju personer, varav tre barn mördats i Toulousetrakten. Polisen misstänker en ensam gärningsman och söker bland före detta soldater med nazistsympatier.

Återigen kastar delar av högra laget ur sig islamfientliga trådar om muslimer som blodtörstande bestar, när gärningsmännen verkar finnas i de egna leden.....

när gärningsmännen verkar finnas i de egna leden.....

Que?
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2012-03-20, 12:38

R.O.F.L skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Vad säger forumets vänsternick om detta, är det något ni VÄLDIGT starkt fördömer även om det visar sig vara Islamister? (vilket jag är ganska säker på)
    Självklart ska denna handling fördömas. Det ska också ditt utpekande av gärningsmannens religiösa tillhörighet. Det du ägnar dig åt är jämförbart med gamla tiders judeförföljelse.

Ja, jag förstår att det är ett sätt att få bort misstankar och sådant från religiösa extremister, men att direkt ta till brösttoner och anklaga annat för att vara utfört av högerextremistiska fgrupper går hur bra som helst......

Och med denna dumhet förväntar du dig att uppnå vad då ?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2012-03-20, 12:46

formsvackan skrev:
    R.O.F.L skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:

Och med denna dumhet förväntar du dig att uppnå vad då ?

Varför kommer jag att tänka på fucking asshole? Laughing
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2012-03-20, 13:00

RedCloud skrev:På åtta dagar har sju personer, varav tre barn mördats i Toulousetrakten. Polisen misstänker en ensam gärningsman och söker bland före detta soldater med nazistsympatier.

A team of about 200 investigations from Paris is pursuing two main lines of inquiry - an Islamist motive or the far right.

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-17441244
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-03-20, 13:24

redalert skrev:Varför kommer jag att tänka på fucking asshole? Laughing
    http://www.citatfabriken.se/citat-av/ok%C3%A4nd/varav-hj%C3%A4rtat-%C3%A4r-fullt-talar/10665
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Vad menar du?

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-20, 13:24

Vad har vi högeranhängare här med ev nazister att göra? vi tar starkt avstånd för handlingar som denna vem som än utfört dem, till skillnad från dig som bara spyr galla när det är en icke muslim. Kan du visa en enda tråd/inlägg där du spyr samma galla över muslimska våldsdåd? nej det kan du inte
    RASISTÄCKEL är vad du är!!
    Hoppas dem får tag i detta as och sätter en kula i nacken på han!!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Men Red C

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-20, 13:51

RedCloud skrev:

Tillhörde du också den skara som trodde Oslosprängningarna av Breivik var dåd av islamister ?

Det var det ju inte....

Du är väl glad idag, det är ju judebarn som blivit mördade och du hatar ju alla judar så som dom beter sig, så sluta larva dig nu och tala om som det är, att denna nyhet gläder dig.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-03-20, 13:52

Vad har vi högeranhängare här med ev nazister att göra?

brothers in crime...
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Förstår du svenska??

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-20, 14:08

RedCloud skrev:
    Vad har vi högeranhängare här med ev nazister att göra?

brothers in crime...

Jag tar starkt avstånd från allt som har med den vidriga nazismen att göra, precis allt. Förstår du dessa ord?

Hur är det med dig gällande kommunismen? Tar du avstånd från allt som har med kommunismen att göra? den ideologi som mördat & förtryckt flest människor alla kategorier. Eller är du en sån som säger " jag tar avstånd från det gamla, men gillar det nya" så låter dagens nazister också så då kan ni ta varandra i handen.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-03-20, 14:14

Jag tar starkt avstånd från allt som har med den vidriga nazismen att göra, precis allt.

Förstår du dessa ord?

Nej, det är ju bara läpparnas bekännelse....du kan ju inte ens erkänna att du är fullblodsrasist....
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-03-20, 14:19

RedCloud skrev:
    Jag tar starkt avstånd från allt som har med den vidriga nazismen att göra, precis allt.

Förstår du dessa ord?

Nej, det är ju bara läpparnas bekännelse....du kan ju inte ens erkänna att du är fullblodsrasist....

Läpparnas bekännelse, du menar precis som Lars Ohly som inte är kommunist längre?

Din fullblodskommunist! Evil or Very Mad
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty hahaha

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-20, 14:46

RedCloud skrev:

Förstår du dessa ord?

Lyssnar du lika bra på dina "elever".....Jag är så glad att det i mina områden där jag bor inte finns idioter som dig, här lyser kommunistiska idioter med sin frånvaro, tyvärr fick mina de lika i Saltis besök av patrask som dig, i form av en buss full med avundsjuka inkompetenta latmaskar.....
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-03-20, 15:56

..Jag är så glad att det i mina områden där jag bor inte finns idioter som dig,

Det är ömsesidigt. Här finns bara riktiga människor, rasister och facister som du göre sig ej besvär....
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Det jävliga är....

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-20, 16:07

RedCloud skrev:
    ..Jag är så glad att det i mina områden där jag bor inte finns idioter som dig,

Det är ömsesidigt. Här finns bara riktiga människor, rasister och facister som du göre sig ej besvär....

Att du & de dina lever & snyltar på oss, men vi har absolut ingen nytta av er, allt ovan uppsala är bara en cancer svulst.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2012-03-20, 16:41

Att du & de dina lever & snyltar på oss

Sanningshalten är lika stor som din IQ.....dvs 0

, allt ovan uppsala är bara en cancer svulst.

extremhögern har talat....

Att du själv inte begriper hur sjuk du är.....stackare.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2012-03-20, 17:02

Sossar ee lata skrev:Jag är så glad att det i mina områden där jag bor inte finns idioter som dig, här lyser kommunistiska idioter med sin frånvaro..
    I det Djursholm du fabulerar om har idiotin bl.a. inneburit firande av Hitlers födelsedag, postumt naturligtvis. Sådana jubelidioter lyser tack och lov med sin frånvaro på RC´s och min hemmaplan.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Ehhhh okej.

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-21, 09:04

KAn du komma med en trovärdig källa för det du skriver här? Det är ju islamister som mördat barn!!!!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2012-03-21, 10:26

så verkar det utmynna i att det var som jag TRODDE, vad säger forumvänstern nu, var detta dåd lika illa nu, eller finns det försvar och vad ni kallar orsak verkan, bakomliggande orsaker osv osv som ska förringa detta?
    Kan det vara Frankrkes behandling av invandrare, eller är det Israels fel för dess förtryck a palestinier, eller är det frankrikes fel för dess fd kolonisation av algeriet osv?
    är det nu inte islamisters fel utan bara en ensam galning utan koppling till islamism osv osv? Smile

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14555122.ab
    Medlem av al-Qaida

Den misstänkte gärningsmannen har talat med polisens insatsstyrka. Mannen ska vara 24 år gammal och har besökt de oroliga områdena vid gränsen mellan Pakistan och Afghanistan. Han har uppgett att han är medlem av terrornätverket al-Qaida.

Polisen ska ha misstänkt 24-åringen redan efter de första två attackerna mot soldater. Därefter ska ytterligare bevis ha framkommit, rapporterar nyhetsbyrån AFP. Enligt franska medier ska polisen ha kunnat spåra honom med hjälp av en IP-adress.
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2012-03-21, 12:21

Sniperace skrev:
    Enligt franska medier ska polisen ha kunnat spåra honom med hjälp av en IP-adress.
    Men det kan väl inte stämma, kan datalagringsdirektivet göra nytta? Laughing
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

judiska barn mördade utanför skola - Sida 3 Empty Ja en sak är säker

Inlägg  Sossar ee lata 2012-03-21, 12:25

Det är gillar inte vänstern, Red C har satt i halsen och vet inte vad haa ska säga, den lilla läraren. När vi nu ser att det är en islamist (som vanligt) som ligger bakom, och att de hittat honom genom dataspaning....ajajaj säger vänstern.
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2012-03-21, 14:13

Sossar ee lata skrev:Det är gillar inte vänstern, Red C har satt i halsen och vet inte vad haa ska säga, den lilla läraren. När vi nu ser att det är en islamist (som vanligt) som ligger bakom, och att de hittat honom genom dataspaning....ajajaj säger vänstern.

Tänk så fel det blir varje gång när vänstermupparna försöker tänka! Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 08:59