Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
DirtyDog
redalert
lazy
Sossar ee lata
ANNA2LINK
Sniperace
F.I.S.T
11 posters

Men bravo..... det sambandet har jag förstått sedan länge

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Men bravo..... det sambandet har jag förstått sedan länge - Sida 3 Empty Snusk

Inlägg  Secrist 2011-12-01, 00:38

Är du "långa farbron"då kanske?

"Långa farbrorn"? Låter som ett smeknamn på en penis. Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Men bravo..... det sambandet har jag förstått sedan länge - Sida 3 Empty Sv: Men bravo..... det sambandet har jag förstått sedan länge

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-01, 02:09

redalert skrev:
    DirtyDog skrev:
    DirtyDog skrev:
    DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:Ja vad ska man säga... för det första var det Annas inlägg som Secrist kommenterade,
    Ja, och han påstod inget annat. Han inkluderade dock Anna när han använde order "de" i slutet på meningen.
    F.I.S.T skrev:Detta till trotts s¨å sa hon ingenting som kan tolkas på det vis du gör här, hon sa helt enkelt med ironi, att det inte är så synd om de högavlönade.... ingenstans i det påstående kan utläsas att Anna inte tycker om rika människor.
    Hon skrev med "ironi" att det ÄR synd om de högavlönade. Folk som kopplar in hjärnan fattar att hon egentligen INTE anser det.
    Ingen har dock påstått att hon inte GILLAR rika människor, men alla med hjärna inser att hon INTE tycker synd om dem.
    F.I.S.T skrev:Ränk om ni kunde koppla in hjärnan innan ni yttrar er
    Som sagt, det måste vara svårt för dig som saknar något att koppla in! Twisted Evil
    Hur går det fisten?
    Får vi nåt svar, eller letar du fortfarande förtvivlat efter din lilla hjärna? Twisted Evil
    Hoho, fisten lille. Blev du också svarslös? Är det ett virus som du, Infra och formsvackan lider av. Lilla Anna brukar också fly fältet när det blir för komplicerat för henne. Laughing

Precis! lol!

Ha ha .... jo förstår ni, jag har annat att göra än att sitta här inne och läsa era olika påhitt av öknamn på vänsterdebattörer, för det är i princip allt ni gör....
    För övrigt så funderar jag vad det är för svar du efterlyser, då det inte finns nån fråga från er i detta replikskifte ?
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Men bravo..... det sambandet har jag förstått sedan länge - Sida 3 Empty Sv: Men bravo..... det sambandet har jag förstått sedan länge

Inlägg  DirtyDog 2011-12-01, 02:48

F.I.S.T skrev:
    Ha ha .... jo förstår ni, jag har annat att göra än att sitta här inne och läsa era olika påhitt av öknamn på vänsterdebattörer, för det är i princip allt ni gör....
    För övrigt så funderar jag vad det är för svar du efterlyser, då det inte finns nån fråga från er i detta replikskifte ?
    Frågan var om du hittat din hjärna än så att du kan koppla in den?

Du startade väl debatten om hjärnor här? Twisted Evil
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-01, 12:32

DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:

det fanns således ingen fråga att svara på... tack för det klargörandet Cool
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-12-01, 13:12

F.I.S.T skrev:
    DirtyDog skrev:
    F.I.S.T skrev:

det fanns således ingen fråga att svara på... tack för det klargörandet Cool

Oj vad svårt det var att konstatera hjärna saknas, fistfuckern lille vän du är för bedrövlig i ditt armod! Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-12-01, 17:41

redalert skrev:
    Oj vad svårt det var att konstatera hjärna saknas, fistfuckern lille vän du är för bedrövlig i ditt armod! Laughing

Det är synd om dig som tillfredsställs av att hitta på fula öknamn på folk Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:32