Nej jag har inte heller nån källa till min undersökning
+4
Regndrottning
Sossar ee lata
x-medborgare
F.I.S.T
8 posters
13 % tycker att skattesänkningar är svaret på allt
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
I vår familj tycke 50% att alliansens politik är skit.
25% Grabben har ingen åsikt
25% Hunden rösta blankt
25% Hunden rösta blankt
x-medborgare skrev:I vår familj tycke 50% att alliansens politik är skit.
25% Hunden rösta blankt
I min familj tycker 100 % att alliansens politik är skit
Märkligt folk vill skatta Blått Men ha välfärden Röd...
Och hur ska det gå till..
x-medborgare skrev:Märkligt folk vill skatta Blått Men ha välfärden Röd...
har du sett källan till undersökningen sääl hittat...el hittat på ?
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Märkligt folk vill skatta Blått Men ha välfärden Röd...
Jag hittar på helt enligt min politiska tro det gör ju alla andra också... vi har väl demokrati...
Har grannen volvo SKA jag också ha en..
"volvo" det är demokrati.. Undrar just vad jag mer vill ha??? Kan inte ni andra beskriva vad ni äger så jag fattar vad jag saknar..
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Märkligt folk vill skatta Blått Men ha välfärden Röd...
Jag hittar på helt enligt min politiska tro det gör ju alla andra också... vi har väl demokrati...
"volvo" det är demokrati.. Undrar just vad jag mer vill ha??? Kan inte ni andra beskriva vad ni äger så jag fattar vad jag saknar..
Så du vet inte heller var Seel har fått sina siffror ifrån ?
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:Märkligt folk vill skatta Blått Men ha välfärden Röd...
Så du vet inte heller var Seel har fått sina siffror ifrån ?
Telefonkatalogen så klart.. där finns det massor av siffror bara välja och vraka..
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 9
Här har ni vänstermuppar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6917105.ab
Okej nu är det uppe i 16%
Tänk om ni kunde vara lika drivande i att bidra till samhället som att sitta här och gnälla som små barn, det är sjukt att man kan gnälla i Sverige!!!! Bortskämda är vad ni är, lata & bortskämda
Tänk om ni kunde vara lika drivande i att bidra till samhället som att sitta här och gnälla som små barn, det är sjukt att man kan gnälla i Sverige!!!! Bortskämda är vad ni är, lata & bortskämda
Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6917105.ab
Jaha så du hittade alltså på alltihop
Och tack återigen för att du på ett så tydligt sätt personifierar egoismens fula nylle, samt Alliansens kärna i politiken "Sköt dig själv, och skit på andra"
Senast ändrad av F.I.S.T den 2010-04-08, 16:37, ändrad totalt 1 gång
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Sossar ee lata skrev:Bortskämda är vad ni är, lata & bortskämda
Jag förstår att du beskriver dig själv.... Du sägerr jämt hur fint du bor, vart du reser, vad du äter och dricker..... samt att du sitter här på dagarna och skriver och klagar på alla andra?
Så vem är det som är lat och bortskämd? Vem är det som sitter och gnäller?
Detta var ju självmål!
Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6917105.ab
*ASG*
Läs länken alla.. Han glömde nämna detta,,
Skatten i Sverige måste höjas med 13 kronor de kommande 25 åren. Annars går det inte att rädda välfärden.
Det hävdar en grupp politiker där alla sju riksdagspartier finns representerade.
Prognosen kommer från en grupp politiker inom Sveriges kommuner och landsting (SKL). I gruppen finns hela det svenska politiska spektrat representerat, från moderater till vänsterpartister.
OBS... DETTA:: I gruppen finns hela det svenska politiska spektrat representerat, från moderater till vänsterpartister. [/i]
jissus tror detta blir dagens roligaste..
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Något för S-ee-L att tänka på, som regndrottning säger, självmål vinner man inga matcher på!
Bortskämda är väl bara vad man kan vänta sig höra från divorna!
Kan man spricka av översitteri, vad tror du S-ee-L?
Bortskämda är väl bara vad man kan vänta sig höra från divorna!
Kan man spricka av översitteri, vad tror du S-ee-L?
x-medborgare skrev:Sossar ee lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6917105.ab
*ASG*
Läs länken alla.. Han glömde nämna detta,,
Skatten i Sverige måste höjas med 13 kronor de kommande 25 åren. Annars går det inte att rädda välfärden.
Det hävdar en grupp politiker där alla sju riksdagspartier finns representerade.
Prognosen kommer från en grupp politiker inom Sveriges kommuner och landsting (SKL). I gruppen finns hela det svenska politiska spektrat representerat, från moderater till vänsterpartister.
OBS... DETTA:: I gruppen finns hela det svenska politiska spektrat representerat, från moderater till vänsterpartister. [/i]
jissus tror detta blir dagens roligaste..
samma här ingen åsikt om framtida välfärden och dess kostnader. ??? eller passar det inte in i blå skatte politik.. Om så vore det inte ärligare av blått att erkänna att välfärden kommer att skrotas.. För vi är för snåla att bidraga.. rött ingen åsikt..
redalert- Antal inlägg : 13973
Såååå....... 100% skatt är 100% välfärd?
redalert skrev:Såååå....... 100% skatt är 100% välfärd?
100% Det var seriöst ??? eller retas du bara.. en vettig människa svarar vettigt det finns INGEN som vill ha 100% och det vet du mycket väl.
Men det är lekstuga som föredras Så vad hade jag förväntat mig..
redalert- Antal inlägg : 13973
x-medborgare skrev:redalert skrev:Såååå....... 100% skatt är 100% välfärd?
100% Det var seriöst ??? eller retas du bara.. en vettig människa svarar vettigt det finns INGEN som vill ha 100% och det vet du mycket väl.
Hur många procent vill man ha då lite mer preciserat?
När börjar det att gå mot det som ingen vill ha?
redalert skrev:x-medborgare skrev:redalert skrev:Såååå....... 100% skatt är 100% välfärd?
Ursäkta kan du översätta...???
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Den 19:e september får du reda på vad svenska folket vill respektive inte vill haredalert skrev:x-medborgare skrev:redalert skrev:Såååå....... 100% skatt är 100% välfärd?
Ett annat sätt att se på framtiden.. ??
Undrar just vem som har rätt..
http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/skl-rapporten-ger-orimlig-kommunalskatt_1974339.e24
Eller kanske det är någonstans mitt i mellan.
Undrar just vem som har rätt..
http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/skl-rapporten-ger-orimlig-kommunalskatt_1974339.e24
Eller kanske det är någonstans mitt i mellan.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
19 september korkar vi rödgröna upp skumpan, blåingarna har ju sitt gravöl och sura miner!
captaincodd- Antal inlägg : 904
- Inlägg 22
Håller
på dej martin men jag säger bara;genomför en Tobinskatt på finanssektorn så fort som möjligt så ska ni se att det händer grejjer;))Den sektorn är inte produktiv i nån mänsklig aspekt mer än att några få kan äta pengar och gu vet va´,,,