Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
SiP
Freedom
Vercingetorix
Mollgan
RedclownIII
formsvackan
lazy
Secrist
Sniperace
Infra
RedMentalCase
F.I.S.T
DMustaine
17 posters

Usama Bin Laden..

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Usama Bin Laden.. - Sida 7 Empty Sv: Usama Bin Laden..

Inlägg  formsvackan 2011-05-15, 17:59

RedMentalCase skrev:Jag tror form ska hålla käften om referenser till demokratin och dess eventuella nederlag då jag uppriktigt anser att form inte riktigt har koll på vad demokrati är.
    Det må komma som en överraskning för dig, men det är inte din sak att definiera demokrati.
    RedMentalCase skrev:Och visst fäller vänstern många bittra tårar över UBL, det vimlar ju av inlägg med indirekt försvar för hans status och hans välbefinnande.
    Fantasigeneratorn skenar !
    Freedom
    Freedom

Antal inlägg : 1404

Inlägg  Freedom 2011-05-15, 18:04

F.I.S.T skrev:Det är märkligt att de som vill döda utan rättslig påföljd, dvs forumhögern, kallar sig demokrater. Och vi som vill se rättspåföljder och mindre krig och mord... blir kallade "extremister"

Med högern vid makten är det uppochnervända världen Shocked

uppochnervända världen som sagt
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-05-15, 18:05

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:
    F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:Jag skulle vilja se ett förslag från extremistvänstern på VAD de skulle gjort när de lokaliserat UBL, och framför allt vad de tror skulle ha hänt om de tagit honom levande..

Det vimlar av sådana förslag från oss vänster... Extremvänstern vet jag dock inte vad de tycker, då de inte är representerade på detta forum

lol!

Det var förvånande att du samlade dig till extrema pottkantshögern ... den där är signifikativ för dem

Min lol! refererade till ditt utalande om att det inte fanns några extremvänster representerade här...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-05-15, 18:06

fantasigenerator?, precis som när man citerar V,s program exempelvis?,
    du är en mycket konstig människa form.
    Alla ser ju det indirekta försvaret och vurmandet för en terrorist från vänster,, ingen såg några större känsloyttringar när Svenska dödades av denne terrorist och hans organisation.

Totalt avslöjande.

Och det ligger nog på mig, och alla andra vettiga och normala, att tala om för er kommunskiter vad demokrati är och att ni ska hålla er borta från definitioner av detsamma.
    Ingen är intresserad av definitioner av demokrati från en rörelse som slickat de allra värsta massmördarna i världshistorien i arslet.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-05-15, 18:10

RedMentalCase skrev: Alla ser ju det indirekta försvaret och vurmandet för en terrorist från vänster
    Dessa "alla" är du och vem mer ?
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 00:08

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev: Alla ser ju det indirekta försvaret och vurmandet för en terrorist från vänster
    Dessa "alla" är du och vem mer ?

Forumhögersvenska: "Alla ser ju" = "vi vill inte, kan inte presentera nåt bevis för våra extrema högerlögner, så istället tar vi till lite och hoppas på att ingen synar oss"
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-05-16, 13:35

Vi väntar fortfarande på alla referenser där vänstern kastar skit på UBL och beklagar döda svenskar i terrordåd, vi saknar det.

Vi ser däremot här hur vänstern på alla sätt försvarar denne terrorists eventuella rättigheter.

Vilken sten lever dessa tokavänster under på dagtid?Smile

Luktar det lika illa under den stenen som när de syns på bussen?Smile
    Freedom
    Freedom

Inlägg  Freedom 2011-05-16, 13:36

Vi väntar fortfarande på alla referenser där vänstern kastar skit på UBL och beklagar döda svenskar i terrordåd, vi saknar det.

"vi" ?

du och rösterna inne i huvudet ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-05-16, 13:41

De enda svaren som kommer i frågor som är avgörande för statusen på tokavänster är oneliners på 3-årings nivå från den sinnessjuke " läraren" som röstade på Alliansen i höstas.

Försvar av terroristers rättigheter, försvar av diktatoriska arabiska ledares rättigheter, försvar av bidragslyftare som inte vill jobba, vilka problem under graviditet och uppväxt har renderat i dessa grava asociala störningar?

Freedom
    Freedom

Inlägg  Freedom 2011-05-16, 13:44

Försvar av terroristers rättigheter, försvar av diktatoriska arabiska ledares rättigheter, försvar av bidragslyftare som inte vill jobba, vilka problem under graviditet och uppväxt har renderat i dessa grava asociala störningar?

du är en mycket sjuk människa
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-05-16, 15:15

SiP skrev:Jag skulle vilja se ett förslag från extremistvänstern på VAD de skulle gjort när de lokaliserat UBL, och framför allt vad de tror skulle ha hänt om de tagit honom levande..

Fortfarande tyst med förslg och lösningar på min fråga, men det var väl väntat, handlar väl som vanligt när det gäller Bill och Bull inte så mycket om vad som hände utan vem som utförde det, bara de får spy sin hatiska galla på USA så sitter de med ett fånigt flin på sina tunna läppar..
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 16:41

SiP skrev:

Fortfarande tyst med förslg och lösningar på min fråga, men det var väl väntat, handlar väl som vanligt när det gäller Bill och Bull inte så mycket om vad som hände utan vem som utförde det, bara de får spy sin hatiska galla på USA så sitter de med ett fånigt flin på sina tunna läppar..

Vi har redan sagt det.... men vi kan väl pröva igen och se om slanten trillar ner, det var ovanligt trögt även hos Socialmoderaten SIP.

Man skulle besvarat eld från de som sköt på dem, och låtit bli att skjuta på dom som inte skjöt på soldaterna, tagit UBL till domstolen i HAAG gett honom ett rättmätigt straff typ livstids fängelse.....

Din andra del av frågan är hypotetisk och endast gissningar kan komma från det. Men även om våld skulle kommit även då från extrema organisationer, så ursäktar detta inte att USA ska bete sig lika dant...

Nu har du svar tydligt och klart IGEN !....

Sen kommer vi aldrig få se USA stå till svars för någonting av feghet.
    Palme vågade ... han är död, Bradley Manning vågade han riskerar livstids fängelse för att berätta sanningen.... varför blir du så upprörd över att sådant kritiseras ?
    DMustaine
    DMustaine

Antal inlägg : 3914

Inlägg  DMustaine 2011-05-16, 20:50

Beslutet att döda Bin Ladin togs förmodligen av människor med ett intellekt låååångt utöver slamkryparen Fist och fjollan Freedom/RC:S kapacitet på det enskilda planet! Förmodligen har man med det valet räddat flest liv och dessutom gjort en insats för havets krabbor som festar loss på kadavret! Äntligen fick han, UBL, komma till någon nytta!
    Freedom
    Freedom

Inlägg  Freedom 2011-05-16, 20:52

Beslutet att döda Bin Ladin togs förmodligen av människor med ett intellekt låååångt utöver slamkryparen Fist och fjollan Freedom/RC:S kapacitet på det enskilda planet! Förmodligen har man med det valet räddat flest liv och dessutom gjort en insats för havets krabbor som festar loss på kadavret! Äntligen fick han, UBL, komma till någon nytta!

Försvaret för mord går vidare....ultrahögerns blodtörst känner inga gränser...
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-05-16, 20:58

Det är ingen som begär att du skall förstå RC! Vi har alla sett dina tillkortakommanden här!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 21:00

DMustaine skrev:Beslutet att döda Bin Ladin togs förmodligen av människor med ett intellekt låååångt utöver slamkryparen Fist och fjollan Freedom/RC:S kapacitet på det enskilda planet!

Ja visst anser man att det är intellektuellt att döda urskiljningslöst själv, och fördöma när andra gör det så .... sure, det är förvisso bara idioter som anser att det är intellektuellt

DMustaine skrev:Förmodligen har man med det valet räddat flest liv

"Förmodligen" ....är ordet, finns inga belägg för detta. ... priset är att man gett signaler till övriga världen att om USA skiter i regler och förordningar, så är det väl fritt fram för andra galningar att göra likadant.... berätta för mig hur detta "räddar flest liv" ?

DMustaine skrev:och dessutom gjort en insats för havets krabbor som festar loss på kadavret! Äntligen fick han, UBL, komma till någon nytta!

UBLs död sörjer inte jag, men det kaos, den terror som kommer bli efterspelet, och redan har börjat inte bara beklagar jag... utan sörjer djupt

RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-05-16, 21:08

DMustaine skrev:Det är ingen som begär att du skall förstå RC! Vi har alla sett dina tillkortakommanden här!

Nej den gubben har ju en sönderrökt hjärna och fistfuckern ligger inte långt efter har nog aldrig varit med om maken till genomkorkade puckon tidigare! affraid
    Freedom
    Freedom

Inlägg  Freedom 2011-05-16, 21:17

Nej den gubben har ju en sönderrökt hjärna och fistfuckern ligger inte långt efter har nog aldrig varit med om maken till genomkorkade puckon tidigare!

Forumhögersvenska för: Nu börjar debatten.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 21:19

Freedom skrev:
    Nej den gubben har ju en sönderrökt hjärna och fistfuckern ligger inte långt efter har nog aldrig varit med om maken till genomkorkade puckon tidigare!

Forumhögersvenska för: Nu börjar debatten.

Laughing
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-05-16, 21:47

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:

Vi har redan sagt det.... men vi kan väl pröva igen och se om slanten trillar ner, det var ovanligt trögt även hos Socialmoderaten SIP.

Man skulle besvarat eld från de som sköt på dem, och låtit bli att skjuta på dom som inte skjöt på soldaterna, tagit UBL till domstolen i HAAG gett honom ett rättmätigt straff typ livstids fängelse.....

Din andra del av frågan är hypotetisk och endast gissningar kan komma från det. Men även om våld skulle kommit även då från extrema organisationer, så ursäktar detta inte att USA ska bete sig lika dant...

Nu har du svar tydligt och klart IGEN !....

Sen kommer vi aldrig få se USA stå till svars för någonting av feghet.
    Palme vågade ... han är död, Bradley Manning vågade han riskerar livstids fängelse för att berätta sanningen.... varför blir du så upprörd över att sådant kritiseras ?

Även om du svammlat runt det svaret i två dussin trådar så har inte jag fått det svaret direkt i min tidigare frågeställning, att du i dina av hat rödsprängda ögon inte kan skilja på en frågeställning och något du svammlat ihop anser jag vara av samma dignitet som det katten lämnar i kattlådan..

Men du väljer att kalla frågeställningen om vad ni tror skulle ha hänt om de fängslat honom hypotetisk, är frågan för otäck för er att svara på?
    Tror ni att det skulle kommit några snälla farbröder och frågat "kan ni inte släppa UBL", det som gör att ni väljer att snyggt undvika den frågan är helt enkelt att ni vet att det skulle blivit en orgie i attentat och terrordåd över världen..

Menar du att du tror/vet att USA mördade Palme för att han kritiserade dom??
    Tja, någon skall ju stå med knäppa konspirationsteorier, så sälla dig till dom du...

Sen är väl snarare frågan varför ni blir så upprörda när vi fördömmer terrorism utförda mot helt oskyldiga människor....
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-05-16, 22:09

UBLs död sörjer inte jag, men det kaos, den terror som kommer bli efterspelet, och redan har börjat inte bara beklagar jag... utan sörjer djupt

Nice av F.I.S.T att skriva så här utan att ta ställning till vilka, hypotetiska, terrordåd det hade blivit med en levande bin-Ladin.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-05-16, 22:28

lazy skrev:

Nice av F.I.S.T att skriva så här utan att ta ställning till vilka, hypotetiska, terrordåd det hade blivit med en levande bin-Ladin.
    Att kommentera verkligheten före fantasiena är nog att föredra.

OBS, jag tror också att en fängslad UBL hade förorsakat, om inte fler så åtminstone annorlunda våldsamma protestyttringar.
    DMustaine
    DMustaine

Inlägg  DMustaine 2011-05-16, 23:12

Att radera UBL från denna planet är sannerligen en gåva för mänskligheten! Att sedan få ett betydande material om Al Qaida analyserat har nog fått hela organisationen att hicka! När också arabvåren visat att människor kan få frihet utan att använda terror så tror jag att Al Qaidas inflytande kan minska betydligt!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Usama Bin Laden.. - Sida 7 Empty Nürnberg

Inlägg  Secrist 2011-05-16, 23:17

Någon från vänstern som kommer ihåg att det var USA och de västallierade som tryckte på att det skulle vara rättegång mot nazisterna vid 2:a världskrigets slut? Sovjet tyckte rättegångar var trams. Ett nackskott så var det klart. Inte massa tjafs. Har inte sett någon från vänstern som hyllat Nürnbergrättegångarna.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-05-16, 23:19

Secrist skrev:Någon från vänstern som kommer ihåg att det var USA och de västallierade som tryckte på att det skulle vara rättegång mot nazisterna vid 2:a världskrigets slut? Sovjet tyckte rättegångar var trams. Ett nackskott så var det klart. Inte massa tjafs. Har inte sett någon från vänstern som hyllat Nürnbergrättegångarna.

... och nu har USA övergivet den policyn... så ???

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 13:59