Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
MartinLindgren
SiP
DMustaine
Sniperace
Secrist
ericTheDog
F.I.S.T
Thetaxpayer
redalert
PE Dal
14 posters

Pöbelen argumenterar

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Pöbelen argumenterar - Sida 4 Empty Sv: Pöbelen argumenterar

Inlägg  SiP 2011-06-22, 15:17

Infra skrev:
    SIPP: "Och tydligen är dumheten djup på dig då du ändå inte fattar att det var enbart på grund av dig som forumet klipptes.."

Du menar att det klipptes på grund av ditt hat mot mig. Inte riktigt samma sak..

Men i ditt fall är det ju klädsammats att skylla ifrån sig.

Det finns en (1) person som hade makten att släcka ditt forum. Du själv. Själv var jag totalt maktlös när det gäller dina val och är det tydligen fortfarande.

Du väljer att släcka forum. Själv har jag inget forum att släcka. Jag tycker
    det är fegt av dig att gömma dig bakom mig då det gäller dina egna beslut.

Och eftersom ingenting ändrats så var det på grund av du använde forumet som ett klotterplank för din antisemitiska kampanj.

Du pladdrar om feghet, den som är feg är väl du, skapa för fan en blogg som säpo kan ha under uppsikt istället för att förstöra forum med ditt judehat, vore detta forum moddat av en närvarande ägare så skulle antagligen även detta forum släckas...
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-06-22, 17:00

Dina bortförklaringar blir allt ynkligare. Lämna ämnet.

Varför bannade du mig inte eller stängde av mig?
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-06-22, 17:20

Infra skrev:
    Dina bortförklaringar blir allt ynkligare. Lämna ämnet.

Varför bannade du mig inte eller stängde av mig?

Det har jag svarat på förr, tyvärr för dig så tog jag upp dig med ett antal moddare och skrev att jag var trött på att stå som ansvarig för ett forum som en dåre använde som klotterplank för sin antisemitism..

Det som är ynkligt är dina bortförklaringar om just ditt judehat....
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-22, 18:43

Det finns inget hat. Hatet är ditt eget. Vad var det där för förklaring?
    Vart ledde den fram till? Att de inte ville banna mig eller..........?

drunken Apropå Midsommar; Någon som börjat tulla av helgbrännvinet än?
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-06-23, 22:34

Wilders fick rätt, det är OK att kritisera Islam, tyvärr lär det väl finnas ett pris på både hans och samtliga jurymedlemmars huvuden.

DN
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Pöbelen argumenterar - Sida 4 Empty Pris

Inlägg  Secrist 2011-06-24, 07:53

Wilders fick rätt, det är OK att kritisera Islam, tyvärr lär det väl finnas ett pris på både hans och samtliga jurymedlemmars huvuden.

Om så är fallet så lär det finnas folk här inne som är mycket förstående inför detta.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-26, 06:16

Secrist skrev:Wilders fick rätt, det är OK att kritisera Islam, tyvärr lär det väl finnas ett pris på både hans och samtliga jurymedlemmars huvuden.

Om så är fallet så lär det finnas folk här inne som är mycket förstående inför detta.

Ut med språket! Menar du mej?
    Inga halvkvädna visor, tack.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-06-26, 10:01

Infra skrev:
    Secrist skrev:Wilders fick rätt, det är OK att kritisera Islam, tyvärr lär det väl finnas ett pris på både hans och samtliga jurymedlemmars huvuden.

Han menar troligen inte BARA dig....

Vad säger du själv, var det bra eller dåligt att han blev frikänd?

Om nu rättens medlemmar får pris på sina huvuden, är det då helt i sin ordning och en reaktion som är riktig?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-26, 13:15

Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Om nu rättens medlemmar får pris på sina huvuden, är det då helt i sin ordning och en reaktion som är riktig?

Svarade jag på den frågan så skulle jag svara om nåt jag inte kände till förr än jag såg din fråga. Jag erkänner att jag följt med dåligt här, men förstår
    att Gert W troligen efter ett rasistiskt uttalande ställts in för rätta där han frikänts.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-26, 13:22

Infra skrev:
    PE Dal skrev:Staten Israel kommer inte att uphöra att existera även om du säger det tre gånger och slår ihop hälarna, det som behövs i området är att ALLA vill ha fred och inte bara några få, så länge det attackeras åt ena hållet så lär svaren komma i form av våld från det andra hållet...

Sign Infra har i åratal deklarerat sitt absolut urskjillningslösa hat mot den demokratiska staten Israels hotade befolkning , man undrar ju vad som driver denne skrivares totalt våldsamma enögdhet?
    Ett antisemitiskt arv från 40talet? En judefobistisk och rasistisk åkomma? Eller helt enkelt en ny oanmäld form av tvångssyndrom?

Du blandar ihop israelkritik med judehat. Det är onyanserat och billigt.
    Det är alls inte samma sak. "Vad som driver denna skrivare......."

Det som driver är fascisthat och rättvisepatos. israels statsidelogi sorterar jag nämligen under de övriga fascistiska ideologierna som sig bör. Varför skulle
    israel tillåtas det vi inte tillät Hitler, Mussolini, Pinockio eller Grekjuntan?

Det som utlöste mitt
    vebbengagemang var januarimassakern i Gaza, år 2009. Då tänkte jag "Nu
    får det fanimej räcka". Jag såg internets stora potential för alla som
    engagerade sig.

Fram till dess hade israel i decennier dominerat propagandan folken emellan, genom goda, etablerade kontakter med AP, Reuters, BBC och alla andra stora nyhetsbyråer över världen. Vem som samtidigt dominerade militärt kanske jag inte behöver påpeka.

Att du fortfarande kallar israel för "demokrati" säger mig att du själv lever kvar på den svunna tiden. Inte torterar en demokrati barn. Inte håller en demokrati en grannbefolkning fången på koncentrationsliknande territorium. Inte tillämpar en
    demokrati appartheid. Inte begår en demokrati massmord på civila kvinnor och barn
    eller stjäl deras mark under vapenhot liksom river deras hus. Inte heller bryter en demokrati mot närmare 300 FN-resolutioner. Inte vägrar väl en demokrati att skriva på ickespridningsavtalet eller begår massmord till havs i strid mot internationell rätt.

Det förvånar att du fortfarande tror att israel vill ha fred. De visade inte nån fredsvilja sist de spräckte de senaste förhandlingarna genom fortsatta markstölder

http://radioislam.org/jewish-photos/index.htm
    .

http://debatt.passagen.se/show.fcgi?category=3500000000000012&conference=10400000000000023&posting=19500000003933776

Jag är medveten om att jag om någon skulle behöva en egen blogg. Jag har noga övervägt det och kommit fram till att ingen ska blogga anonymt. Och vem med mina impopulära åsikter i en kontroversiell fråga törs gå ut med namn och adress? Jag skulle då inte bli gammal i bloggosfären. Mina barn skulle troligen bli hotade av zionister. De riskerna törs jag inte ta. Vi pratar här om världens största mördarorganisationer som står på mina motståndares sida.

Vi behöver inte gå längre än till SIPs hat mot mig så förstår vi allvaret. Av hans utfall mot mig kan vi klart utläsa att han inte skulle spara nån möda att göra mitt liv så surt som möjligt om han kände min rätta identitet.
    Alla förstår vad långt han vore beredd att gå. Så tyvärr kan jag inte starta nån egen blogg. Jag skulle vara rökt från första inlägget. Inte för att jag har fel utan tvärtom.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-06-26, 13:35

Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Svarade jag på den frågan så skulle jag svara om nåt jag inte kände till förr än jag såg din fråga. Jag erkänner att jag följt med dåligt här, men förstår
    att Gert W troligen efter ett rasistiskt uttalande ställts in för rätta där han frikänts.

Det är mannen bak filmen FITNA där khan visar vad han anser om radikal Islam osv
    och det är rätt han frikändes och erkändes ha rätten till åsikter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13221020.ab

läs gärna och tala om vad du anser, var det rätt att han frikändes, eller skulle han dömts?
    är det rätt eller fel at han hotats till livet för sina åsikter, och är det rätt eller fel om nu domaren och j´ryn i målet blir måltavlor för dem som anser att han borde dömts?

SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-06-26, 13:52

Infra skrev:Jag är medveten om att jag om någon skulle behöva en egen blogg. Jag har noga övervägt det och kommit fram till att ingen ska blogga anonymt. Och vem med mina impopulära åsikter i en kontroversiell fråga törs gå ut med namn och adress? Jag skulle då inte bli gammal i bloggosfären. Mina barn skulle troligen bli hotade av zionister. De riskerna törs jag inte ta. Vi pratar här om världens största mördarorganisationer som står på mina motståndares sida.

Vi behöver inte gå längre än till SIPs hat mot mig så förstår vi allvaret. Av hans utfall mot mig kan vi klart utläsa att han inte skulle spara nån möda att göra mitt liv så surt som möjligt om han kände min rätta identitet.
    Alla förstår vad långt han vore beredd att gå. Så tyvärr kan jag inte starta nån egen blogg. Jag skulle vara rökt från första inlägget. Inte för att jag har fel utan tvärtom.

Nåja, nu kanske vi ska hålla oss till sanningen här Infra, du vet det där du inte har en aning om vad den betyder men hävdar att du hela tiden refererar till..

Hatet står du helt och hållet för här, hatet mot judar, mot mig, mot de som har mage att säga emot dig, mot de som har andra åsikter än dig etc etc.
    Och sen är det rätt kul att du drar in mig i dina debatter med andra, är det p.g.a. dit stora hat mot mig eller?
    DU har hotat med att sparka på mig (antagligen när jag ligger ned) du har gett förtäckta hot mot mig, så den enda här som när hatet vid sin barm och sakta förtärs av detta är du lille stackare....

Att du inte öppnar en blogg eller dylikt är enbart p.g.a. att du är för feg att skylta med dina antisemitiska åsikter under eget namn, du vill hellre sitta på av andra "ägda" siter och sprida ditt skit där du inte behöver ta någon som helst ansvar.
    Du är en feg liten smygnasse som sitter i anonymitetens skydd framför ett tangentbord och hatar, kul liv du har *ASG*..

Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-26, 15:25

SiP skrev:
    Infra skrev:Jag är medveten om att jag om någon skulle behöva en egen blogg. Jag har noga övervägt det och kommit fram till att ingen ska blogga anonymt. Och vem med mina impopulära åsikter i en kontroversiell fråga törs gå ut med namn och adress? Jag skulle då inte bli gammal i bloggosfären. Mina barn skulle troligen bli hotade av zionister. De riskerna törs jag inte ta. Vi pratar här om världens största mördarorganisationer som står på mina motståndares sida.

Nåja, nu kanske vi ska hålla oss till sanningen här Infra, du vet det där du inte har en aning om vad den betyder men hävdar att du hela tiden refererar till..

Hatet står du helt och hållet för här, hatet mot judar, mot mig, mot de som har mage att säga emot dig, mot de som har andra åsikter än dig etc etc.
    Och sen är det rätt kul att du drar in mig i dina debatter med andra, är det p.g.a. dit stora hat mot mig eller?
    DU har hotat med att sparka på mig (antagligen när jag ligger ned) du har gett förtäckta hot mot mig, så den enda här som när hatet vid sin barm och sakta förtärs av detta är du lille stackare....

Att du inte öppnar en blogg eller dylikt är enbart p.g.a. att du är för feg att skylta med dina antisemitiska åsikter under eget namn, du vill hellre sitta på av andra "ägda" siter och sprida ditt skit där du inte behöver ta någon som helst ansvar.
    Du är en feg liten smygnasse som sitter i anonymitetens skydd framför ett tangentbord och hatar, kul liv du har *ASG*..

Herregud - är det nån som har hotat dig nu igen? Tja - du har det sannerligen inte lätt du, inte. Din stackare.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2011-06-26, 16:23

Upp med humöret grabbar, varför inte titta in på min humörhöjande blogg, vem vet, det kanske fungerar, Wink

www.martinlindgren.svenskablogg.se
    (läs nu för vad inlägget avser, lite allvar & ironi) Cool
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-06-26, 17:39

Infra skrev:
    SiP skrev:

Herregud - är det nån som har hotat dig nu igen? Tja - du har det sannerligen inte lätt du, inte. Din stackare.

Jo då, lilla nasse, mig går det ingen nöd på, min familj behöver inte skämmas likt din då deras far är en nazi wannabe som inte ens törs stå för sina åsikter utan måste gömma sig bakom anonyma nick på ett forum som ingen bryr sig om..

Men man får väl anta att din familj för länge sedan genomskådade dig och dina nazidrömmar och tog avstånd från dig, det är väl därför du sitter där bitter och spyr ut hat i inlägg efter inlägg...
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-06-26, 19:54

och inte ville han besvara mina frågor om Geert Wilders och den frikännande domen.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-26, 21:57

MartinLindgren skrev:Upp med humöret grabbar, varför inte titta in på min humörhöjande blogg, vem vet, det kanske fungerar, Wink

www.martinlindgren.svenskablogg.se
    (läs nu för vad inlägget avser, lite allvar & ironi) Cool

Jaha Martin. Tack för tipset. Det funkade faktiskt.
    Nu känns det betydligt bättre.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-26, 21:58

Sniperace skrev:och inte ville han besvara mina frågor om Geert Wilders och den frikännande domen.

Sorry Snipern. har inte hunnit gå igenom fallet än. Det var helt okänt för mej. Jag vill inte dra några förhastade slutsatser.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2011-06-26, 22:29

Infra skrev:
    Sniperace skrev:och inte ville han besvara mina frågor om Geert Wilders och den frikännande domen.

Sorry Snipern. har inte hunnit gå igenom fallet än. Det var helt okänt för mej. Jag vill inte dra några förhastade slutsatser.

Men jag har för mig att du btidigare protesterade våldsamt mot just filmen Fitna som rasistisk och hädisk mot den fina religionen islam
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-27, 01:51

Sniperace skrev:
    Infra skrev:

Men jag har för mig att du btidigare protesterade våldsamt mot just filmen Fitna som rasistisk och hädisk mot den fina religionen islam

I mina ögon är ingen religion "finare" än nån annan. Däremot respekterar jag religösa människor - nåt som visst är väldigt mossigt nuförtiden.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-27, 01:56

SiP skrev:
    Infra skrev:
    SiP skrev:

Jo då, lilla nasse, mig går det ingen nöd på, min familj behöver inte skämmas likt din då deras far är en nazi wannabe som inte ens törs stå för sina åsikter utan måste gömma sig bakom anonyma nick på ett forum som ingen bryr sig om..

Men man får väl anta att din familj för länge sedan genomskådade dig och dina nazidrömmar och tog avstånd från dig, det är väl därför du sitter där bitter och spyr ut hat i inlägg efter inlägg...

Tja - var det inte nazistiskt av palestinierna att vara bosatta i landet när de israeliska terroristligorna med vapen i hand drog in där 1947? Var det inte väldigt nazistiskt av palestinierna att göra motstånd då de rensades ut etniskt från sina hem åren därefter, så säg? Visst är det nazistiskt av palestinierna att bo på den
    palestinska jord som bosättarterrorister för tillfället vill bosätta? Visst är det väldigt nazistiskt att sedan århundraden befolka det land de mosaiskt troende påstår sig ha fått av Gud? Och visst är det väl väldigt antisemitiskt av palestinierna att önska sig frihet från herrefolkets terrorvälde i deras land? Och visst är det väldigt antisemitiskt av Infra att - likt Hitler enligt SIPP - försvara de palestinska rättigheterna mot det fascistoida israels folkmord, apartheid och rasism? Ush.

SIPP i kretsen av sina närmaste

[img]Pöbelen argumenterar - Sida 4 Sippsslkt[/img]
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-06-27, 15:51

Infra skrev:Tja - var det inte nazistiskt av palestinierna att vara bosatta i landet när de israeliska terroristligorna med vapen i hand drog in där 1947? Var det inte väldigt nazistiskt av palestinierna att göra motstånd då de rensades ut etniskt från sina hem åren därefter, så säg? Visst är det nazistiskt av palestinierna att bo på den
    palestinska jord som bosättarterrorister för tillfället vill bosätta? Visst är det väldigt nazistiskt att sedan århundraden befolka det land de mosaiskt troende påstår sig ha fått av Gud? Och visst är det väl väldigt antisemitiskt av palestinierna att önska sig frihet från herrefolkets terrorvälde i deras land? Och visst är det väldigt antisemitiskt av Infra att - likt Hitler enligt SIPP - försvara de palestinska rättigheterna mot det fascistoida israels folkmord, apartheid och rasism? Ush.

SIPP i kretsen av sina närmaste

[img]Pöbelen argumenterar - Sida 4 Sippsslkt[/img]

Nu var det ju FN som bestämnde att Palestina skulle delas i en judisk och en arabisk stat, så det var inget väpnat intrång som du ljuger om.

Sen var det arabstaterna som angrep Israel och inte tvärtom, men det har undgått dig att efter Det vapenstillestånd som slöts 1949 innebar att Gazaremsan och Västbanken kom under egyptisk respektive jordansk kontroll. Något fredsavtal undertecknades inte, staten Israel erkändes inte av sina grannländer, men stilleståndslinjer förhandlades fram, och smärre gränsjusteringar genomfördes utefter fronterna mot Jordanien och Gazaremsan. Någon palestinsk stat utropades aldrig...

Du är bara en liten muslimsknazist som vill deportera judarna till en öken så de kan dö där, har du något emot dina förfäders tillvägagångssätt med läger och gas??
    Var det din farsa som var med på tv igår, Albert Speer, samma stuk som dig, skyll på alla andra och klara ditt eget skinn, TVI VALE!!!

Hinfra saluterar minnet av Hitler med sina idoler Hamas..
    Pöbelen argumenterar - Sida 4 060713_hamas_salute_422
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-06-27, 23:07

Jag som trodde att Infra skulle dra en hel harang om Wilders liknelse när det gäller Koranen-islamister-Mein Kampf men jag förstår att han innerst inne blev glad för det innebär ju att han själv kan fortsätta lägga ut hur många som helst teckningar och skrifter från olika antisemitiska websidor, heja
    Infra, äntligen har du förstått hur yttrandefrihet fungerar! Wink
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-06-28, 01:49

lazy skrev:Jag som trodde att Infra skulle dra en hel harang om Wilders liknelse när det gäller Koranen-islamister-Mein Kampf men jag förstår att han innerst inne blev glad för det innebär ju att han själv kan fortsätta lägga ut hur många som helst teckningar och skrifter från olika antisemitiska websidor, heja
    Infra, äntligen har du förstått hur yttrandefrihet fungerar! Wink

Jag har en sak att bekänna: jag har av ren slöhet (och lite av ointresse) inte läst den av Snipern länkade artikeln, än.Embarassed

Är det inte svårare att diciplinera sig på sommarn. Vad säger du?
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-06-28, 23:03

Tja, om man är helt fascinerad av Ship to Gaza så är det nog svårt att hålla sig uppdaterad om ngt annat "mindre intressant"/ ngt man vet kommer slå tillbaka mot en själv. Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 10:19