ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:formsvackan skrev:På samma sätt som "alla" inte är du, RMC och råttan, är inte heller ni representativa för "ingen"redalert skrev:formsvackan skrev:Agree ....Vercingetorix skrev:Kalla mig kommunist, men... Jag anser faktiskt att arbete som utförs på svensk mark också måste avlönas enligt svenska avtal. På så vis skyddar vi den investering som utbildningen av svensk arbetskraft har inneburit... På samma sätt skyddas konsumenterna bättre från oseriösa företag.
Jämförbart med de "handelstullar" som USA med jämna mellanrum hotar kineserna med. Vad gäller byggnadsarbetarnas löner är väl dessa satta via förhandlingar mellan arbetsgivare och arbetstagare. På vilket avgörande sätt detta skiljer sig från annan marknadsekonomi får de som klagar över för höga löner förklara.
Jag är ledsen men det ingen som begriper ett jota vad du jiddrar om!
Du är däremot en bra representatör för "ingen".
Att ni tre inte fattar något ska ni inte skylla er ofattförmåga på oss andra!
//Berra
Det ser lite löjligt ut när du försöker se ner på oss andra. Alla vet ju att din hjärnkapacitet är i nivå med ANNA2LINK.
Och att du mera ses gråtande stollestängd som en tomte känns det mer bekvämt? varför är du härinne? fridebatt är det så tråkigt där! javisst ja ni håller ju med varandra i allt.. =)
//Berra