RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Infra skrev:RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
Oss...??
Är ni ett officiellt par?
Man får gratulera i efterskott.
Infra skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
Oss...??
Svara bara på frågan: hotar du någon av oss eller bägge.?
Infra skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
Oss...??
RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
Oss...??
Men det är viktigt att veta om ni är officiellt först, ska jag svara er , eller bara dig?
Infra skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:Infra skrev:RedMentalCase skrev:infra har fixat sin egen begravning för mycket länge sen, nu hjälper han form att färdigställa sin....
Hotar du oss?
Oss...??
Men det är viktigt att veta om ni är officiellt först, ska jag svara er , eller bara dig?
Hittils är det bara jag som har undrat. Svara bara mig.
Den som är så bakom flötet att denne inte begriper uttrycket " din egen begravning.."
är en metafor ska hålla tyst i klassen.
Nu är det väl du som ska bevisa ditt påstående.Secrist skrev:Jaha, i vanlig ordning tycks omvänd bevisföring gälla när högerglinen är i farten. Hitta på vad som helst om någon annan och kräv att denne bevisar "sin oskuld". Ett alldeles förbannat uselt beteende.
Kommer du med ett påstående är det du som har bevisbördan. Klarar du inte av det får du acceptera att av omvärlden bli betraktad som lögnare, utan att kunna göra speciellt mycket åt saken.
Med andra ord så kan vi tolka det som att du inte kommer att kunna visa upp något endaste inlägg du gjort som belyser bägge sidors övergrepp och på minsta vis belyser komplexiteten i konflikten? Så förvånad jag blir.
Freedom skrev:
Den som är så bakom flötet att denne inte begriper uttrycket " din egen begravning.."
Den som är så bakom flötet att denne inte begriper att uttrycket "pottkanten"
INTE är en metafor ska hålla tyst i klassen.
Freedom skrev:
Den som är så bakom flötet att denne inte begriper att uttrycket "pottkanten"
INTE är en metafor ska hålla tyst i klassen.
Detta påstående får du lov att stödja med länkar, eller acceptera att du framöver betraktas som en simpel lögnare.Secrist skrev:Nu är det väl du som ska bevisa ditt påstående.
Man kan inte göra som du, fylla forumet med spaltmeter med judehat
formsvackan skrev:Detta påstående får du lov att stödja med länkar, eller acceptera att du framöver betraktas som en simpel lögnare.Secrist skrev:Nu är det väl du som ska bevisa ditt påstående.
Man kan inte göra som du, fylla forumet med spaltmeter med judehat
av den mycket komplexa konflikten mellan Israel/Palestina
Freedom skrev:av den mycket komplexa konflikten mellan Israel/Palestina
Vad ligger det komplexa i att ett folk stjäl ett land från ett annat folk ?
Jävla dravvel du kommer med secrist, muslimhataren....
Jag har heller inte skrivit något om "konflikten" mellan Djurgårdens och AIK´s supportrar. Det torde med din logik kunna innebära att jag fyllt forumet med spaltmeter av Djurgårdshat och spridit Black Army-propaganda.Secrist skrev:Detta påstående får du lov att stödja med länkar, eller acceptera att du framöver betraktas som en simpel lögnare.
Eftersom du aldrig någonsin skriver ett inlägg som på minsta vis nyanserar bilden av den mycket komplexa konflikten mellan Israel/Palestina så får du nog finna dig i att sättas i samma fack som alla personer som bara känner vid en sanning. Ett fack där alla extremister återfinns.
formsvackan skrev:Jag har heller inte skrivit något om "konflikten" mellan Djurgårdens och AIK´s supportrar. Det torde med din logik kunna innebära att jag fyllt forumet med spaltmeter av Djurgårdshat och spridit Black Army-propaganda.Secrist skrev:Detta påstående får du lov att stödja med länkar, eller acceptera att du framöver betraktas som en simpel lögnare.
Eftersom du aldrig någonsin skriver ett inlägg som på minsta vis nyanserar bilden av den mycket komplexa konflikten mellan Israel/Palestina så får du nog finna dig i att sättas i samma fack som alla personer som bara känner vid en sanning. Ett fack där alla extremister återfinns.
Oavsett hur mycket du än vänder och vrider dig är det en förbannad lögn att jag spridit judehat och Hamaspropaganda ! Törs du inte stå för dina formuleringar ska du heller inte skriva dem.
Nu är det inte jag som med lögner och slingrande satt trovärdigheten på spel.RedclownIII skrev:Say it like you mean it och kom inte ändrandes i sista stund men det är din trovärdighet det handlar om och den är inte hög på grund av ditt slingrande!
Nej, inte heller har jag på forumet skrivit spaltmeter med judehat eller spridit Hamaspropaganda. Dina lögner är och förblir lögner, dessutom jävligt usla sådana. Av någon anledning trodde jag bättre om dig, men inser nu att det var fel.Secrist skrev:Jag har heller inte skrivit något om "konflikten" mellan Djurgårdens och AIK´s supportrar. Det torde med din logik kunna innebära att jag fyllt forumet med spaltmeter av Djurgårdshat och spridit Black Army-propaganda.
Har du skrivit någonting överhuvudtaget om detta ämne?
formsvackan skrev:Nej, inte heller har jag på forumet skrivit spaltmeter med judehat eller spridit Hamaspropaganda. Dina lögner är och förblir lögner, dessutom jävligt usla sådana. Av någon anledning trodde jag bättre om dig, men inser nu att det var fel.Secrist skrev:Jag har heller inte skrivit något om "konflikten" mellan Djurgårdens och AIK´s supportrar. Det torde med din logik kunna innebära att jag fyllt forumet med spaltmeter av Djurgårdshat och spridit Black Army-propaganda.
Har du skrivit någonting överhuvudtaget om detta ämne?
Delad dumhet är dubbel dumhetRedclownIII skrev:Konstigt att det råder en samstämmig syn på dig från samtliga motdebattörer