ingen tror sig ha något
Så du har utsett dig till talesman för all nu igen lillEric ?
Storhetsvansinne tror jag termen lyder för din del.
ingen tror sig ha något
RedCloud skrev:ingen tror sig ha något
Så du har utsett dig till talesman för all nu igen lillEric ?
Storhetsvansinne tror jag termen lyder för din del.
Hade jag utsett mig till talesman för någon så hade du märkt det.
RedCloud skrev:idag är de mindre än någonsin .
a.k.a skenande fantasigenerator....håhåjaja
Ekonomiska framsteg hos många länder
De flesta länder i världen gick framåt även ur ett ekonomiskt perspektiv, vilket den horisontella axeln visar. Idag lever majoriteten av världens befolkning i medel- eller höginkomstländer. Den snabba ekonomiska utvecklingen, framför allt i östra Asien, har minskat den extrema fattigdomen från 42 procent av jordens befolkning 1990 till 26 procent i den senaste mätningen.
RedCloud skrev:Hade jag utsett mig till talesman för någon så hade du märkt det.
Du talar ju för alla när du skriver "ingen tror sig".
Vet du inte vad du skriver längre ?
DMustaine skrev:RedCloud skrev:idag är de mindre än någonsin .
De flesta länder i världen gick framåt även ur ett ekonomiskt perspektiv, vilket den horisontella axeln visar. Idag lever majoriteten av världens befolkning i medel- eller höginkomstländer. Den snabba ekonomiska utvecklingen, framför allt i östra Asien, har minskat den extrema fattigdomen från 42 procent av jordens befolkning 1990 till 26 procent i den senaste mätningen.
Visst vi kan prata klyftor om vi vill men är inte fattigdomen en beröringspunkt som känns viktigare?
http://www.scb.se/Pages/List____295099.aspx
Detta är ju en bild RC inte vill veta av men i hans förvrängda världsbild går allt åt pipan när det faktiskt istället går åt rätt håll!
[u]
RedMentalCase skrev:DMustaine skrev:RedCloud skrev:idag är de mindre än någonsin .
Visst vi kan prata klyftor om vi vill men är inte fattigdomen en beröringspunkt som känns viktigare?
http://www.scb.se/Pages/List____295099.aspx
Detta är ju en bild RC inte vill veta av men i hans förvrängda världsbild går allt åt pipan när det faktiskt istället går åt rätt håll!
[u]
Välståndsökningen har ännu inte nått kackerlacksbeståndet.....?
bemöter verklighet med skitsnack om fantasi, men vad begära av 3 hjärnceller, en använder han till att skita med de andra 2 måste ta hand om allt det andra.
Hade man träffat på denne rc idag hade man bara undrat vad det i herrans namn är för en jubelidiot som inte ens kan erkänna faktum som att fattigdomen minskat i världen och att klyftorna av idag är nada i jämförelse med historisk tid.
Men man har ju sett denne dåre uppträda så länge att man bara önskar DDT lösningen...