Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
MartinLindgren
DMustaine
ericTheDog
Thetaxpayer
berralarzon
RedCloud
F.I.S.T
Redvictory
12 posters

Fri-debatt

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Fri-debatt - Sida 4 Empty Sv: Fri-debatt

Inlägg  F.I.S.T 2011-08-19, 19:44

Sniperace skrev:

skit ner dig din dumme jävel som inte kan se felen hos de egna polarna.

QED Cool
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-08-19, 20:54

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

skit ner dig din dumme jävel som inte kan se felen hos de egna polarna.

QED Cool

Fan kan du inte logga ut för gott snart? Laughing
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-08-19, 21:59

ANNA2LINK skrev:
    RedCloud skrev:Pojkar pojkar pojkar....

OAVSETT VEM SOM BÖRJADE

Våra kroppsliga men och lyten ska vi väl inte användas som argument i debatten ?

Ingen vinner, alla förlorar.

Nej verkligen inte. Detta är mycket lågt av högern. Man kan tro att inte ens Sniper som är sjukpensionär förstår hur det är att vara just sjuk... Detta är mycket trista skämt. sjukdomar ska vi inte skämta om!

Kan du hitta och kommentera något som är lågt av vänstern så ska jag respektera dig.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-08-19, 22:05

ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:

OAVSETT VEM SOM BÖRJADE

Våra kroppsliga men och lyten ska vi väl inte användas som argument i debatten ?

Nej verkligen inte. Detta är mycket lågt av högern. Man kan tro att inte ens Sniper som är sjukpensionär förstår hur det är att vara just sjuk... Detta är mycket trista skämt. sjukdomar ska vi inte skämta om!

Kan du hitta och kommentera något som är lågt av vänstern så ska jag respektera dig.

Det kan hon säkert men däremot så kan hon inte namnge någon specifik! Shocked
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-08-19, 22:08

ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:

OAVSETT VEM SOM BÖRJADE

Det är inte skämt från någon sidan, och skillnaden är att RV överlever sin sjukdom, jag gör det inte...

Mig har vissa här inne också gått på angående min sjukdomstid etc och inte trott på vad jag har att säga utan tagit mig för att jag fuskat till mig den tid som jag varit sjuk. Det har jag en känsla av att många av er blå tror. Jag har hela tiden sen forumet på Ab fått försvara mig och min situation så jag kan förstå att RV är mycket trött på att höra dumheter ifrån erat håll. För fördomar är vanligt hos er! Samma är det för RV, Theward mm

Det är ganska många av er på den blå sidan som har fördomar om de som är sjuka och tror att de fuskar och så. Attityden här inne ifrån den blå sidan är mycket avskyvärt när det gäller sjukdom så har det varit länge.

Theward som var här inne tröttnade mycket på att en del var så rent av taskiga mot honom och betedde sig mycket illa. Jag tycker det är mycket synd att inte han är kvar och flera har tröttnat på den hårda attityden som jag anser kommer ifrån den blå sidan ifrån början. Sen har hela tiden den rödgröna försvarat sig och då har en del hårda ord kommit ifrån oss också men som sagt högern har provocerat fram denna atmosfär som är här inne!!! Om man är dum emot någon kan man räkna med att få dumma svar "som man bäddar får man ligga..."

Du är ju för fan en komplett idiot.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-08-19, 22:30

ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:

OAVSETT VEM SOM BÖRJADE

Det är inte skämt från någon sidan, och skillnaden är att RV överlever sin sjukdom, jag gör det inte...

Mig har vissa här inne också gått på angående min sjukdomstid etc och inte trott på vad jag har att säga utan tagit mig för att jag fuskat till mig den tid som jag varit sjuk. Det har jag en känsla av att många av er blå tror. Jag har hela tiden sen forumet på Ab fått försvara mig och min situation så jag kan förstå att RV är mycket trött på att höra dumheter ifrån erat håll. För fördomar är vanligt hos er! Samma är det för RV, Theward mm

Det är ganska många av er på den blå sidan som har fördomar om de som är sjuka och tror att de fuskar och så. Attityden här inne ifrån den blå sidan är mycket avskyvärt när det gäller sjukdom så har det varit länge.

Theward som var här inne tröttnade mycket på att en del var så rent av taskiga mot honom och betedde sig mycket illa. Jag tycker det är mycket synd att inte han är kvar och flera har tröttnat på den hårda attityden som jag anser kommer ifrån den blå sidan ifrån början. Sen har hela tiden den rödgröna försvarat sig och då har en del hårda ord kommit ifrån oss också men som sagt högern har provocerat fram denna atmosfär som är här inne!!! Om man är dum emot någon kan man räkna med att få dumma svar "som man bäddar får man ligga..."

Jag har aldrig misstänkliggjort varken dig eller någon annan sjuk, eller hånat någon för detta, förrän jag nu ger det där jävla svinet svartråttan svar på tal!
    HAN började håna om min sjukdom....
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-08-19, 22:32

ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:

OAVSETT VEM SOM BÖRJADE

DET kommer tyvärr inte, mer än möjligen i förbigången där högern fördäms, så kan det lite överslätande komma att det var inte riktigt bra, när den andre som inte började detta ska be om ursäkt...'
    det känner jag som lågt

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 17:45