Infra skrev:
nej, en israelisk medborgar drabbas inte av något för att denne avsäger sig jodendom spom religion, det är LÖGNDu får nog lära dig skilja på folkslaget judar och religionen Judendom, var det för svårt för dig Infra?Fel igen Sniper. Endast en judisk person erhåller fulla medborgerliga rättighetr. Det är därför man säger att israel förutom att det är en militärdiktatur, också är en Gudsstat.
nej, fortfarande har det INTE med religion utan folkgrupp att göra, men vi har idag araber med fullvärdiga medborgarskap osv, men det vill du väl inte erkänna.Du måste vara en av de okunnigaste männisdkor jag träffat på nätet. Även
minsta barn vet att Terrorstaten israel, USA-protektoratet är en
apartheidstat där skillnade går vid religionstillhörighet. Att du inte
vet om det efter decenniers diskuterande av Palestinafrågan visar
standarden.
att en familj avsäger kontakten bör väl vara upp till dem, ogillar de denne islamist så ska de väl inte tvingas umgås med denne och lyssna på demmes predikande osv....men de dödar inte henne, de skadar inte henne, vill du förbjuda eskilda människor at säga upp kontakten med dem de inte längre sympatiserar, kanske utom om det är någon som blir sverigedemokratIdiot! Det var ingen Imam hon blev kär i! Om inte uteslutning ur sociala gemenskapen är en nog så stark
påtryckning - vad är det då???
hur är det då med polirtik, det finns vänster som totqalt avsäger sig kontakten med sina anhöriga om de ex blir sverigdemokrater, fördämer du inte det då?Nä. Vaffödådå. Jag gillar inte själv Sverigedemokrater. Lyssna
bara till dig själv så förstår du. Att kalla sig demokrat är en sak - att kasta
av sig sin ideologiska ryggsäck är en annan sak. SD klarar bara det första.
Jag anser att de har kvar sitt nazistiska arv. BTW: är Sverigedemokratin
alltså din nya religion - ska jag tolka dig så???
så sverigedemokarter är alltsp ok att stöta ur familjegemenskapen, men inte fanatiska islamister?
*asg*
förresten vad anser du om de iranier som flytt landet, är de landsförrädare utan något skyddsbehov?