men jag förstår att du slår ifrån dig fakta,
ehh var då ?
Jag vet att (s) på trettiotalet har ett mycket mörkt förflutet.
men jag förstår att du slår ifrån dig fakta,
RedCloud skrev:men jag förstår att du slår ifrån dig fakta,
ehh var då ?
Du skulle lika gärna kunna vara högerextremist.
RedCloud skrev:Du skulle lika gärna kunna vara högerextremist.
och du pedofil ?
RedCloud skrev:men jag förstår att du slår ifrån dig fakta,
ehh var då ?
Hotar och förtalar den ljugande och historieförfalskande extremkommunisten rc åter igen?RedCloud skrev:Du skulle lika gärna kunna vara högerextremist.
och du pedofil ?
men du att fortsätter att skylla på nazzarna är bara historielöshet, rasbiologin är från början en idé av Joseph Arthur Gobineau (1816-82), 1909 bildades Svenska sällskapet för rashygien och 1921 bildades Statens institut för rasbiologi med underskrifter av bl.a. högerns Arvid Lindman och socialdemokraten Hjalmar Branting.
RedCloud skrev:men du att fortsätter att skylla på nazzarna är bara historielöshet, rasbiologin är från början en idé av Joseph Arthur Gobineau (1816-82), 1909 bildades Svenska sällskapet för rashygien och 1921 bildades Statens institut för rasbiologi med underskrifter av bl.a. högerns Arvid Lindman och socialdemokraten Hjalmar Branting.
SiP, inget av det jag skriver motsäger detta, sluta kämpa mot väderkvarnar...
RedCloud skrev:
De startade, dina tyska partipolare fullföljde o förädlade.....
Kanske skulle sluta med det du dricker till frukost lillen.
RedCloud skrev:Kanske skulle sluta med det du dricker till frukost lillen.
just nu är jag inne på fjärde koppen kravmärkt, rättviseodlat kaffe....
Att rasbiologin i Sverige var grunden för nazzarnas förverkliganden av den, du vet avliva misshagliga element på industriell basis är ju precis vad jag skriver.
Vad är problemet ? (för att citera kardborreKungen)
Du förminskar Sveriges skuld i hela framtagadet av rasbiologin
och påstår att Nazzarna förädlade den
RedCloud skrev:Du förminskar Sveriges skuld i hela framtagadet av rasbiologin
var då ?
har du en annan version ?
De utrotade judar med stöd av den svenska modellen av rasbiologin, inte att de förädlade den.
SiP skrev:RedCloud skrev:Du förminskar Sveriges skuld i hela framtagadet av rasbiologin
var då ?
har du en annan version ?
De utrotade judar med stöd av den svenska modellen av rasbiologin, inte att de förädlade den..
RedCloud skrev:De utrotade judar med stöd av den svenska modellen av rasbiologin, inte att de förädlade den.
Nja nu slirar du lite på sanningen.
Den svenska modellen handlade om "brottslighet, vanart, alkoholism, sinnessjukdom och annan så kallad undermålighet".
Vilka nazzarna favoriserade i ugnarna vet vi alltför väl....