ANNA2LINK skrev:Vi måste hitta ett system i Sverige som de flesta är nöjda med.
De flesta är ju nöjda nu annars hade det nog suttit annat folk i regeringen. Dock så tillhör ju du inte de flesta.
ANNA2LINK skrev:Vi måste hitta ett system i Sverige som de flesta är nöjda med.
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Ett test här om vi klarar att hålla en tråd utan personliga påhopp. Den som börjar hoppa på någon personligt är inte välkommen att diskutera i denna tråd...
Vi får se hur länge det går innan denna tråd blir likadan som alla andra...
Här är debatten fri - Förrutom personliga påhopp! (De blir "Trollspärrade" som missköter sig...)
Det har provats förut Anna men tyvärr så fungerar det inte det finns vissa som inte kan uppföra sig och andra som blundar för dessa så då får man spärra dessa redan från början vilket har visats att vissa inte klarar av!
Nämner inga namn men alla förstår nog vilka som avses?
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Hur kan du komma fram till en så märklig slutsats att jag anser det bättre att folk lever på socialbidrag,
får man lov att säga till dig att du måste skärpa dig?
Men snälla du RMC det är ju kontentan av denna politik som förs idag.
Men snälla okunniga Anna, det lever färre idag på bidrag än under högkonjunkturen med den rödgröna röran , så du skjuter dig själv i foten.
F.I.S.T skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Ett test här om vi klarar att hålla en tråd utan personliga påhopp. Den som börjar hoppa på någon personligt är inte välkommen att diskutera i denna tråd...
Vi får se hur länge det går innan denna tråd blir likadan som alla andra...
Här är debatten fri - Förrutom personliga påhopp! (De blir "Trollspärrade" som missköter sig...)
Det har provats förut Anna men tyvärr så fungerar det inte det finns vissa som inte kan uppföra sig och andra som blundar för dessa så då får man spärra dessa redan från början vilket har visats att vissa inte klarar av!
Nämner inga namn men alla förstår nog vilka som avses?
Märkligt uttalande av den som är mest Forumdestruktiv själv
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Hur kan du komma fram till en så märklig slutsats att jag anser det bättre att folk lever på socialbidrag,
Men snälla okunniga Anna, det lever färre idag på bidrag än under högkonjunkturen med den rödgröna röran , så du skjuter dig själv i foten.
Glömt att soss-bidragen ökat under Alliansen ??
ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Hur kan du komma fram till en så märklig slutsats att jag anser det bättre att folk lever på socialbidrag,
Glömt att soss-bidragen ökat under Alliansen ??
Jag tror att de blå inte vill se detta, de se med "blåa glasögon...
Det är möjligt att socialbidragstagarna har ökat under någon utvald period men det totala antalet bidragstagare har minskat under hela mandatperioden och det är väl detta som räknas eller?
Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
RedMentalCase skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Vad gör ni på en debattsida om ni inte mäktar med att debattera om fakta.
RedCloud skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Varför ljuger du ?
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Trotts att okunniga Anna... Anna ska man vara snäll mot idag för att hon fyller så snälla var i alla fall snäll en dag mot mig RMC tack!
Ok, du är trevlig men okunnig
ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Varför ljuger du ?
De tycker inte det är viktigt att hjälpa de som har det sämst, hellre hjälpa de som har det bra!
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Trotts att okunniga Anna... Anna ska man vara snäll mot idag för att hon fyller så snälla var i alla fall snäll en dag mot mig RMC tack!
Ok, du är trevlig men okunnig.
Ha den äran förresten.
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Varför ljuger du ?
De tycker inte det är viktigt att hjälpa de som har det sämst, hellre hjälpa de som har det bra!
lol
Vi har haft detta uppe förr, den totalt okunnige läraren verkar ha lite svårt att ta till sig verkligheten igen och kallar folk lögnare, tröttnar han aldrig?
http://www.scb.se/Pages/PressRelease____297124.aspx
Kan du läsa diagram Anna?
Det är bara rc,s fist,s och rv,s fel att debatten går snett,
de kan ju inte ens acceptera verkligheten utan måste kalla folk lögnare när fakta inte passar deras dödliga pessimism.
RedMentalCase skrev:Det är bara rc,s fist,s och rv,s fel att debatten går snett, de kan ju inte ens acceptera verkligheten utan måste kalla folk lögnare när fakta inte passar deras dödliga pessimism.
Sitter du i samma erbarmliga fälla Anna?
Högern kontra vänstern har olika sätt och se på saker och ting och båda sidor vill ha rätt eller hur?
Av befolkningen, 20-64 år, är andelen som lägst i Stockholms län på 12,2 procent och som högst i Gävleborgs län på 20,3 procent.RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Trots okunniga Anna och en viss insekt så kvarstår faktum att socialbidragstagarna är färre nu än under S-styre med högkonjunktur.
Varför ljuger du ?
lol
Vi har haft detta uppe förr, den totalt okunnige läraren verkar ha lite svårt att ta till sig verkligheten igen och kallar folk lögnare, tröttnar han aldrig?
http://www.scb.se/Pages/PressRelease____297124.aspx
Kan du läsa diagram Anna?
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Det är bara rc,s fist,s och rv,s fel att debatten går snett, de kan ju inte ens acceptera verkligheten utan måste kalla folk lögnare när fakta inte passar deras dödliga pessimism.
Det är enbart inte ens fel att två bråkar RMC eller hur? Högern kontra vänstern har olika sätt och se på saker och ting och båda sidor vill ha rätt eller hur?
Missade du frågan , tror du SCB manipulerar eller har falsk statistik.
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Det är bara rc,s fist,s och rv,s fel att debatten går snett, de kan ju inte ens acceptera verkligheten utan måste kalla folk lögnare när fakta inte passar deras dödliga pessimism.
Det är enbart inte ens fel att två bråkar RMC eller hur? Högern kontra vänstern har olika sätt och se på saker och ting och båda sidor vill ha rätt eller hur?
insekten kallade mig lögnare,
tror du, Anna att SCB konspirerar med mig och framställer falsk statistik?
Jag kallar aldrig korrekt statitsik från SCB för lögn, det gör bara fanatiker och extremister på höger och vänsterkanten, jimmy och insekten.
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:Det är bara rc,s fist,s och rv,s fel att debatten går snett, de kan ju inte ens acceptera verkligheten utan måste kalla folk lögnare när fakta inte passar deras dödliga pessimism.
insekten kallade mig lögnare,
tror du, Anna att SCB konspirerar med mig och framställer falsk statistik?
Jag kallar aldrig korrekt statitsik från SCB för lögn, det gör bara fanatiker och extremister på höger och vänsterkanten, jimmy och insekten.
Men snälla du hur tror du detta tolkas ifrån många om skatteavdrag för vissa men inte för andra?