RedMentalCase skrev:Varför drabbas du av obehag FIST, det enda vi gjort är ju att vi en gång frågade dig vad du tyckte om Vs partiprogram och om du ville kommentera vad som stod där.
Är det det enda ni gjort ??
RedMentalCase skrev:Varför drabbas du av obehag FIST, det enda vi gjort är ju att vi en gång frågade dig vad du tyckte om Vs partiprogram och om du ville kommentera vad som stod där.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Varför drabbas du av obehag FIST, det enda vi gjort är ju att vi en gång frågade dig vad du tyckte om Vs partiprogram och om du ville kommentera vad som stod där.
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Varför drabbas du av obehag FIST, det enda vi gjort är ju att vi en gång frågade dig vad du tyckte om Vs partiprogram och om du ville kommentera vad som stod där.
Ja, det började väl typ där.
Så frågan kvarstår, varför drabbas du av obehag?
ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Jisses sitter du och onanerar till forum som detta?
Nej RV har ingen nytta att onanera längre, de tog ju bort hans framtid med testikelcacern, han har inte behov av sådant längre och är inte annat än en hanrej.
Fy F vilket dumt inlägg. Du Sniper bör be RedV om ursäkt! Du skämtar om helt fel saker nu! Detta är inget roligt skämt! Skäms på dig!
F.I.S.T skrev:Ja du sniper , nu är du igång igen.
Bibeln säger "ett öga för ett öga, en tand för en tand" .... Sniper säger 10 ögon för ett öga och hela garnityret
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Nej RV har ingen nytta att onanera längre, de tog ju bort hans framtid med testikelcacern, han har inte behov av sådant längre och är inte annat än en hanrej.
Fy F vilket dumt inlägg. Du Sniper bör be RedV om ursäkt! Du skämtar om helt fel saker nu! Detta är inget roligt skämt! Skäms på dig!
Skäms på dig själv Anna som inte har vett på att fördöma rv, patetiskt!
Läs det senaste så får du se att jag fördömde honom med angående detta med rullstol. Läs innan du skriver ett inlägg!
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Pojkar pojkar pojkar....
OAVSETT VEM SOM BÖRJADE
Våra kroppsliga men och lyten ska vi väl inte användas som argument i debatten ?
Ingen vinner, alla förlorar.
Nej verkligen inte. Detta är mycket lågt av högern. Man kan tro att inte ens Sniper som är sjukpensionär förstår hur det är att vara just sjuk... Detta är mycket trista skämt. sjukdomar ska vi inte skämta om!
Men för fan Anna fattar du inte att rc och rv pissar på dig?
Nej det gör de inte det vet jag.
Du är så nära från att bli trollspärrad!
Ha ha tycker du att det är konstigt att man svarar dumt när man får dumma kommentarer till sig? Du tycker bara att man ska tacka och ta emot? De som skriver dumma saker till mig får räkna med att få dumma svar tillbaka.
ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Pojkar pojkar pojkar....
OAVSETT VEM SOM BÖRJADE
Våra kroppsliga men och lyten ska vi väl inte användas som argument i debatten ?
Nej verkligen inte. Detta är mycket lågt av högern. Man kan tro att inte ens Sniper som är sjukpensionär förstår hur det är att vara just sjuk... Detta är mycket trista skämt. sjukdomar ska vi inte skämta om!
Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Tycker du det är skoj att han hånar mig med rullsol osv, jag vhar rörelsehinder, men inte rullstol, för så långt kommer jag inte hinna, tycker du hans hån är okej?
Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
Läs det senaste så får du se att jag fördömde honom med angående detta med rullstol. Läs innan du skriver ett inlägg!
det var inte mycket till fördömande, det var karftigt mot mig, men i förbigående och förlåtaqnde mot rv, men det förwstås, det var ju den egna sidan....
ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:Varför är dessa troll här när de fritt kan onanera åt varandra på ett forum som är fritt från debatt utan enbart rappakalja och ryggdunk?
det var inte mycket till fördömande, det var karftigt mot mig, men i förbigående och förlåtaqnde mot rv, men det förwstås, det var ju den egna sidan....
Det var hårt ifrån bäda sidor!
Redvictory skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Varför drabbas du av obehag FIST, det enda vi gjort är ju att vi en gång frågade dig vad du tyckte om Vs partiprogram och om du ville kommentera vad som stod där.
Ja, det började väl typ där.
Så frågan kvarstår, varför drabbas du av obehag?
Det är såna som er man går omvägar för i tunnelbanan! inte för att vi är rädda utan för att ni för med er en så stinkande dålig energi! en A-lagare har ofta en bra energi! det är bara han/hennes yttre smuts som stinker! ni är genomruttna inombords och det blir ni förmodligen aldrig ren ifrån stackare!
Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:RedCloud skrev:Pojkar pojkar pojkar....
OAVSETT VEM SOM BÖRJADE
Det är inte skämt från någon sidan, och skillnaden är att RV överlever sin sjukdom, jag gör det inte...
RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
Problemet med dig Anna, och theward, är att ni ser er själva som världens centrum och reagerar som de dumskallar ni är när någon har en åsikt om sjuka, inbillade sjuka ,
och deras bidrag.
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
Problemet med dig Anna, och theward, är att ni ser er själva som världens centrum och reagerar som de dumskallar ni är när någon har en åsikt om sjuka, inbillade sjuka ,
och deras bidrag.
Förlåt : Var vi inbillade och sjuka?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
och deras bidrag.
Nej antingen sjuka eller inbillade sjuka.
ANNA2LINK skrev:Du ser själv din attityd RMC. Du vill få det till att vi vill stå i centrum men hur är det med dig själv då?
Jag vill inte stå i centrum, du har helt fel bild av mig. Jag har fått höra till mig ofta att jag är en bra vän, frågan är om du är det? Har du ens någon för behandlar du dem som skit så lär du inte ha många!
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Du ser själv din attityd RMC. Du vill få det till att vi vill stå i centrum men hur är det med dig själv då?
Jag vill inte stå i centrum, du har helt fel bild av mig. Jag har fått höra till mig ofta att jag är en bra vän, frågan är om du är det? Har du ens någon för behandlar du dem som skit så lär du inte ha många!
Med vänner som rc och rv så behöver du inga inbillade motståndare bland högerdebattörerna Anna!
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
och deras bidrag.
Ja och vilket tror du då?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
och deras bidrag.
Ja och vilket tror du då?
Det spelar ingen roll vad jag tror de som är någotdera vet ju själv eller hur?
ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
och deras bidrag.
RedMentalCase skrev:ANNA2LINK skrev:RedMentalCase skrev:theward, ja det var ett minne man helst vill glömma.
och deras bidrag.
Du bevisar direkt min poäng, var ser du att jag kallar dig inbillningssjuk?????
Jag sa OM MAN HAR EN ÅSIKT OM DETTA, och du bevisar direkt hur egocentrisk du är.