Sniperace 2011-11-06, 15:16
ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: SiP skrev: ANNA2LINK skrev: SiP skrev: F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:nej, du är ganska kör med noll förtroende hos de flesta här vad jag förstått, möjligen stöttad av anna rv och berra
Ha ha ha.... Ja du e ju för rolig du. Det är alldeles som du tror;
1 ... att vi är här på forumet för att vinna Snipers förtroende
2 ....att jag bryr mig om vad du anser om mitt förtroende
3 ... att din ÅSIKT om mitt förtroende skulle vara av större vikt än någon annans
Det är på det här viset kära du, att detta är ett diskussionsforum, och att det inte finns någon som helst moderation, ingen styrning. Detta omöjliggör en bra debatt, när människor tillåts husera här enkom i syfte att sprida vokabulär vomering och inte bemöta vad som skrivs. Du var inte tillhörande det gänget förut, men tyvärr har du i hög grad börjat anamma Redalerts förhållningssätt till debattforum, dvs söndra och härska. Detta är bara att beklaga.
Aftonbladets kommentarsfält har förbättrats betydligt, även om det förekommer idiotiska kommentarer där fortfarande.
Ett exempel var när härom dagen det fanns en artikel om huruvida vänsterpartiet skulle ha en eller två partiledare. Partiets ledning röstade för ensamt ledarskap...
Då träder en sån här blå "Einstein" fram och säger "Är man diktaturkramare kan det bara finnas en ledare ju".... En normalintelligent människa hade ju då insett att han iom detta kallade alla partier utom MP för diktatoriska....
Det är denna typ av kommentarer som försvårar en debatt, men dessa ska helt klart vara tillåtna. Det som inte ska vara tillåtet däremot är den typ av nedvärderande namnkallningar som förekom på AB förut, och förekommer här på AC fortfarande.
Synnerligen intressant att ta del av Fistarns syn på sig själv, han hymlar ju inte direkt med att han anser sig vara Guds gåva till debattforum, han som alllldrig är nedvärderande, han är alltid saklig och har belägg för det han skriver, han som inte använder det berömda rasistkortet så fort han hamnar i underläge, han som alltid respekterar andras åsikter..
Nåja, hans syn kanske inte direkt är i överensstämmande med verkligheten men va fan, han är kanske lycklig när han ljuger...
men ska visa ett exempel på Fistarns skeva självbild, så här skriver han i stycket ovanför..
"Då träder en sån här blå "Einstein" fram" för att sedan ge sin syn på vad som inte skall vara tillåtet.. "Det som inte ska vara tillåtet däremot är den typ av nedvärderande namnkallningar som förekom på AB förut"ja som ni ser gör han som vanligt, förbjuder andra att göra såna saker medans han står över sina egna "lagar" och slänger sånt runt sig som konfetti..
Du har fel här SIP. OM det är någon som är ärlig här inne så är det FIST och du ärlighet varar längst!
Att han lurar dig som rent allmänt kan ses som otroligt godtrogen gör inte honom till ärlig...
Bara som en parentes Anna, att du väljer att ge ditt bifall till vissa härinne beroende på att de "håller på dig" och inte ifrågasätter hur någon kan bli utbränd på nittiotalet och fortfarande inte jobba, det gör inte dig till någon sorts sanningsorakel som bestämmer vilka som är ärliga eller inte..
Vem syftar du på SIP? Hoppas att du inte syftar på mig för det är jävligt lågt av dig i sånna fall!
Jadu ANNA, det verkar som han syftade på mjust dig, tyckte du inte att det stod ganska klart skriuvet?
Ja jag såg det om du läser mitt svar en gång till.Jag tänker inte låta mig tryckas ner av så oförstående och empatilösa människor som många av er blå är. Ni har inget för det. Men det är säkert erat nöje just att mobba andra...
Men i slutänden så är det ni som får mindre och mindre vänner. De som mobbar förlorar alltid till sist själva. Jag har aldrig mobbats och har många vänner.
nej, men du visar NOLL tacksamhet mot de arbetande som försörjt dig i många år nu, och ställer krav på MER, utan att vara nöjd...
tänk JAG har det bra mycket sämre ställt ekonomiskt och klagar inte, DU däremot gnäller och kräver och tycker det är fel att de som försörjer OSS har det bättre än vi.....
vad tgror du dina "vänner" säger bak din rygg, om din ovilja att försörja dig själv och dina krav på att få mer utan att göra något för det?
JAG vet vad många sådana säger.....
Senast ändrad av Sniperace den 2011-11-06, 15:17, ändrad totalt 1 gång