Anna och rc överträffar varandra gång på gång i hyckleriets "ädla" konst!
Och i din värld är hyckleri allvarligare än att tysta meningsmotståndare med dödshot.
Tänk så olika det kan vara....
Anna och rc överträffar varandra gång på gång i hyckleriets "ädla" konst!
RedCloud skrev:Anna och rc överträffar varandra gång på gång i hyckleriets "ädla" konst!
Och i din värld är hyckleri allvarligare än att tysta meningsmotståndare med dödshot.
Tänk så olika det kan vara....
Secrist skrev:När det gäller att ta kaffe gummi och ädelträd m,m från regnskogen i Afrika så finns det inga gränser för vilka resurser som kan sättas in!
Mig veterligen så exporterar Somalia inget av större värde. För övrigt så har det riktats "intern" kritik i Afrika att de enda som engagerar sig i hjälparbetet är länder utanför Afrika. Framförallt från väst. Känns det jobbigt?
Redvictory skrev:Secrist skrev:När det gäller att ta kaffe gummi och ädelträd m,m från regnskogen i Afrika så finns det inga gränser för vilka resurser som kan sättas in!
Mig veterligen så exporterar Somalia inget av större värde. För övrigt så har det riktats "intern" kritik i Afrika att de enda som engagerar sig i hjälparbetet är länder utanför Afrika. Framförallt från väst. Känns det jobbigt?
De exporterar bananer och bodskap!
Hade de haft olja hade USA varit där (eller vad tror du?)
Thetaxpayer skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:När det gäller att ta kaffe gummi och ädelträd m,m från regnskogen i Afrika så finns det inga gränser för vilka resurser som kan sättas in!
De exporterar bananer och boskap!
Hade de haft olja hade USA varit där (eller vad tror du?)
Nu har ju USA redan varit där. (har du glömt det) Vad är bodsap?