SiP skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:RedCloud skrev:Hans kvinnosyn är inte mycket att stå efter heller, så visst är tråden relevant.
du får inte vara äldre än 25, jag har just passerat 40 strecket, och för en vältränad man som mig är 22-25 ålders tjejer lagom, sen blir ni pluffsiga.
https://acbladet.swedishforum.se/t52558p15-spricka-i-regeringen-om-ganna-fallet
Han är väl en sådan där fru-importör Seel-valpen, enda sättet för honom att få ligga.....
Den ende här som importerat frugan är väl RV, fördömmer du honom nu då???
Har inte sniper oxå det ?.... hur som helst så är det inte poängen,.... poängen är att få in i skallen på Seel att det finns bra och dåliga människor i alla kulturer och nationaliteter .... jag vet att det är lite av ett mission impossible, men jag gillar svåra utmaningar
oj, har jag en importerad fru, det visste inte jag och inte hon heller, vad jag vet kan vi spåra hennes släkt bakåt några generationer i en gammal svensk "tattarsläkt"
så nu undrar jag vad det är för informationer DU har och försöker sprida.....
Det är nog bara en av hans utmaningar, han försökte tänka, men eftersom det snart är ett nytt år ska jag vara snäll, keep up the good work Fistarn, du kanske lyckas nån gång...
Ja, något sådant måste det vara, men som sagt, min frus mor kommer från en gammal svensk tattarsläkt, och hennes far från en gammalsvensk bondesläkt väldigt långt bak vad det nu kan ha för betydelse.