Sniperace 2011-09-23, 22:57
berralarzon skrev: Sniperace skrev: berralarzon skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:Ber om ursäkt go vänner, att jag lurat er på rätt person som
Palestinas ambassadör i Sverige. Hala Husni heter hon och ser
så här.[img]
[/img]
är hon lika hal som hon heter?
Kanske om hon nu hade hetat Åly.
Eller hade nick Sniperace..
Sorry Sniper jag kunde inte låta bli..
//Berra
och hur rimmar det med någon som heter HALA, som ex hala tvålar, hala bedragare, hala vintervägar
förresten gjorde jag mig förtjänt av nicket Sniperace i söndags, då vann jag mästerskapet i kpistskytte i föreningen för andra året i rad
Stort grattis vinsten och grattis till gåvan du fått det är du frun värda..
Men förövrigt har du gett ett gott ansikte till "halkbanan" slingrar dig som en ål i botebadet i alla frågor varför ger du inte in politiken inte i KD för -guds skull-;
//Berra
den enda orsaken att jag inte ger mig in i politiken är att jag vill inte bli som en stor del av dessa, som börjar flockas vid köttgrytorna, som drar varenda fördel de kan av allt för att få egna fördelar osv.
jag vill helt enkelt INTE ha MAKT, för jag vet INTE själv hur jag skulle reagera om jag fick det, och de flesta politiker har nog inte varit sådana när de började, och jag vill inte utsätta mig för risken att trilla dit på sådant, bär jag väl då kommit underfund med hur det gått skulle jag skämmas något fruktansvärt och haft svårt att leva med det.
tack för dina lyckönskningar!!!