RedCloud skrev:Breivik är högerextremist och därmed står han närmastvänsterextremisterna på detta forum.
Varför har du otur varje gång du tänker, lilleric ?
Du tillhör ju själv extremvänstern, vilken liknar Breiviks extremhöger.
RedCloud skrev:Breivik är högerextremist och därmed står han närmastvänsterextremisterna på detta forum.
Varför har du otur varje gång du tänker, lilleric ?
Du tillhör ju själv extremvänstern, vilken liknar Breiviks extremhöger.
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Men nu är det ju vänsterelementen som använder våldet att ge sig på dem de anser vara höger och ha fel åsikter, det har inte sket mycket sådant från högersidan på ett antal år, så på den fronten leder vänstern stort i antal våldsattacker mot oliktänkande.
och jag har försvar så det räcker härhemma, den som attackerar oss kommer inte oskadd härifrån, det kan jag garantera, hunden skulle slite en sådan i stycken...
Ha ha ha helt underbart korkat Sniper... du börjar ditt anförande med att skylla på vänsterelementen våldsamhet när nyligt högerextremisten Anders Behring Breivik dödat nästan hundra vänsterorienterade politiker tillika ungdomar.... och avslutar anförandet med att själv hota med våld ....
helt makalöst Sniper
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Men nu är det ju vänsterelementen som använder våldet att ge sig på dem de anser vara höger och ha fel åsikter, det har inte sket mycket sådant från högersidan på ett antal år, så på den fronten leder vänstern stort i antal våldsattacker mot oliktänkande.
och jag har försvar så det räcker härhemma, den som attackerar oss kommer inte oskadd härifrån, det kan jag garantera, hunden skulle slite en sådan i stycken...
Ha ha ha helt underbart korkat Sniper... du börjar ditt anförande med att skylla på vänsterelementen våldsamhet när nyligt högerextremisten Anders Behring Breivik dödat nästan hundra vänsterorienterade politiker tillika ungdomar.... och avslutar anförandet med att själv hota med våld ....
helt makalöst Sniper
Breivik är högerextremist och därmed står han närmastvänsterextremisterna på detta forum.
F.I.S.T skrev:
helt makalöst Sniper
redalert skrev:F.I.S.T skrev:
helt makalöst Sniper
Breivik är högerextremist och därmed står han närmastvänsterextremisterna på detta forum.
Du är ju nästan rolig, om det inte var för att man vet att du faktiskt tror på vad du skriver här.... scary scary, märker du inte hur dumt du utrrycker dig ?
Debatt på högsta nivå..........puke!
redalert skrev:
Debatt på högsta nivå..........puke!
Sniperace skrev:
och han var höger?
njaeee inte riktigt, men han var en dokumenterat PSYKSJUK människa...
Sniperace skrev:
är du rädd att breivik ska leta upp dig o skada dig?
Sniperace skrev:
men vänstersvinen försvarar du i vått o torrt din lille hycklare
Sniperace skrev:
men risken här är nog större att en vänsterextremuist attackerar och skadar, ser vi till antalet olika fall så leder vänstersidan väldigt stort i jjust politiska attentat, men det räknas nte i din lilla rosafärgade värld där vänsterna är så fin och god....
ericTheDog skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Sniperace skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:
Var är det sagt att Sniper har thailändskt fru?
Att importera en fru är inte synonymt med thailändska.
Snipers fru kunde vara amerikan, rysk, rumänsk, etc..... Likaväl importerad som någon annan utländska....
Och nu påstår jag inte att Snipers fru är något annat än svensk. Men, en importerad fru kan vara blond...
Go RD, Go.. Sniper importerade en fru ifrån Ashdod 1973 och har aldrig vågat berätta det, DET låter väl bra?
DET hade inte varit bra, 1973 var min fru bara 12 år.....
och det var 1975 jag var där i Januari månad.
Jag vet, ville bara få de övriga att tänka till lite.
Och VAD exakt skulle jag tänka på?
Trro du verkligen någon försöker få dig att tänka?
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:Nej, knappast, så här ser hon ut!
Där verkar inte vara någon likhet med en thailändska tycker jag, men ack så fel man kan ha...
Du kan vara trygg i att lägga ut bilder på din fru eftersom du är forumhöger..... jag råder ingen vänster att göra detsamma, ty det skulle skapa en mobbing utan dess like... vi vet alla vad Seel och Alert är kapabel till... och SIP för den delen när han som enda forumhöger (förlåt "sosse") försökte göra sig lustig över en maträtt jag hade bild på....
lever vi i Palestina?F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
och han var höger?
njaeee inte riktigt, men han var en dokumenterat PSYKSJUK människa...
... med högervärderingar, var det inte Sossar han mördade med målet att få bort det som han ansåg va hotfullt för samhället, nämligen muslimer och vänsterelement ... vill du få detta till att han är vänster så dumförklarar du ju dig själv mer än vanligtSniperace skrev:
är du rädd att breivik ska leta upp dig o skada dig?
Nej.... jag är rädd för vad borgerlig politik och SD-poiltik håller på att förvandla Sverige tillSniperace skrev:
men vänstersvinen försvarar du i vått o torrt din lille hycklare
När och var gjorde jag det ?... har du inte lärt dig att det är fult att ljuga ?
Sniperace skrev:
men risken här är nog större att en vänsterextremuist attackerar och skadar, ser vi till antalet olika fall så leder vänstersidan väldigt stort i jjust politiska attentat, men det räknas nte i din lilla rosafärgade värld där vänsterna är så fin och god....
Är det dom som kastar sten på stridsvagnar i Palestina du syftar på, efter att det fått sina hem bulldozrade ?
SiP skrev:
[b]Konstigt, ingen annan kommenterade att det lades upp bilder bara fistarn, och man vet ju vad dessa extremistvänstern kan vara kapabla till så var på din vakt sniper..
SiP skrev:För övrigt kan inte din sk. maträtt gå under epitetet mat, med tanke på att det var till dig så går det väl under skulor...
Sniperace skrev:
Och visst ljuger du, du förnekar ju extremvänsterns våld,
vart har jag förnekat det ?
F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Konstigt, ingen annan kommenterade att det lades upp bilder bara fistarn, och man vet ju vad dessa extremistvänstern kan vara kapabla till så var på din vakt sniper..
Men om nu vänstern är så kapabla till det du påstår, hur kommer det sig då att ingen vänster har gjort det du anser att vänstern 'är kapabel till ??SiP skrev:För övrigt kan inte din sk. maträtt gå under epitetet mat, med tanke på att det var till dig så går det väl under skulor...
Det är synd om dig som är så liten människa
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:
Du tillhör ju extremvänstern. Skit samma om du förnekar deras våld eller ej.
SiP skrev:
Menar du på allvar att extremistvänstern aldrig gjort våldsdåd??
Och på vilket sätt har forumhögern gjort det?F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Menar du på allvar att extremistvänstern aldrig gjort våldsdåd??
Nej menar att ingen forumvänster bettet sig illa i samband med publicerad bild...