Så att en terrorregim innehar dessa vapen är peenuts?Men att israel har dom, gillar du?DMustaine skrev:Infra skrev:Det är inte jag som innehar kärnvapen!SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:F.I.S.T skrev:SiP skrev:
Skitsnack, du har i ett flertal inlägg klargjort att du vill låta invandrarna sitta i sina ghetton med bidrag och ruttna bort rent socialt, du kan gärna bekämpa rasismen på forumet, bara att logga ut så har du minskat det rejält...
då torde det vara lätt för dig att visa ett sådant inlägg från mig "socialdemokraten"
Funkade sökfunktionen på detta forum som den skulle så vore det ingen match att visa eyy sånt...A-lagsbänkspelaren..
ha ha ha ... ja du "sossen" ... du skäms inte ens över dina lögner, varje dag och varje inlägg närmar du dig alltmer knatte, fnatte och tjatte
Så länge ingen sätter mig i samband med dig, RV, RC och nazisten Infra så är jag nöjd..
Ta tillbaks det där med nazist!
Buhuhuhu, "deportera judarna till nevada öken, placera dom där USA utfört kärnvapenprov" NAZISTDJÄVEL!!
Förstår att dylika tanke på judar sakta döende i Nevadaöken får dig att med hela ansiktet, NAZISTDJÄVEL!!
Och det är förbannat tur det!! Du är en vansinnig dåre och borde låsas in!!
Senast ändrad av Infra den 2011-09-17, 13:07, ändrad totalt 1 gång