Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
SiP
redalert
formsvackan
Freedom
Secrist
F.I.S.T
10 posters

    I forumhögerns värld

    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  SiP 2011-06-05, 19:24

    Freedom skrev:
    Så du menar att bara för att du drar till dig såna kommentarer med dina oneliners så skall jag kritisera dom för att du skall bli nöjd??

    mest för du inte ska framstå som den hycklare du verkar vara...

    bounce bounce bounce

    för av mig får du nada...

    detta är ngt jag får leva med....

    Nja hycklare är nog du den som tar priset ohotat, men forsätt gärna med att sacxa ur stycken och kör dina oneliners, visar enbart hur patetisk du är som inte vågar svara på hela inlägg...

    Frågan är om du har något liv till att börja med,det som finns är en liten ynklig lönnfet bitter människospillra som ger utlopp för den enda drivkraften du har kvar, hatet...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  formsvackan 2011-06-05, 19:48

    Jag som har förmånen att IRL känna RC, kan gå i god för att han som människa på intet sätt motsvarar de "oneliners" han provocerats till att prestera. Det är ibland onödigt och osnyggt men fullt förståeligt om man tar hänsyn till all skit han under några år blivit överöst med av ett par nick, aktiva på detta och tidigare forum.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  SiP 2011-06-05, 19:51

    formsvackan skrev:Jag som har förmånen att IRL känna RC, kan gå i god för att han som människa på intet sätt motsvarar de "oneliners" han provocerats till att prestera. Det är ibland onödigt och osnyggt men fullt förståeligt om man tar hänsyn till all skit han under några år blivit överöst med av ett par nick, aktiva på detta och tidigare forum.

    Det är ingen ursäkt att ALLTID göra så mot ALLA som inte delar hans åsikt, men å andra sidan har jag skrivit tidigare att INGEN på detta forum är som denne är här IRL....
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  Freedom 2011-06-05, 20:27

    Det är ingen ursäkt att ALLTID göra så mot ALLA som inte delar hans åsikt

    Fast nu generaliserar du ju lite sip.

    Den utlevda dumhetens trio GA/Rmc RedAlert/Blueheaven EricTf/råttan får vad de förtjänar.

    De andra Verc, DD....Sniper i sina bästa stunder (vettig höger lyser med sin frånvaro, de är få)får oftast inga oneliners utan konkreta svar. Det är bara att kolla upp.

    Vad tycker du själv om nick som loggar in och lämnar några YMFA GFYA efter sig och inget annat ?
    Tycker du det är debatt ?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  redalert 2011-06-05, 21:43

    Vill man att ett debattforum skall fungera så får man se till att göra sig av med sådana som rc, det är ju denne som är PROVOKATÖREN och forumsabotören nummer 1 och gör varje form av civilserad samtalston OMÖJLIG! geek
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  SiP 2011-06-05, 21:44

    Freedom skrev:
    Det är ingen ursäkt att ALLTID göra så mot ALLA som inte delar hans åsikt

    Fast nu generaliserar du ju lite sip.

    Den utlevda dumhetens trio GA/Rmc RedAlert/Blueheaven EricTf/råttan får vad de förtjänar.

    De andra Verc, DD....Sniper i sina bästa stunder (vettig höger lyser med sin frånvaro, de är få)får oftast inga oneliners utan konkreta svar. Det är bara att kolla upp.

    Vad tycker du själv om nick som loggar in och lämnar några YMFA GFYA efter sig och inget annat ?
    Tycker du det är debatt ?

    Fortsätter att saxa delar av inlägg ser jag, du kör ofta den stilen mot meningsmotståndare, speciellt om du inte har några argument kvar, sen som skrev jag tidigare, dessa YMFA och GFYA får du mot dig enbart p.g.a. att du i tråd efter tråd kör med dina påhopp på dom, knatte, fnatte och tjatte, pottkanten etc etc, så detta har ni byggt på er själva, både du och dom, men vad vi andra som inte delar dina åsikter har gjort för att bemötas av saxade urklipp ur inlägg med någon hånfull oneliner vet jag inte, men frän min sida så bemöter jag dig som du bemöter mig, alltså med fullständigt förakt...
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  Freedom 2011-06-05, 21:55

    dessa YMFA och GFYA får du mot dig enbart p.g.a. att du i tråd efter tråd kör med dina påhopp på dom,

    Då ska jag berätta för dig Herr SiP att det där är totalt bullshit.
    Nicket Freedom var ett experiment från min sida för att som herrar högerdebattörer var intresserade av debatt eller inte. Ingen (utom IP-spåraren Sniper) visste vem Freedom var, och han började mycket sakligt utan några som helst påhopp och med en hövlig ton.
    Det är bara att kolla inläggen som gjordes när jag reggade mig om du inte tror mig. Allt finns där svart på vitt.

    Det tog ett (1) inlägg och så var man kallad "vänstermupp" (från: gissa vem) för att man inte delade de allmänna högeråsikterna.

    Varför i hela fridens namn tror du att man vill hålla god ton när man genomgående får dessa (oftast oneliners) till svar ? (och obs, de är inte bara riktade till mig, utan till alla som inte delar rmc/redalert/erics världsbild:

    *Du och form är alltså totalmuppar.
    *Du är helvrckad.
    *Men är du sinnesslö på riktigt?
    *Tragiskt att nån dåre tagit bort foes-funktionen, man blir ju deppig av att bara se saker som rc och berra.
    *Du är totalt knäpp,
    *de är dummare än en förstaklickare.
    *Nej, du är vrickad,
    *först måste du erkänna att du är vrickad.
    *Och du ska bara hålla käft om demokrati.
    *En dumskalle som du som försöker dra växlar på "företagare" i Grekland som putsar skor ska bara hålla tyst.
    *Stackars vänster använder FNs floskler och kallar andra för pajas
    *Förvånar mig inte det minsta att en jubelidiot som du
    *Oj, en sur mytoman och psykopat, vad rädda vi blir.

    Du får gärna peka ut mig som dålig debattör, det gör inget, och det stämmer i vissa fall, men ser du inte ovan nämnda gängs härjningar då hycklar du, och borde skaffa dig bättre glasögon.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  SiP 2011-06-05, 22:02

    Freedom skrev:
    dessa YMFA och GFYA får du mot dig enbart p.g.a. att du i tråd efter tråd kör med dina påhopp på dom,

    Då ska jag berätta för dig Herr SiP att det där är totalt bullshit.
    Nicket Freedom var ett experiment från min sida för att som herrar högerdebattörer var intresserade av debatt eller inte. Ingen (utom IP-spåraren Sniper) visste vem Freedom var, och han började mycket sakligt utan några som helst påhopp och med en hövlig ton.
    Det är bara att kolla inläggen som gjordes när jag reggade mig om du inte tror mig. Allt finns där svart på vitt.

    Det tog ett (1) inlägg och så var man kallad "vänstermupp" (från: gissa vem) för att man inte delade de allmänna högeråsikterna.

    Varför i hela fridens namn tror du att man vill hålla god ton när man genomgående får dessa (oftast oneliners) till svar ? (och obs, de är inte bara riktade till mig, utan till alla som inte delar rmc/redalert/erics världsbild:

    *Du och form är alltså totalmuppar.
    *Du är helvrckad.
    *Men är du sinnesslö på riktigt?
    *Tragiskt att nån dåre tagit bort foes-funktionen, man blir ju deppig av att bara se saker som rc och berra.
    *Du är totalt knäpp,
    *de är dummare än en förstaklickare.
    *Nej, du är vrickad,
    *först måste du erkänna att du är vrickad.
    *Och du ska bara hålla käft om demokrati.
    *En dumskalle som du som försöker dra växlar på "företagare" i Grekland som putsar skor ska bara hålla tyst.
    *Stackars vänster använder FNs floskler och kallar andra för pajas
    *Förvånar mig inte det minsta att en jubelidiot som du
    *Oj, en sur mytoman och psykopat, vad rädda vi blir.

    Du får gärna peka ut mig som dålig debattör, det gör inget, och det stämmer i vissa fall, men ser du inte ovan nämnda gängs härjningar då hycklar du, och borde skaffa dig bättre glasögon.

    1. Det tog mig ca: tre av dina inlägg för att se att det var du, ditt skrivspråk avslöjade dig...

    2. Att du sen tror att du någonsin kan genoföra en vettig debatt med att ha ljugit om vem du var i ditt första inlägg gör dig djävligt naiv (och nu var jag snäll)..

    3. Nej du är ingen dålig debattör, men att saxa ur delar av inlägg och sedan komma med någon nedvärderande oneliner gör dig till ett forumtroll, thats it..

    4. jo jag ser deras "debatteknik" men ni har en lång historia av påhopp både från dig och dom, men det förklarar inte varför andra som inte delar dina åsikter i allt skall drabbas...
    Freedom
    Freedom


    Antal inlägg : 1404
    Join date : 11-03-04
    Age : 62
    Ort : Malmö

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  Freedom 2011-06-05, 22:21

    1. Det tog mig ca: tre av dina inlägg för att se att det var du, ditt skrivspråk avslöjade dig...
    så är det

    2. Att du sen tror att du någonsin kan genoföra en vettig debatt med att ha ljugit om vem du var i ditt första inlägg gör dig djävligt naiv (och nu var jag snäll)..

    Så det är inte vad som skrivs, utan VEM som skriver som har betydelse ?

    3. Nej du är ingen dålig debattör, men att saxa ur delar av inlägg och sedan komma med någon nedvärderande oneliner gör dig till ett forumtroll, thats it..

    Återigen, jag debatterar gärna med de som visar respekt, de får respekt tillbaka, det är verkligen så enkelt. Ta verc tex, han står långt ifrån mig i vissa frågor, men han har aldrig kränkt mig, och jag har veterligen aldrig kränkt honom, vi debatterar. Men trion (du vet vilka) har satt det i system, och det gäller inte bara mig, utan i princip ALLA vänsterdebattörer råkar ut för deras personpåhopp, ALLA. Kan du förklara det ? Skulle det vara mitt fel ?

    4. jo jag ser deras "debatteknik" men ni har en lång historia av påhopp både från dig och dom, men det förklarar inte varför andra som inte delar dina åsikter i allt skall drabbas...

    Se svaret ovan....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  SiP 2011-06-05, 22:41

    Freedom skrev:
    1. Det tog mig ca: tre av dina inlägg för att se att det var du, ditt skrivspråk avslöjade dig...
    så är det

    2. Att du sen tror att du någonsin kan genoföra en vettig debatt med att ha ljugit om vem du var i ditt första inlägg gör dig djävligt naiv (och nu var jag snäll)..

    Så det är inte vad som skrivs, utan VEM som skriver som har betydelse ?

    3. Nej du är ingen dålig debattör, men att saxa ur delar av inlägg och sedan komma med någon nedvärderande oneliner gör dig till ett forumtroll, thats it..

    Återigen, jag debatterar gärna med de som visar respekt, de får respekt tillbaka, det är verkligen så enkelt. Ta verc tex, han står långt ifrån mig i vissa frågor, men han har aldrig kränkt mig, och jag har veterligen aldrig kränkt honom, vi debatterar. Men trion (du vet vilka) har satt det i system, och det gäller inte bara mig, utan i princip ALLA vänsterdebattörer råkar ut för deras personpåhopp, ALLA. Kan du förklara det ? Skulle det vara mitt fel ?

    4. jo jag ser deras "debatteknik" men ni har en lång historia av påhopp både från dig och dom, men det förklarar inte varför andra som inte delar dina åsikter i allt skall drabbas...

    Se svaret ovan....

    Enligt vissa så har namnet på motståndaren större betydelse än hans åsikter, detta är ett sånt förhållandevis litet forum (antalet medlemmar), så här betyder nog namnet mer än åsikterna.

    Detta med vems fel det är eller inte är inte lönt att bena i, ni har en lång historia av påhopp med er i bagaget så där är det nog rätt kört tror jag..

    Men jag är inte långsint, jag kan ge fan i att göra påhopp på dig om du gör sammalunda, det enda som gäller att det sker med ömsesidig respekt från båda och jag tänker visa dig den respekten tills du gör något som visar att du ej förtjänar den, ok?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  RedCloud 2011-06-05, 23:40

    , jag kan ge fan i att göra påhopp på dig om du gör sammalunda, det enda som gäller att det sker med ömsesidig respekt från båda och jag tänker visa dig den respekten tills du gör något som visar att du ej förtjänar den, ok?

    deal....
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  SiP 2011-06-05, 23:42

    RedCloud skrev:
    , jag kan ge fan i att göra påhopp på dig om du gör sammalunda, det enda som gäller att det sker med ömsesidig respekt från båda och jag tänker visa dig den respekten tills du gör något som visar att du ej förtjänar den, ok?

    deal....

    Gött Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Dumt

    Inlägg  Secrist 2011-06-05, 23:54

    Det är ibland onödigt och osnyggt men fullt förståeligt

    Nja, han är inte direkt någon korggosse själv.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  ericTheDog 2011-06-06, 00:44

    Freedom skrev:
    Det är ingen ursäkt att ALLTID göra så mot ALLA som inte delar hans åsikt

    Fast nu generaliserar du ju lite sip.

    Den utlevda dumhetens trio GA/Rmc RedAlert/Blueheaven EricTf/råttan får vad de förtjänar.

    De andra Verc, DD....Sniper i sina bästa stunder (vettig höger lyser med sin frånvaro, de är få)får oftast inga oneliners utan konkreta svar. Det är bara att kolla upp.

    Vad tycker du själv om nick som loggar in och lämnar några YMFA GFYA efter sig och inget annat ?
    Tycker du det är debatt ?


    När skrev jag ymfa eller dylikt? Har jag kallat dig pedofil, eller var det du som insinuerade att jag skaulla vara det? Har du kallat mig bruntunga etc?

    Sanningen är att du är den store forumsabotören som släckt ett antal forum, spärrats ut ifrån fler samt spammat detta och mobbspamat fredrik Rahm.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  RedCloud 2011-06-06, 08:18

    När skrev jag ymfa eller dylikt? Har jag kallat dig pedofil, eller var det du som insinuerade att jag skaulla vara det? Har du kallat mig bruntunga etc?

    Det är nationaldagen idag, och RC skall vara snäll, så jag svarar som snickar´n från Nasaret:

    Den utan synd kastar första stenen, Eric.

    Sanningen är att du är den store forumsabotören som släckt ett antal forum, spärrats ut ifrån fler samt spammat detta och mobbspamat fredrik Rahm.

    Du har en önskan att ta upp gammalt groll ?
    Jag har det inte.
    Men en sak kanske du ska fundera på, Corvens och Snipers förklaring till varför "Testaren" stängdes, och där duger det inte med de egenfabricerade förklaringar som du presenterat tidigare.

    Skulle vi gå vidare, eller skulle vi harva det gamla ?

    Sponsored content


    I forumhögerns värld - Sida 4 Empty Sv: I forumhögerns värld

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 11:43