Regndrottning skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:Sniperace skrev:och andra kan utan att ljuga säga varför får inte vi när vänstern gör det?
Fast nu är det så att vänstern får skit för det. Det får inte högern....
men redan från början nhar diverse hgögerforunister kallats nassar, rassar, brunhöger, bombhöger, empatilösa kräk, patrask, löss osv osv
enbart pga olika åsikter.....
dödshot från ett par olika nick, ex Infra och KTR samt RV,. och det kallar du att bara vänstern får skit, jag kallar det att en del vänster kastar skitr, och andra nickar glatt och instämmer att så tycker jag med det är bra osv....
här har du bla ANNA, du har som sagt rv, ktr, infra, dao, rc i en del saker osv osv....
och allt detta är förstås andras fel, RVm,s hån mot mig för min sjukdom är säkert mitt eget fekl, trots att jag aldrig hade skrivit ett ont ord till eller mot honom.
det kära RD, det är den empatiska fina vänstern som du nu så försvarar och lägger all skuld på andra
GE FAN i att kalla mig 'kära'. Men jag är övertygad om att du kan vara mer nedlåtande om du lägger manken till!!!
Jag lägger inte skulden på andra. Däremot undrar jag, tydligen förgäves, varför det är sååååå jävla fel att vänstern är ful när det är helt ok att högern är det?
För vänstern får skit för det men högern får det inte. Jag har sagt ifrån och spärrat flera vänster för jag tröttnade på deras dravel. När får man höra en höger säga ifrån till en annan höger?
och jag gjorde samma sak, men fick från vänstern ändå utstå spe och skit.....
för att inte tala om vad jag fick av dem jag kritiserade...
men jag ställer frågan varför är det så jävle fel att högern är ful tillbaka när det är helt ok för vänstern att vara det, jag hörde aldrig ett ord till RV när han hånade mig för mig sjukdom.....
vänstern försvarade istället honom, precis som när han mordhotade råttan genom att börja berätta om råttgift i samband med råttan......
sedan har vi ju både ktr och infras olika, en i stort set enad vänster har moltigit för att inte råka säga något negatiuvt till dessa. och så påstår du att vänstern skulle vara så fin, kan du förstå varför jag en gång lämnade dessa, för jag var en gång i tiden väldigt långt åt vänster, med deras ord och våldsdyrkan fick mig att må illa