Varenda jävla gång ska han gå med medicinering
Patetiska jävla idiot!
Patetiska jävla idiot!
Demona Stahlin skrev:Varenda jävla gång ska han gå med medicinering
Patetiska jävla idiot!
Demona Stahlin skrev:Varenda jävla gång ska han gå med medicinering
Patetiska jävla idiot!
Thecharmed skrev:Håller med Vc: Räcker det inte nu Demona? Det är ingen som tycker att det är särskilt intressant och vidkommande...
Demona Stahlin skrev:Thecharmed skrev:Håller med Vc: Räcker det inte nu Demona? Det är ingen som tycker att det är särskilt intressant och vidkommande...
Åhhhhhhh vi kommunister gaddar ihop oss
OK då kommer jag förstöra hans trådar i fortsättningen!
Demona Stahlin skrev:Thecharmed skrev:Håller med Vc: Räcker det inte nu Demona? Det är ingen som tycker att det är särskilt intressant och vidkommande...
Regndrottning skrev:Demona Stahlin skrev:Thecharmed skrev:Håller med Vc: Räcker det inte nu Demona? Det är ingen som tycker att det är särskilt intressant och vidkommande...
Vercingetorix är höger. Visste du inte det, blåfjant?
Vercingetorix skrev:Fast jag kan tycka det är lite kul att bli kallad kommunist, hehe...
Påminner lite om tiden jag bodde i USA, där jag i jämförelse framstod som left wing... :-)
berralarzon skrev:Vercingetorix skrev:Fast jag kan tycka det är lite kul att bli kallad kommunist, hehe...
Påminner lite om tiden jag bodde i USA, där jag i jämförelse framstod som left wing... :-)
Ja det är riktigt kul när man/jag där berättade om våra trygghetssystem då är inte kommunistjävel långt borta från deras läppar samt så vill dom gärna veta hur långt från Sovjetunionen Sverige ligger.
//berra
Vercingetorix skrev:berralarzon skrev:Vercingetorix skrev:Fast jag kan tycka det är lite kul att bli kallad kommunist, hehe...
Ja det är riktigt kul när man/jag där berättade om våra trygghetssystem då är inte kommunistjävel långt borta från deras läppar samt så vill dom gärna veta hur långt från Sovjetunionen Sverige ligger.
//berra
Även om Mr Moore är hyfsat vinklad i sina antaganden, petar filmen Sicko på en öm punkt i det amerikanska samhället...