Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+11
Redvictory
Secrist
redalert
Thetaxpayer
lazy
MartinLingren
RedclownIII
ericTheDog
SiP
RedCloud
ANNA2LINK
15 posters

    "Högertroll och vänstermuppar"

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-09-03, 14:32

    Ja trist är det att vi kallar varandra bla för dessa saker. Debatten blir inte bättre för det. Nu pratar jag till alla här inne. Det är mycket trist att debattnivån aldrig kan bli bättre här inne. Det vi måste göra alla här inne är att skärpa oss. Men då gäller det alla.

    Jag anser inte att nedervärderande personliga ord ska skrivas till varann såsom högertroll, vänstermupp,tärande,idiot,dum i huvudet, psykfall mm mm. Vi måste försöka alla att få en bra nivå på debatten. Är det inte ett politiskt forum eller har jag missuppfattat detta?

    Jag förstår att folk har slutat att skriva här inne såsom : Regndrottning, The Ward, x- medborgare m fl. Jag tror att de flesta här inne vet varför en del slutar skriva när debatten är på personlig nivå hela tiden, man klankar ner varann om man så är vänster eller höger och sen fortsätter det så.

    Varför har det blivit så ifrån början? Finns det de som hatar högern/ vänstern så mycket här inne? Då kan de dra sig till ett eget forum de som inte klarar en dabatt utan att hata personen de debatterar med.

    Jag hoppas innerligt att debattnivån blir bättre i ifrån ALLA här inne. Blir inte nivån bra snart så lär vi alltid ha samma låga nivåer på debatterna här inne så länge som forumet finns. Är det så VI vill ha det eller vill vi försöka att skapa ett bra forum som fler folk söker sig till och är populärt?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 14:45

    Regndrottning, The Ward, x- medborgare

    Samtliga vänsterskribenter....

    Men enligt råttan så citat "Rc har bara varit borta någon dag. Redan syns en betydligt högre nivå på debatten. Tänk att en enda person så gravt kan förstöra ett forum." slut citat.
    Jag tvivlar på att det stämmer.

    https://acbladet.swedishforum.se/t52083-en-hogre-niva-pa-debatten

    F.ö. håller jag med dig Anna, om nu ngn tvivlar.....
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-09-03, 14:46

    RedCloud skrev:
    Regndrottning, The Ward, x- medborgare

    Samtliga vänsterskribenter....

    Men enligt råttan så citat "Rc har bara varit borta någon dag. Redan syns en betydligt högre nivå på debatten. Tänk att en enda person så gravt kan förstöra ett forum." slut citat.
    Jag tvivlar på att det stämmer.

    https://acbladet.swedishforum.se/t52083-en-hogre-niva-pa-debatten

    F.ö. håller jag med dig Anna, om nu ngn tvivlar.....



    Ja jag vet att flera skrev så, barnsligt värre.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-09-03, 14:48

    Ska bli intressant att se hur länge det går att diskutera i denna tråden utan att folk kommer med personliga ,nedvärderande påhopp...
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  SiP 2011-09-03, 17:33

    ANNA2LINK skrev:Ska bli intressant att se hur länge det går att diskutera i denna tråden utan att folk kommer med personliga ,nedvärderande påhopp...

    Jag hoppas att du inte räknar med något annat när du utformar din åsikt som du gör, att så enögt ta ställning för vänsternick just p.g.a. att de är vänsternick kommer bara att sluta med synpunkter på din objektivitet, ta RV som just nu kastar skit på Sniper för hans sjukdom, och ja, det var RV som började det tjafset, eller Infras rena hat mot mig, Snipern, och Lazy enbart p.g.a. att vi inte delar hans åsikt i Israel/Palestina frågan, ja Infras hat mot mig började när han ansåg att alla skulle tycka som honom i frågan om Lars Vilks, men att som du ensidigt framhålla vänsternick som några "fina snubbar" håller inte och du lär få skit för det också...
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:01

    Då tycker jag Anna ska gå före med gott exempel och därmed be om ursäkt för hur hon försvarat rv's trots dennes tarvliga angrepp mot sniper. Tyvärr Anna så tappade du min respekt där. Inlägg som denna trådstart faller platt till marken när du själv beter dig så illa.
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedclownIII 2011-09-03, 18:02

    ANNA2LINK skrev:Jag förstår att folk har slutat att skriva här inne såsom : Regndrottning, The Ward, x- medborgare m fl. Jag tror att de flesta här inne vet varför en del slutar skriva när debatten är på personlig nivå hela tiden, man klankar ner varann om man så är vänster eller höger och sen fortsätter det så.


    Den ende av dessa som någorlunda höll måttet är x-et de andra saknas inte för fem öre speciellt theward ballade ur fullständigt och du är på god väg dit också Anna till omdömeslösa blunda-blunda-sekten.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:04

    ericTheDog skrev:Då tycker jag Anna ska gå före med gott exempel och därmed be om ursäkt för hur hon försvarat rv's trots dennes tarvliga angrepp mot sniper. Tyvärr Anna så tappade du min respekt där. Inlägg som denna trådstart faller platt till marken när du själv beter dig så illa.


    Vidare kan vi konstatera att Anna inte tycks ha nån synpunkt på rc's nya avatar med en bild på Reinfeldt med Hitler-musse.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 18:05

    och du är på god väg dit också Anna till omdömeslösa blunda-blunda-sekten.

    Försök inte BlueHeaven, blunda-blunda-sekten är ENBART för extremhögern.
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedclownIII 2011-09-03, 18:06

    ericTheDog skrev:
    ericTheDog skrev:Då tycker jag Anna ska gå före med gott exempel och därmed be om ursäkt för hur hon försvarat rv's trots dennes tarvliga angrepp mot sniper. Tyvärr Anna så tappade du min respekt där. Inlägg som denna trådstart faller platt till marken när du själv beter dig så illa.


    Vidare kan vi konstatera att Anna inte tycks ha nån synpunkt på rc's nya avatar med en bild på Reinfeldt med Hitler-musse.

    Nej det är samma gamla blundablunda.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 18:10

    Vidare kan vi konstatera att Anna inte tycks ha nån synpunkt på rc's nya avatar med en bild på Reinfeldt med Hitler-musse.

    Varför i hela friden skulle Anna ha åsikter om en Charlie Chaplin mustasch ?
    För pajas är han ju den gode F.R.....
    MartinLingren
    MartinLingren


    Antal inlägg : 121
    Join date : 09-09-17
    Ort : Stockholm

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  MartinLingren 2011-09-03, 18:11

    Jag och RedclownIII tävlar internt om vem som har mest extrema åsikter. Min terapeut tycker detta är helt ok. Nu känner jag för att projicera lite genom att starta 5-10 nya trådar om andra debattörer.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:13

    rc, du skräpar ner Annas tråd. Skapa en egen slasktråd istället.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 18:14

    rc, du skräpar ner Annas tråd.

    Du mår inget vidare va, lillEric ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:15

    RedCloud skrev:
    Vidare kan vi konstatera att Anna inte tycks ha nån synpunkt på rc's nya avatar med en bild på Reinfeldt med Hitler-musse.

    Varför i hela friden skulle Anna ha åsikter om en Charlie Chaplin mustasch ?
    För pajas är han ju den gode F.R.....


    Du får väl fråga henne.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 18:17

    Du får väl fråga henne.

    Men lillEric då, det var ju DU som undrade varför Anna inte kommenterade min nya avatar.
    Mår du inte bra ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:29

    RedCloud skrev:
    rc, du skräpar ner Annas tråd.

    Du mår inget vidare va, lillEric ?


    En av dina polare tycks ju göra det tillen livsstil att håna folk för deras sjukdomar. Är detta ett exempel på vänsterns empati?

    Vadgäller min egen hälsa behöver du inte oroa dig. Jag mår utmärkt, så du behöver icke ligga vaken på nätterna för min skull.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:31

    RedCloud skrev:
    Du får väl fråga henne.

    Men lillEric då, det var ju DU som undrade varför Anna inte kommenterade min nya avatar.
    Mår du inte bra ?


    Nix, det undrade jag inte. Jag konstaterade att hon inte är ett dugg trovärdig.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 18:33

    Nix, det undrade jag inte.

    Vidare kan vi konstatera att Anna inte tycks ha nån synpunkt på rc's nya avatar med en bild på Reinfeldt med Hitler-musse.

    tsssss........
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:39

    RedCloud skrev:
    Nix, det undrade jag inte.

    Vidare kan vi konstatera att Anna inte tycks ha nån synpunkt på rc's nya avatar med en bild på Reinfeldt med Hitler-musse.

    tsssss........


    Som synes, ett konstaterande och ingen undran. Något mer du vill lära dig idag?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  RedCloud 2011-09-03, 18:41

    Något mer du vill lära dig idag?

    Ja, faktiskt, hur kan du som skall gå för vuxen, vara så barnslig som du är ?
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ericTheDog 2011-09-03, 18:43

    RedCloud skrev:
    Något mer du vill lära dig idag?

    Ja, faktiskt, hur kan du som skall gå för vuxen, vara så barnslig som du är ?


    Det ligger i betraktarens öga.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-09-03, 19:10

    SiP skrev:
    ANNA2LINK skrev:Ska bli intressant att se hur länge det går att diskutera i denna tråden utan att folk kommer med personliga ,nedvärderande påhopp...

    Jag hoppas att du inte räknar med något annat när du utformar din åsikt som du gör, att så enögt ta ställning för vänsternick just p.g.a. att de är vänsternick kommer bara att sluta med synpunkter på din objektivitet, ta RV som just nu kastar skit på Sniper för hans sjukdom, och ja, det var RV som började det tjafset, eller Infras rena hat mot mig, Snipern, och Lazy enbart p.g.a. att vi inte delar hans åsikt i Israel/Palestina frågan, ja Infras hat mot mig började när han ansåg att alla skulle tycka som honom i frågan om Lars Vilks, men att som du ensidigt framhålla vänsternick som några "fina snubbar" håller inte och du lär få skit för det också...


    Jag hänvisar till miitt första inlägg, har du märkt att jag inte har skyllt på någon mer än alla som inte kan sköta sig och de vet om det själva eller hur?

    Jag försvarar INGEN som trackar någon för sjukdom o dyligt. Jag skrev bara vad jag tror är orsak till detta, är det att hålla med?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-09-03, 19:14

    [quote="ericTheDog"]Då tycker jag Anna ska gå före med gott exempel och därmed be om ursäkt för hur hon försvarat rv's trots dennes tarvliga angrepp mot sniper. Tyvärr Anna så tappade du min respekt där. Inlägg som denna trådstart faller platt till marken när du själv beter dig så illa.


    Om jag betér mig så illa vem betér sig värst? Jag går aldrig på någon personligt om inte den har börjat gå på mig först. Jag hotar aldrig någon, jag kallar ingen för idiot. Men kallar någon mig för idiot då förtjänar personen som säger detta till mig att jag svarar henne/honom med samma mynt!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-09-03, 19:16

    RedclownIII skrev:
    ANNA2LINK skrev:Jag förstår att folk har slutat att skriva här inne såsom : Regndrottning, The Ward, x- medborgare m fl. Jag tror att de flesta här inne vet varför en del slutar skriva när debatten är på personlig nivå hela tiden, man klankar ner varann om man så är vänster eller höger och sen fortsätter det så.


    Den ende av dessa som någorlunda höll måttet är x-et de andra saknas inte för fem öre speciellt theward ballade ur fullständigt och du är på god väg dit också Anna till omdömeslösa blunda-blunda-sekten.


    Ha ha då är vi alla på väg att "balla ur" då... Cool

    Sponsored content


    "Högertroll och vänstermuppar" Empty Sv: "Högertroll och vänstermuppar"

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 09:10