Jag anser inte att nedervärderande personliga ord ska skrivas till varann såsom högertroll, vänstermupp,tärande,idiot,dum i huvudet, psykfall mm mm. Vi måste försöka alla att få en bra nivå på debatten. Är det inte ett politiskt forum eller har jag missuppfattat detta?
Jag förstår att folk har slutat att skriva här inne såsom : Regndrottning, The Ward, x- medborgare m fl. Jag tror att de flesta här inne vet varför en del slutar skriva när debatten är på personlig nivå hela tiden, man klankar ner varann om man så är vänster eller höger och sen fortsätter det så.
Varför har det blivit så ifrån början? Finns det de som hatar högern/ vänstern så mycket här inne? Då kan de dra sig till ett eget forum de som inte klarar en dabatt utan att hata personen de debatterar med.
Jag hoppas innerligt att debattnivån blir bättre i ifrån ALLA här inne. Blir inte nivån bra snart så lär vi alltid ha samma låga nivåer på debatterna här inne så länge som forumet finns. Är det så VI vill ha det eller vill vi försöka att skapa ett bra forum som fler folk söker sig till och är populärt?