Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
lazy
Infra
formsvackan
Secrist
RedclownIII
DMustaine
Sniperace
Freedom
12 posters

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 8 Empty Bättre

Inlägg  Secrist 2011-04-20, 12:20

Nej, inte heller har jag på forumet skrivit spaltmeter med judehat eller spridit Hamaspropaganda. Dina lögner är och förblir lögner, dessutom jävligt usla sådana. Av någon anledning trodde jag bättre om dig, men inser nu att det var fel.

Får säga detsamma. Trodde att du kanske hade förmågan att se konflikten för vad den är. Dock tuggar du på i samma spår som alla vänsterextremister. Allt ät Israels fel.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 8 Empty Sv: Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister

Inlägg  formsvackan 2011-04-20, 12:37

Secrist skrev:Trodde att du kanske hade förmågan att se konflikten för vad den är.
    Oavsett hur det är med den saken, berättigar det inte dig att komma med rena lögner.
    Secrist
    Secrist

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 8 Empty Lögn?

Inlägg  Secrist 2011-04-20, 12:43

Oavsett hur det är med den saken, berättigar det inte dig att komma med rena lögner.

Så om jag skriver inlägg efter inlägg som enbart tar upp västvärldens problem med muslimer, aldrig sett från andra sidan, så skulle du aldrig få för dig att rasistanklaga mig menar du? För det skulle ju vara lögn. Rolling Eyes
    formsvackan
    formsvackan

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 8 Empty Sv: Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister

Inlägg  formsvackan 2011-04-20, 14:41

Secrist skrev:Oavsett hur det är med den saken, berättigar det inte dig att komma med rena lögner.

Så om jag skriver inlägg efter inlägg som enbart tar upp västvärldens problem med muslimer, aldrig sett från andra sidan, så skulle du aldrig få för dig att rasistanklaga mig menar du? För det skulle ju vara lögn. Rolling Eyes
    Det är du som står för eventuella rasistanklagelser.

Nedanstående har du riktat till mig.
    fylla forumet med likriktad Hamaspropaganda.
    när raketerna regnar över husen så får judarna vad de förtjänar.
    Man kan inte göra som du, fylla forumet med spaltmeter med judehat
    Du kan visa på ett enda inlägg av dessa spaltmeter, göra avbön, eller stå kvar som en simpel lögnare. Valet är ditt.
    Secrist
    Secrist

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 8 Empty Hat

Inlägg  Secrist 2011-04-20, 17:53

Du kan visa på ett enda inlägg av dessa spaltmeter, göra avbön, eller stå kvar som en simpel lögnare. Valet är ditt.

Och valet är ditt att visa ett enda stackars inlägg där har tagit hänsyn till Israels sida i konflikten. Jag väntar....
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-20, 18:58

Secrist skrev:Du kan visa på ett enda inlägg av dessa spaltmeter, göra avbön, eller stå kvar som en simpel lögnare. Valet är ditt.

Och valet är ditt att visa ett enda stackars inlägg där har tagit hänsyn till Israels sida i konflikten. Jag väntar....
    Att inte skriftligen ha "tagit hänsyn till Israels sida i konflikten" är i din värld likställt med att "fylla forumet med likriktad Hamaspropagandavara" samt "fylla forumet med spaltmeter med judehat" !!!

Jag betvivlar starkt att någon förståndsmässigt kan sjunka lägre än vad du nu gjort. Hur j*vla råkorkad kan en människa bli ?
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-04-20, 19:13

formsvackan skrev:
    Secrist skrev:Du kan visa på ett enda inlägg av dessa spaltmeter, göra avbön, eller stå kvar som en simpel lögnare. Valet är ditt.

Att inte skriftligen ha "tagit hänsyn till Israels sida i konflikten" är i din värld likställt med att "fylla forumet med likriktad Hamaspropagandavara" samt "fylla forumet med spaltmeter med judehat" !!!

Jag betvivlar starkt att någon förståndsmässigt kan sjunka lägre än vad du nu gjort. Hur j*vla råkorkad kan en människa bli ?

Jovisst kan man, det bevisar ju du och rc dagligen! Laughing
    Secrist
    Secrist

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 8 Empty Korkat

Inlägg  Secrist 2011-04-20, 23:32

Gå på ett AFA-möte eller varför inte en sammankomst med Syndikalister så kommer du snart att stå upp till knäna i mänsklig dumhet. Razz

För övrigt så är det alltid kul att se när vänstern börjar svära och övergå till rena personangrepp. Då vet man att man har vunnit debatten. Där hjärnan tar slut tar nävarna vid. cheers

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 02:57