+7
ANNA2LINK
Sniperace
RedMentalCase
formsvackan
redalert
Secrist
RedCloud
11 posters
Klyftor är bra säger Råttan, andra håller inte med...
Sniperace- Antal inlägg : 32948
ja, tycker du inte att de visan sin fina empati och känsla för åsiktsfrihet så säg.....
redalert- Antal inlägg : 13973
Thetaxpayer skrev:
Ähh kryp in i ditt lilla bo äckliga högermonster!
Fisten, Här är det debatt. Kom och var med.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sniperace skrev:ja, tycker du inte att de visan sin fina empati och känsla för åsiktsfrihet så säg.....
Att vi skall visa empati mot er högeravskum är detsamma som att en skara civila står och vinkar med vitt flagg mot ett gäng pansarvaknar som skjuter skarpt!
Skit skall skit ha!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Redvictory skrev:Sniperace skrev:ja, tycker du inte att de visan sin fina empati och känsla för åsiktsfrihet så säg.....
Att vi skall visa empati mot er högeravskum är detsamma som att en skara civila står och vinkar med vitt flagg mot ett gäng pansarvaknar som skjuter skarpt!
Skit skall skit ha!
Fisten var är du? Här debatteras det för fullt.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Vi vill inte ha det som i Kuba och Nordkorea men en bra social rättvisa för alla vill vi ha!
Vem vill inte det då är vi överrens då?
Ok men hur ska vi nå dit?
Att de som vi lever av också får större ansvar över sina intäkter?
Jaha men om inte alla kan det då?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:ja, tycker du inte att de visan sin fina empati och känsla för åsiktsfrihet så säg.....
Skit skall skit ha!
Fisten var är du? Här debatteras det för fullt.
Ja Fisten! kom och se när högertrollen förlorar (varje gång) ha,ha,ha
Redvictory skrev:Sniperace skrev:ja, tycker du inte att de visan sin fina empati och känsla för åsiktsfrihet så säg.....
Skit skall skit ha!
Ska du komma med att ni ska få borgarna att sälja rep till er som ni ska hänga dem med?
Det där är ju exakt vad de forna kommunisterna sysslade med, jag visste väl att du älskar den gamla stilen.
Tänk att du erkänner att åsiktsfriheten enbart gäller om man har samma sådan som du...
Du skulle säkert passa som en av stalins svartråttor.
Men som sagt, råttor utrotar man med råttgift och katter giller att döda dem
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
F.I.S.T skrev:
"Vi lever av alla dem som betalar nettoskatter (arbetarna) ifall du inte fattar bättre"
Jasså, det var en revolutionerande åsikt för att komma från höger, jag trodde både vänster och höger var överens om att en majoritet levde genom förvärvsarbete....
Men utveckla gärna din teori om att "ALLA" lever på dem som betalar nettoskatter
fick inget svar på detta
F.I.S.T skrev:F.I.S.T skrev:
"Vi lever av alla dem som betalar nettoskatter (arbetarna) ifall du inte fattar bättre"
Jasså, det var en revolutionerande åsikt för att komma från höger, jag trodde både vänster och höger var överens om att en majoritet levde genom förvärvsarbete....
Men utveckla gärna din teori om att "ALLA" lever på dem som betalar nettoskatter
fick inget svar på detta
HAde INGEN betalat skatt skulle inga samhällsfunktioner funkat, så det ÄR rätt, utan netooskatteberalare så skulle inte många klara sig, det var väl inte så svårt att förstå
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:
Vi vill inte ha det som i Kuba och Nordkorea men en bra social rättvisa för alla vill vi ha!
Vem vill inte det då är vi överrens då?
Ok men hur ska vi nå dit?
Att de som vi lever av också får större ansvar över sina intäkter?
Jaha men om inte alla kan det då?
Alla skall med!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Alla skall med!
Är det DÄRFÖR utanförskapet ökar under regeringen Reinfeldt ?
[fniss]
F.I.S.T skrev:F.I.S.T skrev:
fick inget svar på detta
Jubelåsna!
Jubelåsna!
Du kunde inte ha presterat någon mera storslaget än nedvärdering av debattmotståndare så storslagen och empatisk som du påstår dig vara?
[fniss]
RedCloud skrev:Jubelåsna!
Du kunde inte ha presterat någon mera storslaget än nedvärdering av debattmotståndare så storslagen och empatisk som du påstår dig vara?
[fniss]
Men så har jag inte slått mig för bröstet och skrytit om min egen förträfflighet så som fisten tror du att du fattar skillnaden rikspucko?
Men så har jag inte slått mig för bröstet och skrytit om min egen förträfflighet så som fisten
men lillen, har du sådana mindervärdeskomplex borde du gå i terapi, det kan inte vara friskt att hata som du o din sidekick RMC gör...sök hjälp innan du blir en ny ABB....
RedCloud skrev:Men så har jag inte slått mig för bröstet och skrytit om min egen förträfflighet så som fisten
men lillen, har du sådana mindervärdeskomplex borde du gå i terapi, det kan inte vara friskt att hata som du o din sidekick RMC gör...sök hjälp innan du blir en ny ABB....
Lite råttgift skulle nog inte skada?
mot vad ?
din otillräcklighet som debattör ?
ledsen då räcker det nog inte ens med råttgift serru....
RedCloud skrev:
mot vad ?
din otillräcklighet som debattör ?
ledsen då räcker det nog inte ens med råttgift serru....
Skott i pannan kanske är bättre?
Skott i pannan kanske är bättre?
Extremhögerns favoritgren....
Bilden föreställer högermän som avrätter vänsterfolk under finska inbördeskriget....historien upprepar sig
RedCloud skrev:Skott i pannan kanske är bättre?
Extremhögerns favoritgren....
Bilden föreställer högermän som avrätter vänsterfolk under finska inbördeskriget....historien upprepar sig
Är det säkert att det inte är en revolutionär armé som gör sig av med sina förtryckare/arbetsgivare?
Du sa ju att råttgift var otillräckligt?
Är det säkert att det inte är en revulotionär armé som gör sig av med sina förtryckare/arbetsgivare?
Historielös som du är har du väl ingen som helst aning om vad finska inbördeskriget innebar.
I pity you....
RedCloud skrev:Är det säkert att det inte är en revulotionär armé som gör sig av med sina förtryckare/arbetsgivare?
Historielös som du är har du väl ingen som helst aning om vad finska inbördeskriget innebar.
I pity you....
Finns ingen som är så historielös som du här!
[fniss]
I motsatts till dig VET jag ju tex att Josef Stalin är död....det säger en hel del....
RedCloud skrev:
[fniss]
I motsatts till dig VET jag ju tex att Josef Stalin är död....det säger en hel del....
Vem har påstått att han lever mytomanen?
Vem har påstått att han lever mytomanen?
Du, igår....minne som en guldfisk...spritar du ?