Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Redvictory
Sossar ee lata
redalert
RedCloud
RedMentalCase
ANNA2LINK
10 posters

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-20, 13:14

    RedMentalCase skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:Det är bara rc,s fist,s och rv,s fel att debatten går snett, de kan ju inte ens acceptera verkligheten utan måste kalla folk lögnare när fakta inte passar deras dödliga pessimism.

    Sitter du i samma erbarmliga fälla Anna?



    Det är enbart inte ens fel att två bråkar RMC eller hur? Högern kontra vänstern har olika sätt och se på saker och ting och båda sidor vill ha rätt eller hur?

    Missade du frågan , tror du SCB manipulerar eller har falsk statistik.

    insekten kallade mig lögnare,
    tror du, Anna att SCB konspirerar med mig och framställer falsk statistik?

    Jag kallar aldrig korrekt statitsik från SCB för lögn, det gör bara fanatiker och extremister på höger och vänsterkanten, jimmy och insekten.



    Men snälla du hur tror du detta tolkas ifrån många om skatteavdrag för vissa men inte för andra?

    Din avund mot folk som jobbar har inget med det faktum att antalet socialbidragstagare är lägre idag än under S styre i högkonjunktur, det där denna debatt började.

    Har du tittat på grafen och begriper du vad den visar?



    Jag är inte avundsjuk det hela har med att människor ska bedömmas rättvist i ett samhälle. Vart finns rättvisa idag? Inte ens rättsamhället kan skapa rättvisa!
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  RedMentalCase 2011-08-20, 13:17

    Så slank Anna förbi sakfrågan igen.......

    Läste du aldrig grafen?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  F.I.S.T 2011-08-20, 13:17

    RedCloud skrev:
    Ok, du är trevlig men okunnig

    "okunnig" blir man per automatik när man inte håller med trion Knatte, Fnatte & Tjatte och övriga blunda-blunda sekten. Puke.

    Cool
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  RedMentalCase 2011-08-20, 13:21

    F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:
    Ok, du är trevlig men okunnig

    "okunnig" blir man per automatik när man inte håller med trion Knatte, Fnatte & Tjatte och övriga blunda-blunda sekten. Puke.

    Cool

    Okunnig blir man när man inte ens har förstånd nog att läsa officiell statistik och debattera utifrån den.

    SDen finns det ju vissa som anser man ska hålla med om sagor,
    typ Allende mördad och att USA är universums rövhål.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  redalert 2011-08-20, 13:21

    F.I.S.T skrev:
    RedCloud skrev:
    Ok, du är trevlig men okunnig

    "okunnig" blir man per automatik när man inte håller med trion Knatte, Fnatte & Tjatte och övriga blunda-blunda sekten. Puke.

    Cool

    En till som anmäler sig till okunnigskaran? Laughing
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-20, 13:25

    RedMentalCase skrev:Så slank Anna förbi sakfrågan igen.......

    Läste du aldrig grafen?


    Jag måste erkänna att jag inte gjorde det. Förbereder nu inför idag förstår du. Jag lovar att jag ska kolla på den när jag får tid, ok?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  RedMentalCase 2011-08-20, 13:32

    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:Så slank Anna förbi sakfrågan igen.......

    Läste du aldrig grafen?


    Jag måste erkänna att jag inte gjorde det. Förbereder nu inför idag förstår du. Jag lovar att jag ska kolla på den när jag får tid, ok?


    lol
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-20, 13:39

    RedMentalCase skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:Så slank Anna förbi sakfrågan igen.......

    Läste du aldrig grafen?


    Jag måste erkänna att jag inte gjorde det. Förbereder nu inför idag förstår du. Jag lovar att jag ska kolla på den när jag får tid, ok?


    lol


    Jag gör det antingen senare idag eller någon annan dag som jag loggar in här.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Bidrag

    Inlägg  Secrist 2011-08-21, 01:35

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    RedMentalCase skrev:Hur kan du komma fram till en så märklig slutsats att jag anser det bättre att folk lever på socialbidrag,
    får man lov att säga till dig att du måste skärpa dig?



    Men snälla du RMC det är ju kontentan av denna politik som förs idag.

    Men snälla okunniga Anna, det lever färre idag på bidrag än under högkonjunkturen med den rödgröna röran , så du skjuter dig själv i foten.

    Glömt att soss-bidragen ökat under Alliansen ??

    Och du glömmer bekvämt nog att många länder idag kämpar med gigantiska budgetunderskott som ska botas med drastiska nedskärningar i statens utgifter medan vi endast påverkas exportmässigt och övrigt kopplat till att vi är ett litet land,tack vare starka statsfinanser.

    Sponsored content


    En tråd där personliga påhopp är förbjudet! - Sida 3 Empty Sv: En tråd där personliga påhopp är förbjudet!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 16:48