Ser man på tiden du lägger här under arbetstid så undrar jag, jobbar du inte? Nu kommer svaret bli rasistäckel eller något, det verkar vara standardsvar från "läraren". Lästa något om att någon inte var behörig, vad gällde det?
3 posters
En liten fråga till RC
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 2
Sv: En liten fråga till RC
som lärare i t-sektorn har han väl hela tiden tillgång till dator och nätet, och under tiden hans elever gör eget arbeta kan det säkert bli tid till lite eget användande av datorn, för att ställa upp när en elev ber om uppmärksamhet.Sossar ee lata skrev:Ser man på tiden du lägger här under arbetstid så undrar jag, jobbar du inte? Nu kommer svaret bli rasistäckel eller något, det verkar vara standardsvar från "läraren". Lästa något om att någon inte var behörig, vad gällde det?
så den delen är inget jag reagerar över
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Ser man på tiden du lägger här under arbetstid så undrar jag, jobbar du inte? Nu kommer svaret bli rasistäckel eller något, det verkar vara standardsvar från "läraren". Lästa något om att någon inte var behörig, vad gällde det?
Men lilla rasistäckel, vad gulligt av dig att använda dina två hjärnceller i omtanke om mig.
Med tanke på att du sprider din rasistdynga här 24-7-365 är det ju inte så troligt att du har ett företag.....
- Inlägg 4
Sniperace skrev:som lärare i t-sektorn har han väl hela tiden tillgång till dator och nätet, och under tiden hans elever gör eget arbeta kan det säkert bli tid till lite eget användande av datorn, för att ställa upp när en elev ber om uppmärksamhet.Sossar ee lata skrev:Ser man på tiden du lägger här under arbetstid så undrar jag, jobbar du inte? Nu kommer svaret bli rasistäckel eller något, det verkar vara standardsvar från "läraren". Lästa något om att någon inte var behörig, vad gällde det?
Du är på rätt spår där....och just idag är mina elever på studiebesök och jag har inga lektioner.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 5
RedCloud skrev:Sniperace skrev:som lärare i t-sektorn har han väl hela tiden tillgång till dator och nätet, och under tiden hans elever gör eget arbeta kan det säkert bli tid till lite eget användande av datorn, för att ställa upp när en elev ber om uppmärksamhet.Sossar ee lata skrev:Ser man på tiden du lägger här under arbetstid så undrar jag, jobbar du inte? Nu kommer svaret bli rasistäckel eller något, det verkar vara standardsvar från "läraren". Lästa något om att någon inte var behörig, vad gällde det?
Du är på rätt spår där....och just idag är mina elever på studiebesök och jag har inga lektioner.
Har dem studiedag varje dag? Rasistkortet kom in igen
- Inlägg 6
Har dem studiedag varje dag?
putsa lite på svenskan va ?