ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Löjligt trams. Röran hade ingen politik och blev därför avklädda i debatt efter debatt. Står man i tv och säger att att om man kastar ut nuvarande regeringen så är det en bra början och därefter så ehhh, vi vet...inte riktigt hur man regerar ehhh...Ja, då förlorar man valet.
Dumvänstern trodde i kraft av höga opinionssiffror att de skulle vinna valet utan politik. Det straffade sig.
Ljuger du medvetet eller förstår du inte bättre ? Att påstå att de rödgröna inte hade nån politik, är en ren lögn. Bara för att politiken de presenterade inte föll dina egoistiska ideal i smaken, innebär detta inte att de är utan politik, bara att den tilltalade färre än Alliansens. Tom Alliansen, har faktiskt en politik, men en väldigt dålig politik tycker jag....
Jag skulle inte kalla "Butler i t-banan" samt Ohlys bröstpumpar för politik. Men okej, om det är detta du menar med politik så hade de kanske en politik.
Nu tog du upp två exempel, som jag håller m,ed om att det är dålig politik respektive klantigt uttalande.... men du råkade missa 99,99 % av de rödgrönas politik... kanske inte en slump va
?
och sap uttalande om att INTE ändra akassereglerna igen, inte riva upp fralagen, inte riva upp fk-reglerna osv osv, de har ju klart deklarerat att allt detta inte skulle ändras
Jag är ganska säker på att F-kassereglerna framför allt måste bli bättre och till för de sjuka oavsett regering! Idag är det ju kaos inom F-kassan!
Javisst, och det med det saker som sossarnba hade arbetat fram och som alliansen fulföljde.
Och ändå vill du ha sossarna som regerng fastän större delen är sådan som arbetats fram av dem