lazy skrev:F.I.S.T skrev:
VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT FÖR ER RASISTER ATT FÖRSTÅ ?????.... DET FINNS BRA OCH DÅLIGA MÄNNISKOR INOM ALLA KULTURER OCH LÄNDER !!!!!!!!!
Visst är det så, vad skriker du om?
Problemet med dig är att du kan enbart debattera svenska "problembarn", antagligen för att du är så dj-a rädd att bli beskylld för det som du själv beskyller alla andra för.
Om du nu påstår att du är överens om mig med det, hur kommer det sig då att du och dina blå vänner enkom "diskuterar" problematik kring våldtäkter som ett problem som orsakas av invandrare ? ... hur kommer det sig att ni inte smäller upp trådar om vad vissa svenska män gör i Thailand ?... och hur kommer det sig att ni inte definierar detta som ett "svenskproblem" ???...Jag vet svaret, men ingen av er vågar står för det .... Om ni inte hade haft fördomar kring detta, fördomar som är eller gränsar till rasism... så hade ni lagt tonvikten på själva problemet och inte på ett selektivt urval av utövarna.... men ni envisas att göra just detta...
... Jag har förvisso inget större hopp om er, när det kommer till att ändra er på den punkten. Eftersom ni tycks alltid behöva ha någon grupp att trycka ner, helst då försvarslös grupp som sjuka, pensionärer ... eller flyktingar