Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
lazy
Infra
formsvackan
Secrist
RedclownIII
DMustaine
Sniperace
Freedom
12 posters

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister

RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 6 Empty Sv: Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister

Inlägg  RedclownIII 2011-04-13, 12:05

formsvackan skrev:
    Secrist skrev:På vilket sätt kopplar detta mig till spridande av Hamaspropaganda ?

Därför att ingen av er någonsin fördjupar debatten. Allt är israels fel och när raketerna regnar över husen så får judarna vad de förtjänar.
    Låt GA sköta hittepåandet själv, visa var någonstans jag har uttryckt mig på det sättet ?

Du jamsar ju med galningarna så fort du kan så visst tillhör du den skaran även om du kanske inte uttrycker det så direkt! affraid
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 6 Empty Sv: Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 12:34

RedclownIII skrev:
    formsvackan skrev:
    Secrist skrev:På vilket sätt kopplar detta mig till spridande av Hamaspropaganda ?

Därför att ingen av er någonsin fördjupar debatten. Allt är israels fel och när raketerna regnar över husen så får judarna vad de förtjänar.
    Låt GA sköta hittepåandet själv, visa var någonstans jag har uttryckt mig på det sättet ?

Du jamsar ju med galningarna så fort du kan så visst tillhör du den skaran även om du kanske inte uttrycker det så direkt! affraid

Självklart gör han det, det är inget försvar att yrka brist på karaktär , det är ju hela hela tiden insinuationer och dolt .

Jämför tråden där det gapades om att Israel stulit vattnet från araberna.

Infra gick på med sitt judehat och påstod än det ena och det andra om vatten , jag kallade det dolt judehat, form går genast i försvar för infra kallar mig lögnare ,
    jag efterfrågar bevis, form går på i sin vrickade stil och lallar om skjutna FN soldater och att han har judar i släkten, inte ett enda bevis i sakfrågorna presenteras.

Och så har den vrickade idioten mage att påstå att andra fantiserar, ja jisses.

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 12:47

RedMentalCase skrev:
    RedclownIII skrev:
    formsvackan skrev:

Självklart gör han det, det är inget försvar att yrka brist på karaktär , det är ju hela hela tiden insinuationer och dolt .

Jämför tråden där det gapades om att Israel stulit vattnet från araberna.
    Du kämpar som vanligt mot dina egna fantasier. Är du skraj för världen utanför ?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 12:49

Jag är sannerligen inte skraj för dig och ditt "debatterande" , det går inte att förlora en debatt med dig.

formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 12:52

RedMentalCase skrev:jag kallade det dolt judehat, form går genast i försvar för infra kallar mig lögnare
    Jag försvarade MIG SJÄLV mot din påståenden om MIG, inte om Infra.
    RedMentalCase skrev:bevis för ditt dolda judehat

ditt agg mot Israel
    Ovanstående riktade du till mig, inte till Infra. Har du ingen som helst koll på vad du skriver ?

RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 12:55

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:jag kallade det dolt judehat, form går genast i försvar för infra kallar mig lögnare

ditt agg mot Israel
    Ovanstående riktade du till mig, inte till Infra. Har du ingen som helst koll på vad du skriver ?

Nu får du f-n i mig ge dig din idiot, jag svarade infra, du försvarade infra.

Hur lätt som helst, bara backa lite i denna tråd så ser vi ju vad som hände, efter att jag haft en slagväxling med infra , kallat honom judehatare , så går du i starkt försvar och kallar mig lögnare och insinuerar än det ena och det andra och dravlar om skjutna FN soldater.

Allt annat har tillkommit SENARE.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2011-04-13, 13:05, ändrad totalt 1 gång
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 6 Empty Juden

Inlägg  Secrist 2011-04-13, 13:00

Du kan ju bevisa motsatsen genom att plocka fram gamla inlägg där du beskriver båda sidors övervåld och svårigheter att hitta en väg ur konflikten.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 13:15

Secrist skrev:Låt GA sköta hittepåandet själv, visa var någonstans jag har uttryckt mig på det sättet ?

Du kan ju bevisa motsatsen genom att plocka fram gamla inlägg där du beskriver båda sidors övervåld och svårigheter att hitta en väg ur konflikten.
    Jaha, i vanlig ordning tycks omvänd bevisföring gälla när högerglinen är i farten. Hitta på vad som helst om någon annan och kräv att denne bevisar "sin oskuld". Ett alldeles förbannat uselt beteende.

Kommer du med ett påstående är det du som har bevisbördan. Klarar du inte av det får du acceptera att av omvärlden bli betraktad som lögnare, utan att kunna göra speciellt mycket åt saken.
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 13:20

RedMentalCase skrev:Nu får du f-n i mig ge dig din idiot, jag svarade infra, du försvarade infra.

Hur lätt som helst, bara backa lite i denna tråd så ser vi ju vad som hände

Hur lätt som helst .....

RedMentalCase on 2011-04-11, 19:16
    Du sa alldeles nyss att du hade annat för dig, satt inte här hela dan ( också en total lögn)

man tycker ju då att du skulle hushålla med din tid och presentera bevis för ditt dolda judehat istället för att producera 25 skitinlägg som inte ger några svar om ditt sagioberättande.

RedMentalCase Yesterday at 12:15

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Om man i desperation måste ljuga och överdriva om "skjutna vänner" för att dölja sin riktiga agenda är det på gränsen till riktigt osmakligt.
    Över gränsen förresten.
    Desperation, ljuga, överdriva, dold agenda, osmakligt ....

Du använder hårda ord om något du inte har den minsta kännedom om. Vem som då passerat vilken gräns, får var och en ta ställning till själv.

Visst , berra och infra stöder säkert dig.

Vi andra väntar fortfarande på nåt som stöder det du vräker ur dig.

Nu, och i alla andra debatter.

Hårda ord som du förtjänar då du insinuant döljer ditt agg mot Israel bakom sagor.

Var det nåt mer du ville ?

RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 13:24

Det du refererar till är EFTER det att du gick in och försvarde infra med dravel om skjutna FN soldater.
    Detta skrevs 0410

Du hänvisar till senare inlägg där jag helt rätt och riktigt påstår att du har dolt judehat efter som du gått på.
    Påstår du att du svarar på inläggen innan dom är skrivna??

lol,

Du upprepar din egen begravning gång på gång på gång på gång.......

Jag tycker verkligen att du ska ta en timeout innan du får en total hjärnblödning.

Och nu ser jag att du sitter och snyftar mot secrist också och påstår att du är orättvist behandlad, man tar sig för pannan, du måste ju vara knäpp på riktigt.

formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 13:35

RedMentalCase skrev:Det du refererar till är EFTER det att du gick in och försvarde infra med dravel om skjutna FN soldater.
    Jag har inte försvarat Infra mot dig. Han behöver ingen hjälp att vifta bort mygg. Vad gäller skjutna FN-soldater, tänker jag inte upprepa mig. Allt du behöver/får veta finns att läsa i tråden.
    RedMentalCase skrev:Du hänvisar till senare inlägg där jag helt rätt och riktigt kallar påsåtr att du har dolt judehat efter som du gått på.

Jag besvarar dina erbarmliga alster i den takt du presenterar dem, något annat vore inte möjligt.
    RedMentalCase skrev:Du upprepar din egen begravning gång på gång på gång på gång.......
    Inte alls, just nu har jag precis checkat in på flyget. Du har nu chansen att ostört häva ur dig all tänkbar smörja några dagar, jag är inte tillbaka förrän nästa vecka Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 13:38

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Det du refererar till är EFTER det att du gick in och försvarde infra med dravel om skjutna FN soldater.
    Jag har inte försvarat Infra mot dig. Han behöver ingen hjälp att vifta bort mygg. Vad gäller skjutna FN-soldater, tänker jag inte upprepa mig. Allt du behöver veta finns att läsa i tråden.
    RedMentalCase skrev:Du hänvisar till senare inlägg där jag helt rätt och riktigt kallar påsåtr att du har dolt judehat efter som du gått på.

Jag besvarar dina erbarmliga alster i den takt du presenterar dem, något annat vore inte möjligt.
    RedMentalCase skrev:Du upprepar din egen begravning gång på gång på gång på gång.......
    Inte alls, just nu har jag precis checkat in på flyget. Du har nu chansen att ostört häva ur dig all tänkbar smörja några dagar, jag är inte tillbaka förrän nästa vecka Very Happy

Bra att du inser att du behöver en timeout härifrån. Inte för att din trovärdighet kommer att stiga en millimeter när du återkommit men jag tror det är bäst för dig själv.
    Men det är allt lite trist att du inte orkar erkänna hur gruvligt du trampat i klaveret i denna tråd, och överallt annars.

De som är i tvivel om att form ljuger och saknar all trovärdighet kan ju gå in i denna tråd på sida 5, där form försvarar infra ivrigt och i affekt,
    fort innan han ändrar sina inlägg.

Senast ändrad av RedMentalCase den 2011-04-13, 13:42, ändrad totalt 1 gång
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 13:40

RedMentalCase skrev:Bra att du inser att du behöver en timeout härifrån. Inte för att din trovärdighet kommer att stiga en millimeter när du återkommit men jag tror det är bäst för dig själv.
    Jubla inte allt för mycket. Jag ska bara på en affärsresa några dagar. Kommande måndag är jag förmodligen här och drar ner byxorna på dig igen Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 13:53

formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Bra att du inser att du behöver en timeout härifrån. Inte för att din trovärdighet kommer att stiga en millimeter när du återkommit men jag tror det är bäst för dig själv.
    Jubla inte allt för mycket. Jag ska bara på en affärsresa några dagar. Kommande måndag är jag förmodligen här och drar ner byxorna på dig igen Very Happy

Men vad hindrar dig från att skriva 50 idiotinlägg redan nu?, du påstår ju att du svarar på mina inlägg innan de har skrivits....

" jag försvarar inte infra..."

Hur orkar du stå ut med att du ljuger i varenda tråd?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-04-13, 14:00

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

Men vad hindrar dig från att skriva 50 idiotinlägg redan nu?, du påstår ju att du svarar på mina inlägg innan de har skrivits....
    Vad tror du att nedanstående betyder ?
    Jag besvarar dina erbarmliga alster i den takt du presenterar dem, något annat vore inte möjligt
    RedMentalCase skrev:" jag försvarar inte infra..."
    Nej, han får stå för sina åsikter själv, dessutom behöver han inte någon hjälp att vifta bort irriterande myggor som du.
    RedMentalCase skrev:Hur orkar du stå ut med att du ljuger i varenda tråd?
    Jag orkar bemöta dina fantasier hur länge som helst. Börja hålla dig till sanningen så ska du se att livet blir behagligare med tiden.
    Freedom
    Freedom

Antal inlägg : 1404

Inlägg  Freedom 2011-04-13, 15:38

Jag orkar bemöta dina fantasier hur länge som helst.

I love you I love you I love you
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 6 Empty Våld

Inlägg  Secrist 2011-04-13, 19:18

Jaha, i vanlig ordning tycks omvänd bevisföring gälla när högerglinen är i farten. Hitta på vad som helst om någon annan och kräv att denne bevisar "sin oskuld". Ett alldeles förbannat uselt beteende.

Kommer du med ett påstående är det du som har bevisbördan. Klarar du inte av det får du acceptera att av omvärlden bli betraktad som lögnare, utan att kunna göra speciellt mycket åt saken.

Med andra ord så kan vi tolka det som att du inte kommer att kunna visa upp något endaste inlägg du gjort som belyser bägge sidors övergrepp och på minsta vis belyser komplexiteten i konflikten? Så förvånad jag blir. Rolling Eyes
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-04-13, 21:41

RedMentalCase skrev:Jag är sannerligen inte skraj för dig och ditt "debatterande" , det går inte att förlora en debatt med dig.

Very Happy Du förlorar ju gång på gång men är för ointelligent att märka det. Inte ens när svackan sopar golvet med dig låtsas du märka nåt. Som en höna bara fortsätter du picka.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-13, 21:54

RedMentalCase skrev:Det är äckligt att se infras rcs, och foliets eviga försvar och ynkande för hamas och palestinierna i stort.

Efter den senatse konflikten i området så riktade FN kritik mot framförallt Israel,
    man har dock helt reviderat detta och kastar allt mer skuld på hamas och palestinierna .

Goldstone som för FNs räkning presenterade en rapport i sep 2009 riktade stark kritik mot Israel, i April i år tar han tillbaka mycket och sätter lampan på hamas.

Han säger bland annat:

"I dag vet vi mycket mer än när jag lämnade min rapport( 2009) , vi vet att det förekom enskilda övergrepp från israels sdia, men i huvudsak agerade man inte för att skada civila,
    vi önskar att bägge parter skulle utreda händelser, i huvudsak har Israel gjort det, men inte palestinierna."

Många kräver idag att den ursprungliga rapporten helt dras tillbaka.

Det enda hamas önskar mer än döda judar är döda palestinier, de använder barn familjer och gamla konsekvent och beräknat för att skapa rubriker och nyttiga idioter i väst, bland annat på detta forum ser vi resultatet.

Till att börja med sa inte Goldstone varför han ändrat sig. Sen hänvisade han tii Davis/Askenstensrapporten som ligger till grund för hela hans egen rapport om krigsförbrytelser.

När Sveriges radio intervjuar Askensten himself så är denne helt oförstående till Goldstones plötsliga lappkast ty de enda som inte har sett nått övervåld mot civila i den rapporten är ett par av de intervjuade.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=438&artikel=4446296

Att han har böjt sig för utpressning, mutor eller hot berör inte vår ståndpunkt. Även Goldstone förutan är vi bara alltför medvetna om vad som utspelade sig i Gaza dec. -08 jan -09. Inte sant.

Allt utspelades för öppen ridå och var ett entydigt folkmord på civila kvinnor och barn anställt av den israeliska terrorstaten.

Det behövs knappast någon som lägger den verkligheten tillrätta för oss.
    Vad som utspelades är glasklart sen första dagen. Det utspelades inför öppen ridå.

Likadant vad som uspelades i Medelhavet sistlidna juni. Massmord inför öppen ridå.
    Tolkningar och tillrättaläggningar a lá Telaviv betackar vi oss för.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=4436133

Det är ju rena löjan att som du tro att verkligheten behöver nån sorts
    överstepräst eller uttolkare. Tror du att alla utom en korrumperad kuf
    är tappade bakom en vagn? Det är vad israel tycks tro i alla fall.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-13, 22:08

RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:

ditt agg mot Israel

Nu får du f-n i mig ge dig din idiot, jag svarade infra, du försvarade infra.

Hur lätt som helst, bara backa lite i denna tråd så ser vi ju vad som hände, efter att jag haft en slagväxling med infra , kallat honom judehatare , så går du i starkt försvar och kallar mig lögnare och insinuerar än det ena och det andra och dravlar om skjutna FN soldater.

Allt annat har tillkommit SENARE.

http://ydre1952.wordpress.com/2009/07/16/skjut-om-du-har-lust/

Jag anklagar dig för ointelligens. Du klarar inte ens att se skillnad på en judehatare och en israelkritiker. Då är man så där lagom generaliserande som faller högern på läppen. Sen behöver ingen försvara mig - åtminstone inte mot dig.

Du har inga argument. och har du nåt så är det uppåt väggarna.

Ta bara ditt tjaffs om Goldstone. Du är för ointelligent att inse att Goldstone har letts in i en fälla av Mossad. Men vad spelar det för roll. Lagt kort ligger. Helt otänkbart är det att FN river upp några beslut för rena hyckleriet.

Tillåt mig gissa. 1)Mussad har knäppt några komprommetterande bilder på Goldstone i säng med nån yngre skönhet, kanske t o m en minderårig. 2)Mussad kanske har grävt fram något mindre fördelaktigt från Goldstones långa karriär som domare i appartheidstaten Sydafrika.

http://www.newsmill.se/artikel/2011/04/12/krigsbrotten-i-gaza-m-ste-utredas

"Det har tillkommit nya omständigheter" påstår Goldstone. Är det för mycket begärt att be honom prata ur skägget och kläcka ur sig dessa nya omständigheter. Det är väl inte ett universitetserbjudande för hans dotter t ex.

Minns det mest slitna amerikanska ordspråket: "Alla går att köpa, det är bara frågan om priset".

Nåt är jävligt sjukt med Goldstones plötsliga och tvära lappkast.

Krigsbrott! http://www.aftonbladet.se/kultur/article5520426.ab
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-04-13, 22:35

Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Jag är sannerligen inte skraj för dig och ditt "debatterande" , det går inte att förlora en debatt med dig.

Very Happy Du förlorar ju gång på gång men är för ointelligent att märka det. Inte ens när svackan sopar golvet med dig låtsas du märka nåt. Som en höna bara fortsätter du picka.

Formsvackan sopar golvet?
    lol! lol! lol!
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-13, 23:44

Infra skrev:
    RedMentalCase skrev:Det är äckligt att se infras rcs, och foliets eviga försvar och ynkande för hamas och palestinierna i stort.

Efter den senatse konflikten i området så riktade FN kritik mot framförallt Israel,
    man har dock helt reviderat detta och kastar allt mer skuld på hamas och palestinierna .

Goldstone som för FNs räkning presenterade en rapport i sep 2009 riktade stark kritik mot Israel, i April i år tar han tillbaka mycket och sätter lampan på hamas.

Han säger bland annat:

"I dag vet vi mycket mer än när jag lämnade min rapport( 2009) , vi vet att det förekom enskilda övergrepp från israels sdia, men i huvudsak agerade man inte för att skada civila,
    vi önskar att bägge parter skulle utreda händelser, i huvudsak har Israel gjort det, men inte palestinierna."

Det enda hamas önskar mer än döda judar är döda palestinier, de använder barn familjer och gamla konsekvent och beräknat för att skapa rubriker och nyttiga idioter i väst, bland annat på detta forum ser vi resultatet.

Till att börja med sa inte Goldstone varför han ändrat sig. Sen hänvisade han tii Davis/Askenstensrapporten som ligger till grund för hela hans egen rapport om krigsförbrytelser.

När Sveriges radio intervjuar Askensten himself så är denne helt oförstående till Goldstones plötsliga lappkast ty de enda som inte har sett nått övervåld mot civila i den rapporten är ett par av de intervjuade.

Att han har böjt sig för utpressning, mutor eller hot berör inte vår ståndpunkt. Även Goldstone förutan är vi bara alltför medvetna om vad som utspelade sig i Gaza dec. -08 jan -09. Inte sant.

Allt utspelades för öppen ridå och var ett entydigt folkmord på civila kvinnor och barn anställt av den israeliska terrorstaten.

Vad som utspelades är glasklart sen första dagen. Det utspelades inför öppen ridå.

Likadant vad som uspelades i Medelhavet sistlidna juni. Massmord inför öppen ridå.

Det ska en riktigt antisemit till att inte ens vilja se vad som hänt mellan rapporten 2009 och April i år, du saknar all trovärdighet, du också.
    Han ändrade inställning är ju förklarad, bara en extremist vägrar se varför.

Ska folieformen komma in och försöka försvara dig nu igen?

Vi kan ju se på sida 5 i denna tråd vad han sysslar med och sen inte ens klarar av att stå för.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-14, 00:09

RedMentalCase skrev:
    Infra skrev:

Han säger bland annat:

Det ska en riktigt antisemit till att inte ens vilja se vad som hänt mellan rapporten 2009 och April i år, du saknar all trovärdighet, du också.
    Han ändrade inställning är ju förklarad, bara en extremist vägrar se varför.

Ska folieformen komma in och försöka försvara dig nu igen?

Vi kan ju se på sida 5 i denna tråd vad han sysslar med och sen inte ens klarar av att stå för.

Lilla vän. Goldstoenerapporten behandlar inte tiden fram till april i år. Pratar du om annat än januari 2009 vad gäller Goldstoenerapporten så pratar vi om två olika saker. Vad som är antisemitiskt med att kritisera Goldstones hattande och fotbyte vet nog bara du.

[img]Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 6 Jvlaantisemit[/img]
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-04-14, 00:27

På sidan 5 i denna tråd......

Svackan: "Varken eller, utan enbart klara fakta. En av mina tidigare anställda fick benen avskjutna under FN-tjänstgöring i Libanon. Hans enhet hade till uppgift att vakta ett vattenflöde mot "tjuvaktiga" israeler som dikade om allt blött de såg."

Redmental: "Svackan ljuger".

Varför skulle han ljuga? Var du själv där?

[img]Konsten att skapa nya frihetskämpar/terrorister - Sida 6 Hezbollahgranny[/img]

http://sv.wikipedia.org/wiki/Israel%E2%80%93Libanon-konflikten
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-04-15, 14:15

infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-25, 01:01