Här diskuterar vi inte vilka skurkar väljer att stämpla utan hur folk
uppför sig.
Här är det inte du som bestämmer vad vi diskuterar, och på tal om uppför sig, ser du det som fint att skicka raketerna mot civila, och att välja platser där de vet att motelden kommer skada sina egna civila? båda sakerna är krigsbrott och fördömda av en i stort sett enad värd.
Om en terrorist skulle stämpla dig som skitstövel skulle du då
vara en skitstövel?
det var en konstig fråga, men ja, för honom vore jag säkert det *asg*
Jesus var också stämplad. Så ock var judarna stämplade under Hitler.
Jasus skadade ALDRIG någon, han utövade aldrig våld utan tvärtom predikade ickevåld, och vad jag förstått fanns då ingen världsomspännande organisation som fördömde honom som terrorist, du känner tydligen inte till vad termen terrorist betyder, och vad gäller judarna var det inte terrorister de var stämplade som av Hitler, utan istället mindre värda element.
Då accepterar du samtliga stämplar ovan, då om det är stämplar som
avgör vem man är eller inte?
Varför skulle jag göra det, de var aldrig där fråga om ett FN som bestod av världens ende stater som satte den stämpeln.
Världen står enad i att se förbi detta förbannade stämplande av
demokratiska rörelser.
vilka demokratiska rörelser?
du kn inte mena Hamaz oco som mördar de som säger emot dem?
Vad är Hamas i vålds- och terrorhänseende som israel
inte är? Ingenting!
HAmaz är en rörelse som bejakar våldet och offrandet av oskyldiga, en rörelse som ser det som bra att ex smyga ombord på en buss och sedan spränga denna i bitar,osv osv...
Den stora faran mot freden i regionen har alltid varit
den lilla krigiska och förtryckande terrorskapelsen israel.
Nej, där har du fel, den stora faran där är dessa islamska arabstater som tror att allah är bak dem och att Mohammed säger att mellanöstern är deras och att judar är skit...
Hade Israel lä'mnats i fred vid sitt bildande skulle inget av detta problem funnits idag.
det är INTE Israel som inlett några av de olika krigen, där har det hela tiden varit fråga om försvar mot en attackerande fiende och utan det funnes inga ockuperade områden eller bosättningar