Sniperace 2011-11-06, 15:33
ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: DirtyDog skrev: ANNA2LINK skrev: ericTheDog skrev:Anna,
Sluta tyck synd om dig själv och inse att du varit en vinnare på bidragslotto. Men nu är tid för arbete. Jag tror du kommar vara en vinnare på det också.
??? Vinnare på bidragskonto... Gud vilket dumt uttryck!
bidragslotto!
Vad är det förresten som tar så långt tid att svara JA eller NEJ på gällande ifall du anser att du borde ha ett högre bidrag än lägsta pensionsersättningen?
Hur kan man INTE "hinna" svara ja eller nej?
För frågan är helknäpp anser jag.
så en helknäpp fråga hinner man inte besvara, då hinner man ju inte svara på många av dina inlägg om det vore så....
Är inte det upp till mig vad jag vill svara på?
jovisst, precis som att andra cdå har samma rätt med samma skäl orsak....
eller?
Ja inte för att jag vet vad du menar med c...
ta bort det där extra c,et så kanske du förstår, är det dina utmattningssymptom som gör att du får svårt med sådant, andra förstod säkert Anna.....
kanske är det då inte underligt att du på alla dessa år inte lyckats ta dig samman och börja arbeta, att det krävdes fas tre för att få fart på det?
Du är helt otrolig. Jag ska sluta att prata med dig. Du är lika stor mobbare som alla andra som mobbar ifrån eran sida, usch och fy för sånna som er! Ni har tappat respekten för andra oliktänkande och är helt empatilösa!
förstod du eller förstod du INTE meningen trots det extra c,et?
var det möjligen ett försök till mobbing för att det kommit till?
ett litet försök till tjuvnyp, eller var det verkligen så att du inte lyckades förstå det pga detta lilla c?
det är ju så att tog du tilfället i akt att bråka om ett c när du förwtod så är du med en MOBBARE, fattade du inte det så har du stora problem med läsning och förståelse, vilket var det?