DirtyDog 2011-11-07, 18:16
Regndrottning skrev:Jag förstår att du häpnar. Det gör jag också.
Jag har aldrig sagt att 'den empatiska vänstern' alllldrig skulle komma med påhopp. Det jag undrar är; Varför är det andra regler och vilkor för vänstern på detta forum?
För det jag sade är att om högern får komma med låga tillmälen varför får inte vänstern det?
Jag undrar varför vänstern inte skulle få ha samma rättigheter som högern tar till sig? Och om den rättigheten är att få lov till att vara otrevlig, varför har då inte vänstern samma rättighet?
Jag är trött på att låta mig trampas på av idioter som inte har något annat att komma med än tillmälen. (Inte du, SiP) Finns det någon anledning till att jag skall agera offer och dörmatta åt folk vars humor ligger på en 5-årings kiss-och-bajs nivå? Varför skall vänster ta emot all skit utan att få lov till att ge igen med samma mynt?
Jag är trött på att vara snäll och förstående. Nu tänker jag kalla en idiot för en idiot och kanske, mer därtill.
Det man häpnar
MEST över måste väl vara hur någon i en tråd som rubricerats med "Den empatilösa och respektlösa högern" och som går ut på att klaga över vårt sätt att skriva beklagar sig över att endast "vänstern" blir tillrättaavisad?
Hela denna tråd (och många liknande) går väl ut på att anklaga högersidan för att vara "elaka"?
Precis som dig så generar inte jag mig för att kalla en idiot för just detta. Och jag har
ALDRIG någonsin beklagat mig för att ha blivit kallad detsamma av någon på vänstersidan. Jag kan heller inte minnas att ha läst
NÅGON tråd som ondgör sig över att vänstern är "elaka" utan de
ENDA gånger som detta kommer upp
ÖVERHUVUDTAGET är när högersidan blir anklagad för att vara elaka och då försvarar sig med att de ger igen med samma mynt som de själva blir bemötta med.
När de då försvarar sin tuffa attityd så hävdar du att det är
VI som gnäller? Det är det ju aldrig. Det är
ENDAST ett
FÖRSVAR mot de anklagelser på samma sätt som du ovan försvarar varför du kallar en idiot för en idiot. Att du inte inser detta själv antyder möjligtvis att du är den
STÖRSTA idioten?