Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
x-medborgare
ANNA2LINK
Secrist
MartinLindgren
Dao
formsvackan
Blåfront
11 posters

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-27, 18:10

    Sveriges fjärde största parti!!

    AHAHAHAHAHAA

    WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Större än kommunistäcklet Redclouds kommuistparti

    AHAHAHAHAHAHAHAHA

    flower flower flower flower flower flower flower flower

    Vad tysta media är om denna mätning

    flower flower flower flower flower flower flower flower
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  formsvackan 2009-10-27, 18:20

    Struntprat. Jag och RC hade en egen liten opinionsundersökning för några veckor sedan. Det visade sig då att V blev landets största parti, dessutom det enda Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Dao 2009-10-27, 18:27

    Ingen oväntad utveckling alls, tycker jag!

    Deras problem kommer senare!

    Nu är det mest trotsande populister som väljer SD, troligen, då de märks just nu! Samma skedde med NyD - och den sagan vet vi ju alla hur den slutade - De är nu helt uppslukade av Folkpartiet! Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 19:13

    Låt Mr.Blaufront blåsa som den galning han är med sin trumpet!
    Jag tror nog Jimmy och hans rasistiska SD är glada att det inte vore val idag,
    Tror knappast han har väntat sig några 6%,inte heller vara helt vingklippt med den siffran om man tagit sig in!

    6% SD hade inte varit värt någonting om dagens siffror var valresultat, ingenting!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Val

    Inlägg  Secrist 2009-10-27, 19:20

    6% SD hade inte varit värt någonting om dagens siffror var valresultat, ingenting!

    Börjar du bli nervös martin? Laughing
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Det värsta

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-10-27, 19:20

    Det värsta är att troligtvis så kommer SD in i riksdagen och det är mycket tragiskt att det blir så...
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty SD

    Inlägg  Secrist 2009-10-27, 19:23

    Det värsta är att troligtvis så kommer SD in i riksdagen och det är mycket tragiskt att det blir så...

    Tja, så blir det ju in det politiskt korrekta sverige där varje problem sopas under mattan och varje antydan till diskussion rasiststämplas. Då rullar man ut röda mattan för partier som SD.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2009-10-27, 19:24

    Ärligt talat så bekymrar jag mig inte för deras 6% dels klarar dom inte av att täcka de stolar dom har i kommun och landsting idag,
    Och dels kan dom sitta där med sina 6% inte ett förslag kommer att få gehör om man inte har någta samarbetspartners.
    Så man får önska dom lycka till.. Dom kan ju sitta där i 4 år och dunka varandra i ryggen om dom nu får ihop tillräckligt med lekkamrater Very Happy
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Dao 2009-10-27, 19:25

    ANNA2LINK skrev:Det värsta är att troligtvis så kommer SD in i riksdagen och det är mycket tragiskt att det blir så...

    Du behöver inte vara nervös för det. KOmmer de in, så måste ju faktiskt stå för sina påståenden och de kommer att ha svårt att anamma samma taktik av självpålagd martyrskap som de nu har gjort!

    Och detta kommer de populisterna som nu väljer dem för att det är lite "coolt" att söka sig någon annanstans!

    De kommer troligen att gå samma väg som NyD - så i praktiken kanske det till och med vore BRA att de kom in i riksdagen (men utan att bli vågmästare) - av den anledningen!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-27, 19:26

    Secrist skrev:Det värsta är att troligtvis så kommer SD in i riksdagen och det är mycket tragiskt att det blir så...

    Tja, så blir det ju in det politiskt korrekta sverige där varje problem sopas under mattan och varje antydan till diskussion rasiststämplas. Då rullar man ut röda mattan för partier som SD.

    Du är en typisk SD: anhängare secrist! nu kommer du försöka slingra dig men det hjälper inte!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-10-27, 19:27

    Secrist skrev:Det värsta är att troligtvis så kommer SD in i riksdagen och det är mycket tragiskt att det blir så...

    Tja, så blir det ju in det politiskt korrekta sverige där varje problem sopas under mattan och varje antydan till diskussion rasiststämplas. Då rullar man ut röda mattan för partier som SD.



    Ja tyvärr så tror jag att du har rätt där Secrist, det är derför som SD får så många röster som dom får.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 19:28

    Läste idag att SD:s partikassör i Trollhättan hoppat av och tackat för sig,
    Partikassan på 157.000 tog han med sig och spelade bort!

    Bättre att han spelar bort kassan än att stålarna går till rasism och främlingshat! Wink
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty SD

    Inlägg  Secrist 2009-10-27, 19:29

    Ja tyvärr så tror jag att du har rätt där Secrist, det är derför som SD får så många röster som dom får.

    De etablerade partierna vill inte ta i den frågan med en tång ens en gång. Än mindre debattera den. Då lämnar man fältet fritt åt SD.
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-27, 19:30

    Martin

    Och mona avgick pga???
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-10-27, 19:31

    Nervös, jag? NO WAY!
    Varför ska jag vara nervös en dag när siffrorna visar att de rödgröna drar ifrån och skulle vinna valet om det var idag!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-27, 19:31

    Känns extra kul SD når den magiska 6 procentsgränsen genom Aftonbladets mätningar (så lille martin inte kan ursäkta sig) efter aftonbladets smuskastning

    Och extra kul de är större än redclouds kommunist parti

    flower
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2009-10-27, 19:32

    Blåfront skrev:Martin

    Och mona avgick pga???

    Gör det SD kassörens brott mindre ?????
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-27, 19:33

    x-medborgare skrev:Ärligt talat så bekymrar jag mig inte för deras 6% dels klarar dom inte av att täcka de stolar dom har i kommun och landsting idag,
    Och dels kan dom sitta där med sina 6% inte ett förslag kommer att få gehör om man inte har någta samarbetspartners.
    Så man får önska dom lycka till.. Dom kan ju sitta där i 4 år och dunka varandra i ryggen om dom nu får ihop tillräckligt med lekkamrater Very Happy

    Kommer dom bara in i riksdagen så

    flower

    Inte ett förslag kommer få gehör

    Kommer man att agera som man gör nu utanför riksdagen kommer det bli ett jävla liv INNE i riksdagskammaren med era lögner!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Redvictory 2009-10-27, 19:35

    x-medborgare skrev:
    Blåfront skrev:Martin

    Och mona avgick pga???

    Gör det SD kassörens brott mindre ?????

    SD består av majoriteten brottslingar både småtjyvar som G-A och grova brottslingar så förvånad om att de stjäl ur kassorna är jag INTE!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Brottslingar

    Inlägg  Secrist 2009-10-27, 19:36

    SD består av majoriteten brottslingar både småtjyvar som G-A och grova brottslingar så förvånad om att de stjäl ur kassorna är jag INTE!

    Får göra dig besviken. SD har idag en lägre andel dömda brottslingar i partiet än de etablerade partierna tack vare alla utrensningar.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2009-10-27, 19:37

    Blåfront skrev:
    x-medborgare skrev:Ärligt talat så bekymrar jag mig inte för deras 6% dels klarar dom inte av att täcka de stolar dom har i kommun och landsting idag,
    Och dels kan dom sitta där med sina 6% inte ett förslag kommer att få gehör om man inte har någta samarbetspartners.
    Så man får önska dom lycka till.. Dom kan ju sitta där i 4 år och dunka varandra i ryggen om dom nu får ihop tillräckligt med lekkamrater Very Happy

    Kommer dom bara in i riksdagen så

    flower

    Inte ett förslag kommer få gehör

    Kommer man att agera som man gör nu utanför riksdagen kommer det bli ett jävla liv INNE i riksdagskammaren med era lögner!

    Ursäkt vad pratar du om.. vilket jävla liv dom kan komma med 100 jävla liv förslag om dagen utan samarbete inget gort... Very Happy Very Happy

    Vågmästare tror inte det faktum är att blocken troligtvis kommer att förhindra det..
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-27, 19:39

    x-medborgare skrev:
    Blåfront skrev:Martin

    Och mona avgick pga???

    Gör det SD kassörens brott mindre ?????

    Gör det Monas brott mindre?

    Men det är klart... ni förlåter henne ju

    Om en sd har obetald skatt på bilen hänger ni väl ut honom

    Medans mona 2 ggr missat den
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Blåfront 2009-10-27, 19:40

    x-medborgare skrev:
    Blåfront skrev:
    x-medborgare skrev:Ärligt talat så bekymrar jag mig inte för deras 6% dels klarar dom inte av att täcka de stolar dom har i kommun och landsting idag,
    Och dels kan dom sitta där med sina 6% inte ett förslag kommer att få gehör om man inte har någta samarbetspartners.
    Så man får önska dom lycka till.. Dom kan ju sitta där i 4 år och dunka varandra i ryggen om dom nu får ihop tillräckligt med lekkamrater Very Happy

    Kommer dom bara in i riksdagen så

    flower

    Inte ett förslag kommer få gehör

    Kommer man att agera som man gör nu utanför riksdagen kommer det bli ett jävla liv INNE i riksdagskammaren med era lögner!

    Ursäkt vad pratar du om.. vilket jävla liv dom kan komma med 100 jävla liv förslag om dagen utan samarbete inget gort... Very Happy Very Happy

    Vågmästare tror inte det faktum är att blocken troligtvis kommer att förhindra det..

    Vilket jävla liv?

    Tja du kanske har levt i en sten under senaste veckan och missat alla lögner man kommer med för att INTE ta debatt

    Fyfan vad våra politiker ljuger och idiotförklarar det svenska folket

    Man skäms
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Dao 2009-10-27, 19:42

    Secrist skrev:Ja tyvärr så tror jag att du har rätt där Secrist, det är derför som SD får så många röster som dom får.

    De etablerade partierna vill inte ta i den frågan med en tång ens en gång. Än mindre debattera den. Då lämnar man fältet fritt åt SD.

    Förstår inte riktigt den myten, riktigt. Det är ju lätt att kolla vad de politiska partierna debatterar och diskuterar internt och utåt. Jag har varit aktiv politiskt länge - och lika länge, minst, har dessa frågor diskuterats!

    Detta är en myt som SD och deras medkumpaner medvetet har byggt upp, och stämmer ganska väl till deras självutnämnda martyrskap!

    SD får röster idag för att de är "inne" bland de som inte bryr sig speciellt mycket!
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  x-medborgare 2009-10-27, 19:43

    Blåfront skrev:
    x-medborgare skrev:
    Blåfront skrev:Martin

    Och mona avgick pga???

    Gör det SD kassörens brott mindre ?????

    Gör det Monas brott mindre?

    Men det är klart... ni förlåter henne ju

    Om en sd har obetald skatt på bilen hänger ni väl ut honom

    Medans mona 2 ggr missat den

    Nä inte ett dugg men det är fruktansvärt barnsligt att försöka förskjuta fokus från en bov till en annan fördöm alla brott istället kräv ärliga politiker och ifall du inte förstått så handlade detta om SD kassören vad Mona gort vet vi redan....
    Dagis nivå.. Var och en får stå för sitt brott.
    Och glöm inte om du tjabblar med mig jag är ingen vän av Mona.. opps Embarassed

    Sponsored content


    SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!! Empty Sv: SD får 6%!!!!!!!!!!!!!!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 23:10