Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+11
Sniperace
Thetaxpayer
SiP
redalert
Sossar ee lata
Secrist
RedCloud
Infra
DirtyDog
PE Dal
F.I.S.T
15 posters

En liten tankeställare till Seels människosyn

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

En liten tankeställare till Seels människosyn - Sida 3 Empty Sv: En liten tankeställare till Seels människosyn

Inlägg  ericTheDog 2011-12-30, 11:53

RedCloud skrev:
    Breivik är högerextremist och därmed står han närmastvänsterextremisterna på detta forum.

Varför har du otur varje gång du tänker, lilleric ?

Du tillhör ju själv extremvänstern, vilken liknar Breiviks extremhöger.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

En liten tankeställare till Seels människosyn - Sida 3 Empty Sv: En liten tankeställare till Seels människosyn

Inlägg  RedCloud 2011-12-30, 12:20

Du tillhör ju själv extremvänstern, vilken liknar Breiviks extremhöger.

Förmodligen sant, i en förvirrad sjuk hjärna.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-12-30, 12:48

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Men nu är det ju vänsterelementen som använder våldet att ge sig på dem de anser vara höger och ha fel åsikter, det har inte sket mycket sådant från högersidan på ett antal år, så på den fronten leder vänstern stort i antal våldsattacker mot oliktänkande.

och jag har försvar så det räcker härhemma, den som attackerar oss kommer inte oskadd härifrån, det kan jag garantera, hunden skulle slite en sådan i stycken...

Ha ha ha helt underbart korkat Sniper... du börjar ditt anförande med att skylla på vänsterelementen våldsamhet när nyligt högerextremisten Anders Behring Breivik dödat nästan hundra vänsterorienterade politiker tillika ungdomar.... och avslutar anförandet med att själv hota med våld ....

helt makalöst Sniper
    Laughing

och han var höger?
    njaeee inte riktigt, men han var en dokumenterat PSYKSJUK människa...

är du rädd att breivik ska leta upp dig o skada dig?
    EN människa i ett sammanhängande dåd, västerns att otal dåd av MÅNGA olika människor.
    Inte undra på att säpo klart uttalat at vänstervåldet är mångfalt större hot än det fårtal som gjorts av högerextermistsvinen....
    men vänstersvinen försvarar du i vått o torrt din lille hycklare
    men risken här är nog större att en vänsterextremuist attackerar och skadar, ser vi till antalet olika fall så leder vänstersidan väldigt stort i jjust politiska attentat, men det räknas nte i din lilla rosafärgade värld där vänsterna är så fin och god....

Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-12-30, 12:49

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Men nu är det ju vänsterelementen som använder våldet att ge sig på dem de anser vara höger och ha fel åsikter, det har inte sket mycket sådant från högersidan på ett antal år, så på den fronten leder vänstern stort i antal våldsattacker mot oliktänkande.

och jag har försvar så det räcker härhemma, den som attackerar oss kommer inte oskadd härifrån, det kan jag garantera, hunden skulle slite en sådan i stycken...

Ha ha ha helt underbart korkat Sniper... du börjar ditt anförande med att skylla på vänsterelementen våldsamhet när nyligt högerextremisten Anders Behring Breivik dödat nästan hundra vänsterorienterade politiker tillika ungdomar.... och avslutar anförandet med att själv hota med våld ....

helt makalöst Sniper
    Laughing

Breivik är högerextremist och därmed står han närmastvänsterextremisterna på detta forum.

ja, de har ju båda våldet på sin agenda, våld mot oliktänkande....
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-12-30, 13:08

F.I.S.T skrev:

helt makalöst Sniper
    Laughing

Laughing Laughing Laughing

Du är ju nästan rolig, om det inte var för att man vet att du faktiskt tror på vad du skriver här.... scary scary, märker du inte hur dumt du utrrycker dig ? affraid

Debatt på högsta nivå..........puke!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-12-30, 13:53

redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:

helt makalöst Sniper
    Laughing

Laughing Laughing Laughing

Du är ju nästan rolig, om det inte var för att man vet att du faktiskt tror på vad du skriver här.... scary scary, märker du inte hur dumt du utrrycker dig ? affraid

ja, fistaren är en otrolig figur, han säger jag hotar med väld, det gör jag inte, jag bara berättar att min hund försvarar mot varje attack, inte att jhag år till våld eller så, alltså rent FÖRSVAR, men fistaren ser nog allt försvar mot vänsterextrmisters våld som fel, däre ska man ödmukt böja nacken för att invänta vdet dödande nackskottet från hans idoler
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-30, 14:26

redalert skrev:

En debatt på hög nivå kräver att även motståndaren har en något så när hyfsad nivå, vilket omöjliggör debatt på hög nivå i synnerhet med dig, och även en majoritet av forumhögern
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-30, 14:33

Sniperace skrev:

och han var höger?

... med högervärderingar, var det inte Sossar han mördade med målet att få bort det som han ansåg va hotfullt för samhället, nämligen muslimer och vänsterelement ... vill du få detta till att han är vänster så dumförklarar du ju dig själv mer än vanligt

Sniperace skrev:

Nej.... jag är rädd för vad borgerlig politik och SD-poiltik håller på att förvandla Sverige till

Sniperace skrev:

När och var gjorde jag det ?... har du inte lärt dig att det är fult att ljuga ?

Sniperace skrev:
    men risken här är nog större att en vänsterextremuist attackerar och skadar, ser vi till antalet olika fall så leder vänstersidan väldigt stort i jjust politiska attentat, men det räknas nte i din lilla rosafärgade värld där vänsterna är så fin och god....

Är det dom som kastar sten på stridsvagnar i Palestina du syftar på, efter att det fått sina hem bulldozrade ?

Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2011-12-30, 15:45

ericTheDog skrev:
    Regndrottning skrev:
    lazy skrev:
    Sniperace skrev:
    lazy skrev:
    Regndrottning skrev:
    Var är det sagt att Sniper har thailändskt fru?

Att importera en fru är inte synonymt med thailändska.

Snipers fru kunde vara amerikan, rysk, rumänsk, etc..... Likaväl importerad som någon annan utländska....

Och nu påstår jag inte att Snipers fru är något annat än svensk. Men, en importerad fru kan vara blond...

Go RD, Go.. Sniper importerade en fru ifrån Ashdod 1973 och har aldrig vågat berätta det, DET låter väl bra? Wink

DET hade inte varit bra, 1973 var min fru bara 12 år.....
    och det var 1975 jag var där i Januari månad.

Jag vet, ville bara få de övriga att tänka till lite.

Och VAD exakt skulle jag tänka på?

Trro du verkligen någon försöker få dig att tänka?

Med tanke på att du är inkapabel att tänka själv, förstår jag din fråga...

Samt att jag finner det märkligt att även de enklaste frågorna går högern förbi. Eller så kan de inte/vill inte besvara dem...
    Wink
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-12-30, 19:37

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:Nej, knappast, så här ser hon ut!
    En liten tankeställare till Seels människosyn - Sida 3 SAM_0045

En liten tankeställare till Seels människosyn - Sida 3 SAM_0056

Där verkar inte vara någon likhet med en thailändska tycker jag, men ack så fel man kan ha...

Du kan vara trygg i att lägga ut bilder på din fru eftersom du är forumhöger..... jag råder ingen vänster att göra detsamma, ty det skulle skapa en mobbing utan dess like... vi vet alla vad Seel och Alert är kapabel till... och SIP för den delen när han som enda forumhöger (förlåt "sosse") försökte göra sig lustig över en maträtt jag hade bild på.... Cool

Konstigt, ingen annan kommenterade att det lades upp bilder bara fistarn, och man vet ju vad dessa extremistvänstern kan vara kapabla till så var på din vakt sniper..

För övrigt kan inte din sk. maträtt gå under epitetet mat, med tanke på att det var till dig så går det väl under skulor...

Och fortfarande inget om att RV skall fördömmas likt alla som importerar frugan..
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-12-30, 20:38

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

och han var höger?

... med högervärderingar, var det inte Sossar han mördade med målet att få bort det som han ansåg va hotfullt för samhället, nämligen muslimer och vänsterelement ... vill du få detta till att han är vänster så dumförklarar du ju dig själv mer än vanligt

Sniperace skrev:

Nej.... jag är rädd för vad borgerlig politik och SD-poiltik håller på att förvandla Sverige till

Sniperace skrev:

När och var gjorde jag det ?... har du inte lärt dig att det är fult att ljuga ?

Sniperace skrev:

Är det dom som kastar sten på stridsvagnar i Palestina du syftar på, efter att det fått sina hem bulldozrade ?

lever vi i Palestina?
    Förzsök tänka på svenska förhållanden istället, men jag förstår att det vill du inte.

Men här står det glasklart att det är vänstern som står för nästan allt politiskt våld.
    Och visst ljuger du, du förnekar ju extremvänsterns våld, är de inte vänster helt plötsligt, utan några som kidnappats av en elak farbror som bara kallar det vänster? *asg*
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-30, 21:15

SiP skrev:

[b]Konstigt, ingen annan kommenterade att det lades upp bilder bara fistarn, och man vet ju vad dessa extremistvänstern kan vara kapabla till så var på din vakt sniper..

Men om nu vänstern är så kapabla till det du påstår, hur kommer det sig då att ingen vänster har gjort det du anser att vänstern 'är kapabel till ??

SiP skrev:För övrigt kan inte din sk. maträtt gå under epitetet mat, med tanke på att det var till dig så går det väl under skulor...

Det är synd om dig som är så liten människa
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-30, 21:16

Sniperace skrev:
    Och visst ljuger du, du förnekar ju extremvänsterns våld,

vart har jag förnekat det ?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-12-30, 21:23

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Dagligen här och i parti och minut!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-12-30, 21:24

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Du tillhör ju extremvänstern. Skit samma om du förnekar deras våld eller ej.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-12-30, 23:47

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:

Konstigt, ingen annan kommenterade att det lades upp bilder bara fistarn, och man vet ju vad dessa extremistvänstern kan vara kapabla till så var på din vakt sniper..

Men om nu vänstern är så kapabla till det du påstår, hur kommer det sig då att ingen vänster har gjort det du anser att vänstern 'är kapabel till ??

SiP skrev:För övrigt kan inte din sk. maträtt gå under epitetet mat, med tanke på att det var till dig så går det väl under skulor...

Det är synd om dig som är så liten människa

[b]Menar du på allvar att extremistvänstern aldrig gjort våldsdåd??
    Du är inte bara dum du är en historielös idiot också...

Hur liten människa jag än är så kommer jag alltid att vara större människa än du någonsin kommer att bli..
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-31, 01:12

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Du tillhör ju extremvänstern. Skit samma om du förnekar deras våld eller ej.

Så din logik är för att du kallar mig för extrem, så blir det "fakta" trots att ingen av er nånsin lyckats nämna vad i mina åsikter som är extremt... och med denna din snedvridna slutsats drar du ännu en sjuklig slutsats på det .... Jag blir faktiskt allvarligt oroad för dig, du kan ju inte fungera nånstans i ett civiliserat samhälle
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-31, 01:13

SiP skrev:

Menar du på allvar att extremistvänstern aldrig gjort våldsdåd??

Nej menar att ingen forumvänster bettet sig illa i samband med publicerad bild...
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2011-12-31, 01:21

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:

Menar du på allvar att extremistvänstern aldrig gjort våldsdåd??

Nej menar att ingen forumvänster bettet sig illa i samband med publicerad bild...
    Och på vilket sätt har forumhögern gjort det?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:19