Försvarar kommunisterna
Varför försvarar kommunisterna Beatrice 16 års mördare?
Varför försvarar kommunisterna Inger 78 års mördare?
Demona Stahlin skrev:Gäringsmän som är invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar
Försvarar kommunisterna
Regndrottning skrev:Demona Stahlin skrev:Gäringsmän som är invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar
Försvarar kommunisterna
VEM har försvarat mord?
Varför är du en sån idiot?
Demona Stahlin skrev:Regndrottning skrev:Demona Stahlin skrev:Gäringsmän som är invandrare som rånar, misshandlar, våldtar och mördar svenskar
Försvarar kommunisterna
VEM har försvarat mord?
Varför är du en sån idiot?
Du och dina kommunistpolare är idioter
Ni försvarar ju gärningsmännen som är invandrare som våldtar och mördar
För ni skyller ju allt på svenskar!
Demona Stahlin skrev:Jaha... där kom kommunisten med Jackie Arklöv och nazist upp
Men att ta upp invandrare som stampar på en försvarslös oskyldig 16 årig svensk flicka
Nej det passar inte kommunisten
Kommunister som dig försvarar invandrare som mördar svenskar
Jag blir äcklad av sådana kommunister som dig!
Sånt fruktansvärt svenskhat du har mot andra svenskar!
Demona Stahlin skrev:Jaha... där kom kommunisten med Jackie Arklöv och nazist upp
Men att ta upp invandrare som stampar på en försvarslös oskyldig 16 årig svensk flicka
Nej det passar inte kommunisten
Kommunister som dig försvarar invandrare som mördar svenskar
Jag blir äcklad av sådana kommunister som dig!
Sånt fruktansvärt svenskhat du har mot andra svenskar!
Thrakath skrev:Och bara för att få upp Blådåren i varv så lägger jag in en liten bild:
Begår man ett mord så är man antagligen ganska störd och kan få för sig en hel del besynnerligheter. Jackie Arklöv är nazist tillexempel.
Sniperace skrev:Thrakath skrev:Och bara för att få upp Blådåren i varv så lägger jag in en liten bild:
Begår man ett mord så är man antagligen ganska störd och kan få för sig en hel del besynnerligheter. Jackie Arklöv är nazist tillexempel.
Ja, en FÄRGAD Nazist, det hänger inte riktigt ihop eller hur?
det påminner mig om när jag och min vän som ÄR riktigt svart, tillsammans sökte medlemskap i KKK som bildat en lokalavdelning i vår centralort, vi var SÅÅÅÅ välkmona, tills jag berättade att min vän var NEGER
Den lokalavdelningen blev väldigt kortlivad, den hann inte mer än startas sedan lades den ner igen
Sniperace skrev:Thrakath skrev:Och bara för att få upp Blådåren i varv så lägger jag in en liten bild:
det påminner mig om när jag och min vän som ÄR riktigt svart, tillsammans sökte medlemskap i KKK som bildat en lokalavdelning i vår centralort, vi var SÅÅÅÅ välkmona, tills jag berättade att min vän var NEGER
Den lokalavdelningen blev väldigt kortlivad, den hann inte mer än startas sedan lades den ner igen
Redvictory skrev:Sniperace skrev:Thrakath skrev:Och bara för att få upp Blådåren i varv så lägger jag in en liten bild:
Ändå finns det även färgade i Sverige som är rasister! min son berättade om en kille som gick och skrek svartskallar på stan och till saken hör att han själv är färgad! det finns tex adopterade färgade barn som inte anser att invandrare och folk med annan ras har nåt här att göra! (märkligt)Förmodligen är dessa personer osäkra och de dras till såna grupper för att där känner de tillhörighet!
Thrakath skrev:Det är bara att lyssna på vad olika invandrargrupper har att säga om varandra. Fördomar och rasism är ett internationellt problem.
FIST skrev:Visa gärna vart någon överhuvud taget på detta forum försvar mordet på Inger och Beatrice !!!..... jag väntar
FIST skrev:Tycker du det är värre om en invandrare mördar en svensk ...än om en svensk mördar en svensk ???
F.I.S.T skrev:Det verkar som jag inte kommer få nåt svar på dessa ??FIST skrev:Visa gärna vart någon överhuvud taget på detta forum försvar mordet på Inger och Beatrice !!!..... jag väntarFIST skrev:Tycker du det är värre om en invandrare mördar en svensk ...än om en svensk mördar en svensk ???
RedMentalCase skrev:Här fortsätter den empatiska vänstern att hata och förnedra den som behöver empati.
Rd gillar att mobba nån hon INBILLAR sig är dummare än henne, jag är rädd för att till och med en demona är smartare än RD och co.
RedMentalCase skrev:Här fortsätter den empatiska vänstern att hata och förnedra den som behöver empati.
Rd gillar att mobba nån hon INBILLAR sig är dummare än henne, jag är rädd för att till och med en demona är smartare än RD och co.