RedCloud skrev:Är det någons som minns vad Alliansen gick till val på ?
"minska utanförskapet"
Ja och inte minskar den borgliga politiken utanförskap direkt...
RedCloud skrev:Är det någons som minns vad Alliansen gick till val på ?
"minska utanförskapet"
ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Är det någons som minns vad Alliansen gick till val på ?
"minska utanförskapet"
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Är det någons som minns vad Alliansen gick till val på ?
"minska utanförskapet"
Vilket man också har gjort. Fler jobbar idag.
Fler innevånare i Sverige idag !... ser du nån koppling ?
Japp, det finns ett gäng lata svenskar som inte vill jobba, trots att det finns jobb.
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Är det någons som minns vad Alliansen gick till val på ?
"minska utanförskapet"
Visst gör den det. Allt fler arbetar. Det skapas jobb. Jobben tas dock till stor del nya svenskar, som faktiskt vill jobba. Detta är oerhört bra för Sverige.
ericTheDog skrev:Att Anna tycker det är tröttsamt att ens läsa om de som jobbar förvånar troligen få. Faktum kvarstår. Fler än någonsin arbetar i Sverige. Vi får in mer skattepengar än någonsin. Julhandeln slår återigen rekord. Statens finansen går med kraftigt plus. Är det inte dags att erkänna att Alliansen gör ett förbannat bra jobb? Är det kanske dags att erkänna att de sjuka och fattiga inte kan ha finansierat detta. Det skulle de aldrig haft råd med.
ANNA2LINK skrev:Snart ska vi väl niga och bocka inför chefen och överheten också?
Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Snart ska vi väl niga och bocka inför chefen och överheten också?
Jag misstänker att DU vill att arbetsgivarna ska gör det för dig......
och jag har aldrig bockat eller lismat för en chef, tvärtom hart jag satt på plats om de försökt rida på höga hästar.
ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Snart ska vi väl niga och bocka inför chefen och överheten också?
Jag misstänker att DU vill att arbetsgivarna ska gör det för dig......
och jag har aldrig bockat eller lismat för en chef, tvärtom hart jag satt på plats om de försökt rida på höga hästar.
Nej det vill jag inte men jag vill heller inte ha ett samhälle där cheferna tar över mer och mer och de som arbetar inte vågar säga till om det är något. En chef ska vara rättvis och demokratisk!!!
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Fast artikeln kan ju knappast anklagas för att vara speciellt objektiv. Den visar ingen statistik eller tar upp några som helst fakta om hur läget är. Det är en ren ideologisk tråd byggd på politiska övertygelser snarare än fakta. Målgruppen är de redan frälsta så det finns inte så mycket att kommentera. Skribenten är en hängiven socialdemokrat så han har ju ett politiskt syfte med den. Att vinna valet 2014.
En fara med att som du vara fundamentalist är att du aldrig aldrig någonsin kommer att kunna kritisera den sittande regeringen OAVSETT vad de gör eller inte gör.
Secrist, har utanförskapet ökat eller minskat under regeringen Reinfeldt ?
Och när kritiserade du senast vänsterpartiet? Är du fundamentalist?
Är vänsterpartiet i regeringsställning ?
Betyder det att du ALDRIG kritiserat vänsterpartiet?
Jag har kritiserat vänsterpartiet vid flera tillfällen, men det blir lixom aldrig utrymme för diskussion om vänsterpolitik, så länge detta forum är överbefolkat av forumhöger som envisas med att det vänsterpartiet kommer inför diktatur .... och ni har aldrig nånsin kunnat peka på nån politik från vänster som skulle leda till detta.... medan jag faktiskt pekat på flera saker i realpolitik från alliansen som är odemokratiska. Det är ALLTID så att regeringsmakten skall kritiseras hårdare än oppositionen... så var det för mig under S-regering... Detta är ett unikt tillfälle Svensk historia, då media nästa kan avsätta en S-ledare, men behandlar Reinfeldt med samma äckliga krypande som för Kungafamiljen på nyårsafton
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Är det någons som minns vad Alliansen gick till val på ?
"minska utanförskapet"
Visst gör den det. Allt fler arbetar. Det skapas jobb. Jobben tas dock till stor del nya svenskar, som faktiskt vill jobba. Detta är oerhört bra för Sverige.
Fortsätt att stoppa huvudet i sanden Eric!
varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
RedCloud skrev:varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
Exakt när införde (vpk/v) diktatur ?
Vilket år ?
Hur gick det sen ?
(på tal om historielös höger.....)
redalert skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Fast artikeln kan ju knappast anklagas för att vara speciellt objektiv. Den visar ingen statistik eller tar upp några som helst fakta om hur läget är. Det är en ren ideologisk tråd byggd på politiska övertygelser snarare än fakta. Målgruppen är de redan frälsta så det finns inte så mycket att kommentera. Skribenten är en hängiven socialdemokrat så han har ju ett politiskt syfte med den. Att vinna valet 2014.
En fara med att som du vara fundamentalist är att du aldrig aldrig någonsin kommer att kunna kritisera den sittande regeringen OAVSETT vad de gör eller inte gör.
Secrist, har utanförskapet ökat eller minskat under regeringen Reinfeldt ?
Och när kritiserade du senast vänsterpartiet? Är du fundamentalist?
Är vänsterpartiet i regeringsställning ?
Betyder det att du ALDRIG kritiserat vänsterpartiet?
Jag har kritiserat vänsterpartiet vid flera tillfällen, men det blir lixom aldrig utrymme för diskussion om vänsterpolitik, så länge detta forum är överbefolkat av forumhöger som envisas med att det vänsterpartiet kommer inför diktatur .... och ni har aldrig nånsin kunnat peka på nån politik från vänster som skulle leda till detta.... medan jag faktiskt pekat på flera saker i realpolitik från alliansen som är odemokratiska. Det är ALLTID så att regeringsmakten skall kritiseras hårdare än oppositionen... så var det för mig under S-regering... Detta är ett unikt tillfälle Svensk historia, då media nästa kan avsätta en S-ledare, men behandlar Reinfeldt med samma äckliga krypande som för Kungafamiljen på nyårsafton
Jodå vi har ideligen pekat på varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet men du och en handfull andra dårar vägrar ju bara att lyssna och inse!
RedCloud skrev:varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
Vilket år ?
Hur gick det sen ?
F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
Vilket år ?
Hur gick det sen ?
väntar med spännig på svar i denna fråga
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
Vilket år ?
Hur gick det sen ?
Jag har ju redan svarat.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
Vilket år ?
Hur gick det sen ?
Jag har ju redan svarat.
Du har alltså svarat på vilket år vänsterpartiet/VPK införde diktatur i Sverige ... intressant verkligen... är det nåt du skall meddela historieskrivarna om... för det står ingenting om detta nånstans... och ingen utom forumhögern på AC är dumma nog att hävda det
Pssst, de har aldrig regerat. Aldrig haft makten. Något vi ska vara mycket glada för.
att får vänsterpartiet som de vill så är det diktatur som det slutar i!
RedCloud skrev:Pssst, de har aldrig regerat. Aldrig haft makten. Något vi ska vara mycket glada för.
Vänligen upplys din bror i bedrövelsen, Redalert om detta faktum....
länk/källa: fantasigeneratorn....
Bevisa motsatsen pajas!
RedCloud skrev:Pssst, de har aldrig regerat. Aldrig haft makten. Något vi ska vara mycket glada för.
Vänligen upplys din bror i bedrövelsen, Redalert om detta faktum....
länk/källa: fantasigeneratorn....
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:RedCloud skrev:varför det alltid slutar i diktatur med vänsterpartiet
Vilket år ?
Hur gick det sen ?
Jag har ju redan svarat.
Du har alltså svarat på vilket år vänsterpartiet/VPK införde diktatur i Sverige ... intressant verkligen... är det nåt du skall meddela historieskrivarna om... för det står ingenting om detta nånstans... och ingen utom forumhögern på AC är dumma nog att hävda det