Men gång på gång backas han upp resten av forumhögern i dessa frågor, men ingen tycks vilja förklara sina teorier kring brottsstatistik.
Här är ett utmärkt tillfälle för er att komma ut med vad ni tänker kring detta.
F.I.S.T skrev:
Men gång på gång backas han upp resten av forumhögern i dessa frågor
F.I.S.T skrev:Den okrönte rasistkungen på detta forum är ju utan tvekan Seel, som producerar ett seelektivt urval av det dåd HAN tycker behöver uppmärksammas.
Men gång på gång backas han upp resten av forumhögern i dessa frågor, men ingen tycks vilja förklara sina teorier kring brottsstatistik.
Är detta ytterligare ett exempel på ditt självutnämda expertdebatterande?F.I.S.T skrev:Den okrönte rasistkungen på detta forum är ju utan tvekan Seel, som producerar ett seelektivt urval av det dåd HAN tycker behöver uppmärksammas.
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:
Det är ingen vidare grund för debatt att vrålljuga om andra debattörer redan i trådstarten.
Skulle vilja be dig skärpa dig. Men jag tror ärligen att du inte kan bättre än så här. Skrämmande.
R.O.F.L skrev:F.I.S.T skrev:Den okrönte rasistkungen på detta forum är ju utan tvekan Seel, som producerar ett seelektivt urval av det dåd HAN tycker behöver uppmärksammas.
Sluta omedelbart upp med att recensera/debattera andra debattörer, nivån på detta forum har nått avloppsnivå, ändå är rv absent.
F.I.S.T skrev:R.O.F.L skrev:F.I.S.T skrev:Den okrönte rasistkungen på detta forum är ju utan tvekan Seel, som producerar ett seelektivt urval av det dåd HAN tycker behöver uppmärksammas.
Sluta omedelbart upp med att recensera/debattera andra debattörer, nivån på detta forum har nått avloppsnivå, ändå är rv absent.
det har ni sagt om alla vänsterdebattörer nån gång, så det tar jag lätt på, men konstaterar att ni inte kan svara på frågorna kring om ni tycker invandrare är sämre människor än svenskar.... trots att de allra flesta av er gång på gång antyder detta iom eras ogrundade teorier kring brottsstatistiken
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:
Det är ingen vidare grund för debatt att vrålljuga om andra debattörer redan i trådstarten.
Skulle vilja be dig skärpa dig. Men jag tror ärligen att du inte kan bättre än så här. Skrämmande.
och "vrållögnen" består i att ?
F.I.S.T skrev:R.O.F.L skrev:F.I.S.T skrev:Den okrönte rasistkungen på detta forum är ju utan tvekan Seel, som producerar ett seelektivt urval av det dåd HAN tycker behöver uppmärksammas.
det har ni sagt om alla vänsterdebattörer nån gång, så det tar jag lätt på, men konstaterar att ni inte kan svara på frågorna kring om ni tycker invandrare är sämre människor än svenskar.... trots att de allra flesta av er gång på gång antyder detta iom eras ogrundade teorier kring brottsstatistiken
Det var en märklig logik som du presenterar?F.I.S.T skrev:konstaterar att ni inte kan svara på frågorna kring om ni tycker invandrare är sämre människor än svenskar.... trots att de allra flesta av er gång på gång antyder detta iom eras ogrundade teorier kring brottsstatistiken
DirtyDog skrev:
Ogillar man fattiga ifall man påstår att de stjäl mer än andra? Inte nödvändigtvis. Det kan ju vara så att man endast pekar på ett problem (att kriminaliteten ökar ju fler fattiga vi får). Alltså kanske man vill bekämpa problemet och inte de fattiga?
DirtyDog skrev:Enligt t.ex. SD så är det ju INVANDRINGEN och inte INVANDRARNA som är problemet. Att du inte begriper skillnaden är knappast någon överraskning och gudarna skall veta att det bland dem (precis som i de flesta partier) finns de som tror att det är deras UTSEENDE som är problemet. Dessa är dock i en försvinnande liten minoritet och kallas normalt för rasister. När vänstern kallar samtliga för rasister så gör de istället de RIKTIGA rasisterna en stor tjänst (men det begriper de tyvärr inte själva).
F.I.S.T skrev:DirtyDog skrev:
Ogillar man fattiga ifall man påstår att de stjäl mer än andra? Inte nödvändigtvis. Det kan ju vara så att man endast pekar på ett problem (att kriminaliteten ökar ju fler fattiga vi får). Alltså kanske man vill bekämpa problemet och inte de fattiga?
På tal om märklig logik .....
det var en av de mest hårresande jämförelser jag sett.
Om du överhuvud taget läst på det sätt som denna statistik om invandrarbrottslighet så skulle du inte yttra dig som du gör, såvida du inte helt enkelt väljer att blunda lite.
Gång på gång presenterar Seel trådar där antingen en invandrare begått våldtäkt eller annat brott... och ofta på rena antaganden, och utelämnar alla de gånger som svenskar gör det, och stöder sig oxå på sk brottsstatistik.
Jag kallar det rasism, för det är precis vad det är.....
Och om ni andra forumhöger hade kunnat konstatera detta och ta klart avstånd från det sätt på vilket seel presenterar sina ensidiga trådar... de enda trådar han skapar,..... så hade det vart lättare att tro på vad du säger om dina ställningstaganden.DirtyDog skrev:Enligt t.ex. SD så är det ju INVANDRINGEN och inte INVANDRARNA som är problemet. Att du inte begriper skillnaden är knappast någon överraskning och gudarna skall veta att det bland dem (precis som i de flesta partier) finns de som tror att det är deras UTSEENDE som är problemet. Dessa är dock i en försvinnande liten minoritet och kallas normalt för rasister. När vänstern kallar samtliga för rasister så gör de istället de RIKTIGA rasisterna en stor tjänst (men det begriper de tyvärr inte själva).
Ja det finns rasister, å ena sidan, och främlingsfientliga.
Rasisterna är inte så få som du vill hävda, och främlingsfientliga finns det alldeles för gott om. SD bedriver officiellt en främlingsfientlig politik, men har en väldigt stor andel rassiter med sig....
Och ofta när man skrapar lite på ytan hos de som påstår sig vara "kritisk mot invandrarpolitiken" ... och tar fram åsikterna till VARFÖR de inte vill ta emot fler invandrare, så kommer antingen ren rasism fram, beroende på hur de tänker och uttrycker sig, eller så härstammar det bara ur ren egoism, vilket alltid legat borgerligheten varmt om hjärtat.
Det märkliga i ditt resonemang kring fattigdom som liknelse, är på vilket sätt man nu vill "lösa" dessa problem som uppstår vid invandring, samt vems fel det är....
Du förstår hur vi tar emot invandrare och sköter integreringen är lika bidragande till hur det går som deras egen vilja och förmåga att anpassa sig till vårt samhälle....
Men SD och många i borgerligheten anser att lösningen är att stoppa invandringen, istället för att skärpa upp integreringspolitiken, detta är egoistiskt när det finns människor som är i akut behov av vår hjälp..... och rasistiskt blir det när man skriker/skriver nedsättande öknamn och fördomsfulla kommentarer om vissa nationaliteter, religioner samt kulturer.... vilket görs ofta ofta.... tack för ditt svar dock, dags för andra att stå upp för sina åsikter kring detta med med invandring och brottsstatistik och vad man bäst gör åt det.... sluta hjälpa behövande, eller bli bättre på att hjälpa de som kommer hit ?
R.O.F.L skrev:
Dina teser hamnar direkt i soptunnan, aldrig någonsin, någonstans, någongång har
det funnits en mera generösare och bredare flyktingpolitik än under alliansen.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/historisk-enighet-om-migration_5980675.svd
ericTheDog skrev:Ett klargörande till FF,
Det jag inte kommenterat har jag kanske inte ens läst.
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:Ett klargörande till FF,
Det jag inte kommenterat har jag kanske inte ens läst.
mm.... men jag tror knappast du undgått att denna typ av trådar som Seel startar, med enkom rasistiska motiv.... om du inte blundat hårt då förståss
Att diskutera ett våldbrott utifrån etnicitet på gärningsmannen ser jag ingen poäng i och går ytterst sällan i en sån tråd.
RedCloud skrev:Att diskutera ett våldbrott utifrån etnicitet på gärningsmannen ser jag ingen poäng i och går ytterst sällan i en sån tråd.
Hade du varit det minsta vuxen hade du talat om det för Seel.....men det törs du ta mig fan inte...
RedCloud skrev:Bra tråd Fist.
Här visar delar av forumhögern sitt tysta stöd till en människa som ÄR rasist, som sprider sin bruna dynga.
Det verkar helt ok i deras värld, historielösa som de är.
F.I.S.T skrev:Den okrönte rasistkungen på detta forum är ju utan tvekan Seel, som producerar ett seelektivt urval av det dåd HAN tycker behöver uppmärksammas.
julen står för dörren och tomten med den
Sossar ee lata skrev:
Du spyr galla över folk med svensk bakgrund som gör brott, men inte invandrares!
Sossar ee lata skrev:du är rasisten lille vän, jag tar avstånd från vem som än gör det!!
Sossar ee lata skrev:Sen att jag undrar varför 20% av befolkningen, invandrarna, står för 40% av våldtäkterna, det är inte att vara rasist.