För det behjöver du väl inte tjöta om att Cloud är errare. Förresten:Secrist skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:Regndrottning skrev:Thetaxpayer skrev:RedCloud skrev:
Kommunistiska Partiet (fd KPML(r)). RC:s favvoparti.
Vilket bara visar hur illa ute du är, (v) är det som gäller...
Inte då.
Och du bestämmer vad Red skall rösta på?
Hur skall du få igenom detta?
Jag bara gör en RC.
Han verkar veta att Secrist sympatiserar med SD fast han ett flertal gånger sagt vilka han röstat på i senaste valet och det var inte SD om jag inte minns fel och en uttalad råkommunist som RC kan ju knappast rösta på ett parti som inte är kommunistiskt. . Enkelt va?
Red Cloud kan rösta på vilket parti han vill. Red Cloud kan rösta som alla andra, och gör det säkert också... rösta på sin övertygelse, rösta taktisk, rösta för, vad han anser, det bästa för Sverige.
Men, Red, jag och troligtvis alla andra röstar för vad vi vill, inte vad du har bestämt vi skall rösta på. Vänster röstar på politik, inte på dina förutfattade meningar.
Grattis. Ser du någonstans att jag försöker hindra dig eller RC att rösta på vad ni vill?
Ja....
När du påstår att Red inte röstar på V. DU har betstämt att han röstar på något annat.
Verkligen demokratisk av dig.... (not)
Det är KP-RC:s tjatande om SD som startade klabbet.
vem är KP?