Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
SilverSurfer
Thetaxpayer
RedclownIII
R.O.F.L
Secrist
Sniperace
Freedom
ANNA2LINK
12 posters

    Klart för elitklasser på högstadiet

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Klart för elitklasser på högstadiet  - Sida 5 Empty Sv: Klart för elitklasser på högstadiet

    Inlägg  ericTheDog 2011-04-09, 16:07

    ANNA2LINK skrev:
    Vercingetorix skrev:"Blanda inte ihop det med att vara pucko p.g.a att man är vänsterpartist. Det är en helt annan sak."

    Även om det förekommer en viss överrepresentation... ;-)


    Ja men då stämmer det ju som Eric menade... Att de som är vänster är puckon enligt er.

    Nej, det stämmer inte till 100%.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Klart för elitklasser på högstadiet  - Sida 5 Empty Sv: Klart för elitklasser på högstadiet

    Inlägg  ericTheDog 2011-04-09, 16:07

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Det där är en grej som stör mig en hel del. Av nån anledning är det okej att elitsatsa inom kultur och idrott. Men det är inte okej i t.ex matte. Logik? Varför ska den som har matematisk begåvning hindras från att utveckla den, till skillnad mot den som har t.ex bollbegåvning?

    Uppenbarligen en känslig fråga som jag inte lyckats få svar på från någon på vänsterkanten trots flera försök. Man möts bara av massa floskler.

    Vem har sagt att dessa löner är OK ??.... ett komplett vansinne att Zlatan (tex) tjänar som han gör, för att han är duktig att sparka på en lädertrasa.....
    Så ditt resonemang faller ..... igen Cool


    Zlatans lös är fullt rimlig.
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Klart för elitklasser på högstadiet  - Sida 5 Empty Sv: Klart för elitklasser på högstadiet

    Inlägg  Vercingetorix 2011-04-09, 16:38

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Det där är en grej som stör mig en hel del. Av nån anledning är det okej att elitsatsa inom kultur och idrott. Men det är inte okej i t.ex matte. Logik? Varför ska den som har matematisk begåvning hindras från att utveckla den, till skillnad mot den som har t.ex bollbegåvning?

    Uppenbarligen en känslig fråga som jag inte lyckats få svar på från någon på vänsterkanten trots flera försök. Man möts bara av massa floskler.

    Vem har sagt att dessa löner är OK ??.... ett komplett vansinne att Zlatan (tex) tjänar som han gör, för att han är duktig att sparka på en lädertrasa.....
    Så ditt resonemang faller ..... igen Cool


    Zlatans lös är fullt rimlig.

    Jag tror att folk stirrar sig blinda på Zlatans lön utan att inse att det är en extremt väl spenderad investering av Milans ägare. Det är inte bara de idrottsliga prestationerna de köper, utan även tillgång till varumärket Zlatan. Så länge han genererar vinst till investerarna är han värd varenda öre.

    Sponsored content


    Klart för elitklasser på högstadiet  - Sida 5 Empty Sv: Klart för elitklasser på högstadiet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-23, 19:23