redalert skrev:Inte minst kommer den store ledaren att stå skyhögt över alla andra i ett sådant land!Secrist skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:Thetaxpayer skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:RedMentalCase skrev:theward,
ja där är ännu ett minne av en vänstermupp som blev arg så fort man försökte konfrontrera honom med hans sketprat.
En riktigt dryg tomte som liksom Anna endast var ute efter höjda bidrag för egen del!
Ha ha ha vill jag bara få mina bidrag höjda och ingen annans - Där ser man... Vilken feltolkning.
Jag vill ha rättvisa, ren och skär rättvisa för ALLA!!!
Vart finns den i samhället idag?
Du kan ju inte ens förklara vad som är rättvisa. Eller förstå att alla har en egen definition på vad rättvisa är.
Rättvisa är att alla blir rättvist behandlade i ett samhälle svårare än så är det inte!
Suck, min rättvisa eller din rättvisa?
Allas!
Är total rättvisa det enda som är viktigt i ett land? För övrigt så är total rättvisa en utopi. Det kommer alltid att finnas skillnader mellan människor.
Har man som du en vattenskalle så behöver du inte oroa dig..
//Berra
Hur var det nu bh bestod ditt företagande av att sälja liljekonvaljer och apelsinsaft vid vägkanten i din by?