Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Sniperace
RedMentalCase
Secrist
Sossar ee lata
Vercingetorix
RedCloud
Infra
11 posters

    Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök.

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök. - Sida 4 Empty Sv: Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök.

    Inlägg  RedCloud 2012-02-26, 13:17

    Dina judaskyssar är som sagt inte mycket värda förstår du inte att du får igen för din urusla debatteknik och för din bristande självinsikt skulle vilja säga att du är ta mig fan lika hopplös nu som för fem år sedan, lär du dig aldrig något?


    Din lilla fjant, kom igen när du inser att din fixering vid min person är sjuklig.....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök. - Sida 4 Empty Sv: Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök.

    Inlägg  redalert 2012-02-26, 13:22

    RedCloud skrev:
    Dina judaskyssar är som sagt inte mycket värda förstår du inte att du får igen för din urusla debatteknik och för din bristande självinsikt skulle vilja säga att du är ta mig fan lika hopplös nu som för fem år sedan, lär du dig aldrig något?


    Din lilla fjant, kom igen när du inser att din fixering vid min person är sjuklig.....

    För varje fjant får du två tillbaka! affraid
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök. - Sida 4 Empty Debatt

    Inlägg  Secrist 2012-02-26, 13:40

    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Varför skulle någon lyssna på dig när du fullkomligt skiter i vad andra skriver?

    Egentligen finns det bara en handfull härinne jag verkligen läser och bryr mig i: Verc, Potatiskungen, Secrist (när han inte är blöj-kinkig) resten är ju bara ideologiska avskrap från timbro (och då är jag snäll)




    Och du är en vänsterextrem råkommunist som tydligen röstar på ett parti som inte är kommunistiskt. Rolling Eyes Som sedan verkar tycka att det är du som är den trevliga debattören med tolkningsföreträde på forumet. Ingen verkar dock längre ha några förväntningar på att du skulle kunna bättre. (utan möjligtvis superdebattörerna Berra och RD).

    Jämfört med berra så är RD rena Martin Luther King.

    Sponsored content


    Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök. - Sida 4 Empty Sv: Gärna blöja - men först ett hederligt toabesök.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 21:22