SiP skrev:
Även om du svamlat runt det svaret i två dussin trådar så har inte jag fått det svaret direkt i min tidigare frågeställning,
Det kan te sig som svammel, om man som du inte varken vill, eller ens försöker läsa det man faktiskt skriver
SiP skrev:att du i dina av hat rödsprängda ögon
Ha ha ... du roar mig, ... på tonfallet i ditt "anförande, kan man lätt räkna ut vem av oss två som har hat i sina ögon..... sen vad det är för färg på dina är av akademisk betydelse.... era lögner är däremot blå (Blå-ljuga)
SiP skrev:inte kan skilja på en frågeställning och något du svamlat ihop anser jag vara av samma dignitet som det katten lämnar i kattlådan..
Ni verkar ha en förkärlek till katter inom forumhögern.... nyligt var det nån av er som skulle förklara relativitetsteorin för sin katt
SiP skrev:Men du väljer att kalla frågeställningen om vad ni tror skulle ha hänt om de fängslat honom hypotetisk, är frågan för otäck för er att svara på?
Att INTE kalla den för hypotetisk skulle innebära att ni skulle måsta uppfinna en tidsmaskin och bringa tillbaka UBL till livet, och föra hono0m till rättegång ... kan ni det ?
Om inte hur ska då antagandena om vad som då skulle hänt kunna vara nåt annat än antaganden .... är de fakta enligt forumhögern ?... skulle inte förvåna mig förvisso, med tanke på er syn på "fakta" i övrigt på forumet
SiP skrev:Tror ni att det skulle kommit några snälla farbröder och frågat "kan ni inte släppa UBL",
Nej vad får du det ifrån..... svamp är inte alltid så bra att röka för dig !
SiP skrev:det som gör att ni väljer att snyggt undvika den frågan är helt enkelt att ni vet att det skulle blivit en orgie i attentat och terrordåd över världen..
Vet ??... hmm, då har du en talang som gör att tex USA skulle ge dig miljonbelopp för din förmåga att se sånt som ingen annan vet.
Visst skulle det mycket troligt utföras terrordåd även då, men då skulle åtminstone inte USA ... jallafall DENNA gång begått samma terror som de tycker är så avskyvärd när andra än dom utövar den
SiP skrev:Menar du att du tror/vet att USA mördade Palme för att han kritiserade dom??
För det första ... NEJ jag Vet ingenting om detta. ... men finner det troligt att USA mycket väl skulle kunna göra en sådan sak, utan spår då förstås. Vidare finner jag det märkligt att det oftast är Socialdemokrater som blivit mördade i Sverige, trots att det allt som oftast av er är vänstern som beskrivs som våldsam... och att det dessutom skulle vara en slump att de två starkaste Socialdemokraterna genom tiderna som mördats av en "Enskild galning"
SiP skrev:Tja, någon skall ju stå med knäppa konspirationsteorier, så sälla dig till dom du...
Ja det är teorier.... det vet jag. Men om en konspirationsteori plötsligt är sann..... hur framstår då alla som med säkerhet lättvindigt viftat bort den/dem som löjliga ??[/quote]
En fråga till till dig ... tror du konspirationer förekommer i världen över huvud taget ??
SiP skrev:Sen är väl snarare frågan varför ni blir så upprörda när vi fördömer terrorism utförda mot helt oskyldiga människor....
När du ställer den frågan om igen i syfte att undvika min fråga, framställer du dig antingen som mindre begåvad eftersom vi oxå fördömer DEN terrorismen.... alternativt att du inte är läskunnig.... vi har fördömt den terrorn om och om igen, men aldrig har vi sett er fördöma USAs terror, tortyr och maktspel....