+8
MartinLindgren
DMustaine
ericTheDog
Thetaxpayer
berralarzon
RedCloud
F.I.S.T
Redvictory
12 posters
Fri-debatt
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 1
Fri-debatt
Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 2
Sv: Fri-debatt
"Allmänna internetregler gäller, de som man upplever inte uppfyller acceptabel debattnivå spärrar man själv. De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare ..."
Senast ändrad av F.I.S.T den 2011-08-18, 23:11, ändrad totalt 1 gång
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Den frågan måste nog ställas till männen i vita rockar som har hand om dom.
- Inlägg 4
RedCloud skrev:Den frågan måste nog ställas till männen i vita rockar som har hand om dom.
Jag skulle vilja att männen i de vita rockarna tar på dem tvångströjan så de inte kan sitta här och kladda!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 5
Redvictory skrev:RedCloud skrev:Den frågan måste nog ställas till männen i vita rockar som har hand om dom.
Jag skulle vilja att männen i de vita rockarna tar på dem tvångströjan så de inte kan sitta här och kladda!
Deras självpåtagna självplågan håller dom kvar härinne skattetjyven pedofilen och den arbetlösa ekonomen.
//Berra
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 6
Ja här ser man vilka fantastiska debatter det kan bli med bara vänsterpuckon.
Senast ändrad av Thetaxpayer den 2011-08-19, 00:21, ändrad totalt 1 gång
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 7
Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Jisses sitter du och onanerar till forum som detta?
- Inlägg 8
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Fina fantasier du har ingår det småbarn i dina fantasier med?
//Berra
- Inlägg 9
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
//Berra
Jag kommenterade barra rv's fantasier. Dina fantasier tänker jag inte ns kommentera. Har du fått demifrån den där mattias lindgren eller vad han nu hette?
- Inlägg 10
[quote="ericTheDog"]
Jag kommenterade barra rv's fantasier. Dina fantasier tänker jag inte ns kommentera. Har du fått demifrån den där mattias lindgren eller vad han nu hette?[/quote
Så töntig du är det är mannen du mobbat i sex år på diverse forum en trynklapp skulle städsla dig..
//Berra
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
//Berra
Jag kommenterade barra rv's fantasier. Dina fantasier tänker jag inte ns kommentera. Har du fått demifrån den där mattias lindgren eller vad han nu hette?[/quote
Så töntig du är det är mannen du mobbat i sex år på diverse forum en trynklapp skulle städsla dig..
//Berra
- Inlägg 11
Nu får du väl ändå ge dig. Vilket j-a trams.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 12
Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Så vänstern är inte ryggdunkare? hahaha!! ibland får man sig ett gott skratt och just nu ligger jag dubbelvikt
- Inlägg 13
ericTheDog skrev:Nu får du väl ändå ge dig. Vilket j-a trams.
Klart att du tycker det är trams att du mobbat Martin Lindgren i sex år du är en jävla stor idiot om du tror det ungått mig.
//Berra
- Inlägg 14
DMustaine skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Så vänstern är inte ryggdunkare? hahaha!! ibland får man sig ett gott skratt och just nu ligger jag dubbelvikt
Förstår att du ligger dubbelvikt som det kronvrak du är.
//Berra
- Inlägg 15
berralarzon skrev:DMustaine skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Förstår att du ligger dubbelvikt som det kronvrak du är.
//Berra
haha gycklare du blir bara bättre och bättre som den gycklare du är!
- Inlägg 16
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Nu får du väl ändå ge dig. Vilket j-a trams.
Klart att du tycker det är trams att du mobbat Martin Lindgren i sex år du är en jävla stor idiot om du tror det ungått mig.
//Berra
Jag delar inte alla martins åsikter och uttryckte detta. Det var allt. Du är förvirrad - som vanligt.
- Inlägg 17
ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Nu får du väl ändå ge dig. Vilket j-a trams.
//Berra
Jag delar inte alla martins åsikter och uttryckte detta. Det var allt. Du är förvirrad - som vanligt.
Nej du du mobbade honom i allt förneka inte detta faktum.
Var lite av Fredrik Rahm stämpel över dig bitivs.
//Berra
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 18
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Nu får du väl ändå ge dig. Vilket j-a trams.
//Berra
//Berra
Men du kan vara stolt Berra. Man tror att det inte går sjunka djupare än RV och Fisten men du tar banne mig priset. Slår man upp en ordbok (men det har Berra aldrig gjort) och kollar ordet Idiot så är det en bild på RV, Fisten och Berra där.
- Inlägg 19
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Nu får du väl ändå ge dig. Vilket j-a trams.
//Berra
//Berra
Detta får nog klassas som typ bullshit.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 20
Mattias Lindgren eller vad han nu hette yrar Doggen i ett försök att vara lustig antar jag,
För kännedom hette jag inte, utan heter fortfarande Martin Lindgren...
Och snart pryder mitt efternamn också våra nya tjugolappar, det du Doggen...
För kännedom hette jag inte, utan heter fortfarande Martin Lindgren...
Och snart pryder mitt efternamn också våra nya tjugolappar, det du Doggen...
- Inlägg 21
Killen som fortfarande hävdar att det INTE finns uteliggare i sumpan! TV4 intervjuade dessa uteliggare du vägrar erkänna! All din trovärdighet är borta!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 22
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Nej RV har ingen nytta att onanera längre, de tog ju bort hans framtid med testikelcacern, han har inte behov av sådant längre och är inte annat än en hanrej.
- Inlägg 23
Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Nej RV har ingen nytta att onanera längre, de tog ju bort hans framtid med testikelcacern, han har inte behov av sådant längre och är inte annat än en hanrej.
Detta bevisar enbart er otroliga okunskap och obildbarhet! Prostatacancer däremot kan slå ut potensen så nu vet ni lite mer! några av er har kanske t o m drabbats!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 24
Redvictory skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Detta bevisar enbart er otroliga okunskap och obildbarhet! Prostatacancer däremot kan slå ut potensen så nu vet ni lite mer! några av er har kanske t o m drabbats!
men testiklarna är viktiga lille nu sterile vän.... utan dessa mister du hormoner och blir en eunuck, du visste väl att det var genom at ta bort dessa de gjorde pojkar till eunucker, och kastratsångare *asg*
stackars sterile och kastrerade RV *asg*
- Inlägg 25
Sniperace skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
men testiklarna är viktiga lille nu sterile vän.... utan dessa mister du hormoner och blir en eunuck, du visste väl att det var genom at ta bort dessa de gjorde pojkar till eunucker, och kastratsångare *asg*
stackars sterile och kastrerade RV *asg*
Sorry! du är ju inte min vän! (jag väljer ju mina med stor omsorg!) du vill vara min vän men jag tackar NEJ! jag har en kvar och den fungerar utmärkt! tråkigt för er va? ha,ha,ha,ha