Sniperace 2011-11-08, 20:32
ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: SiP skrev: ANNA2LINK skrev: lazy skrev: SiP skrev:
Nejdå jag mår fint, men du verkar lite nere, har sagt det förr och säger det i all välmening igen Anna, detta är inget debattklimat för dig, du kan inte sitta och känna dig som ett offer och sedan tro att du inte skall få mothugg, men du måste inse att genom att bara säga tack och amen till allt som stollvänstern sitter och skriver så sätter du dig i en position där du med all säkerhet kommer få påhopp, de kan ju uppenbarligen hantera dessa påhopp men det kan helt klart inte du, så varför utsätter du dig för dylika saker när du inte mår bra av detta??
Jag är nog beredd att hålla med SiP här, klarar man inte det "klimatet" som är på det här forumet så är det bättre att söka sig någon annanstans, vilket majoriteten av "vänster" redan tycks ha gjort.
Ja pga ni skrämmer bort folk med eran hårda attityd Lazy än att faktiskt skärpa er!
Exakt vilka är "ni" och "er" och vilka har dessa skrämt bort??
Ja det borde dessa personer veta själva.
jag vet att vänstern jagade bort en genom en riktigt samordnad mobbingattack, och att andra lämnat pga hot och verbal mobbing
Samma har skett åt andra hållet Sniper... Fler gånger än för er...
har du bevis för detr?
eller är det ett löst påstående?
men det förstås, du som så uppmuntrade och försvarde RV när han hånade mig för min sjukdom, samtidigt som du fördömde mig för att jag gav igen på samma sätt.
Ja mot Theward t.ex...
Sen vad det inte min mening att uppmundra RV har jag ju sagt. Ni båda var ju lika dumma mot varann då, ingen var bättre än någon annan egentligen eller hur?
så det var det INTE med det gjorde du ju, ocvh försvarade dessutom honom, och lika dumma mot varandra, som du måste veta vid det här laget så var det INTE jag som började håna RV, och dedt har han ju inte förnekat, men ännbdå är jkag lika dum?
du menar alltså att jag ödmjukt ska böja nacken inför en vänsterextremist och slicka hans fötter?
nej du Anna, då tror du fel
och vad gäller TW var han och jag att betrakta som VÄNNER, han gav sig aldrig på mig och jag aldrig på honom trots olika politiska åsikter, han var balanserad och trevlig.
och vad jag förstod så försvann han inte pga några högerelement, utan av helt andra orsaker.
Senast ändrad av Sniperace den 2011-11-08, 20:35, ändrad totalt 1 gång