Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Vercingetorix
ericTheDog
redalert
RedCloud
8 posters

Som om vi inte redan visste....

RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Som om vi inte redan visste.... - Sida 2 Empty Sv: Som om vi inte redan visste....

Inlägg  RedCloud 2011-08-14, 23:10

ingen tror sig ha något

Så du har utsett dig till talesman för all nu igen lillEric ?
    Storhetsvansinne tror jag termen lyder för din del.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Som om vi inte redan visste.... - Sida 2 Empty Sv: Som om vi inte redan visste....

Inlägg  ericTheDog 2011-08-14, 23:12

RedCloud skrev:
    ingen tror sig ha något

Så du har utsett dig till talesman för all nu igen lillEric ?
    Storhetsvansinne tror jag termen lyder för din del.

Hade jag utsett mig till talesman för någon så hade du märkt det.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2011-08-14, 23:14

Du talar ju för alla när du skriver "ingen tror sig".
    Vet du inte vad du skriver längre ?
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2011-08-14, 23:20

RedCloud skrev:
    idag är de mindre än någonsin .

a.k.a skenande fantasigenerator....håhåjaja

Ekonomiska framsteg hos många länder

De flesta länder i världen gick framåt även ur ett ekonomiskt perspektiv, vilket den horisontella axeln visar. Idag lever majoriteten av världens befolkning i medel- eller höginkomstländer. Den snabba ekonomiska utvecklingen, framför allt i östra Asien, har minskat den extrema fattigdomen från 42 procent av jordens befolkning 1990 till 26 procent i den senaste mätningen.

Visst vi kan prata klyftor om vi vill men är inte fattigdomen en beröringspunkt som känns viktigare?

http://www.scb.se/Pages/List____295099.aspx

Detta är ju en bild RC inte vill veta av men i hans förvrängda världsbild går allt åt pipan när det faktiskt istället går åt rätt håll!

[u]
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-08-14, 23:41

RedCloud skrev:

Du talar ju för alla när du skriver "ingen tror sig".
    Vet du inte vad du skriver längre ?

Ovan kanse att jag absolut inte utsett mig till någons talesperson.

Om jag inte vet vad jag skrev är det ju bara att scrolla upp. Nåt mer du undrar över?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-08-15, 00:12

DMustaine skrev:
    RedCloud skrev:

De flesta länder i världen gick framåt även ur ett ekonomiskt perspektiv, vilket den horisontella axeln visar. Idag lever majoriteten av världens befolkning i medel- eller höginkomstländer. Den snabba ekonomiska utvecklingen, framför allt i östra Asien, har minskat den extrema fattigdomen från 42 procent av jordens befolkning 1990 till 26 procent i den senaste mätningen.

Visst vi kan prata klyftor om vi vill men är inte fattigdomen en beröringspunkt som känns viktigare?

Detta är ju en bild RC inte vill veta av men i hans förvrängda världsbild går allt åt pipan när det faktiskt istället går åt rätt håll!

[u]

Välståndsökningen har ännu inte nått kackerlacksbeståndet.....?
    bemöter verklighet med skitsnack om fantasi, men vad begära av 3 hjärnceller, en använder han till att skita med de andra 2 måste ta hand om allt det andra.Smile

Hade man träffat på denne rc idag hade man bara undrat vad det i herrans namn är för en jubelidiot som inte ens kan erkänna faktum som att fattigdomen minskat i världen och att klyftorna av idag är nada i jämförelse med historisk tid.
    Men man har ju sett denne dåre uppträda så länge att man bara önskar DDT lösningen...Smile
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-08-15, 20:10

RedMentalCase skrev:
    DMustaine skrev:
    RedCloud skrev:

[u]

Välståndsökningen har ännu inte nått kackerlacksbeståndet.....?
    bemöter verklighet med skitsnack om fantasi, men vad begära av 3 hjärnceller, en använder han till att skita med de andra 2 måste ta hand om allt det andra.Smile

Hade man träffat på denne rc idag hade man bara undrat vad det i herrans namn är för en jubelidiot som inte ens kan erkänna faktum som att fattigdomen minskat i världen och att klyftorna av idag är nada i jämförelse med historisk tid.
    Men man har ju sett denne dåre uppträda så länge att man bara önskar DDT lösningen...Smile

Är inte kackerlackan pedofil dessutom? Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 18:03