Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
Vercingetorix
Thetaxpayer
Secrist
DirtyDog
Freedom
ericTheDog
F.I.S.T
11 posters

Moderater ogillar kritiskt tänkande i skolan !!!

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Moderater ogillar kritiskt tänkande i skolan !!! - Sida 2 Empty Sv: Moderater ogillar kritiskt tänkande i skolan !!!

Inlägg  Sniperace 2011-03-27, 00:41

ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    Freedom skrev:
    Moderater ogillar kritiskt tänkande i skolan !!! - Sida 2 Blir_du_lonsam

Är du lönsam lille vän....

Ja, det är något de flesta borde FUNDERA PÅ, det ÄR JU GRUNDEN TILL VÅR VÄLFÄRD ATT MAN SKA KUNNA FÖRSÖRJA DE SOM inte BLIR DET.

Utan lönsamma individer faller välfärdssamhället till botten, är dedt dit vänstern vill driva det?

Det här med "lönsamma individer" låter inte klokt! Herregud säger jag och man ska börja redan i skolåldern !!!

Tror du de som INTE lär sig i skolålderna blir produktiva och lönsamma?

VEM skulle försörja DI och MIg, OCH DET inte FANNS LÖNSAMMA INIVIDER SOM FÅTT GÅ I SKOLA OCH lära SIG DET SOM BEHÖVS?

själv tror jag att de som INTE lär något i skolan är de som verkligen blir olönsamma.

Jag tror fullt och fast på att skolan är till för att LÄRA och för att kunna få ett arbete som ger en inkomst.
    Freedom
    Freedom

Antal inlägg : 1404

Moderater ogillar kritiskt tänkande i skolan !!! - Sida 2 Empty Sv: Moderater ogillar kritiskt tänkande i skolan !!!

Inlägg  Freedom 2011-03-27, 17:44

Det visar bara att du t.ex saknar empati med tsunami-offren i Japan.

den kan du ju få utveckla om du har lust....
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-03-27, 21:13

Freedom skrev:
    Det visar bara att du t.ex saknar empati med tsunami-offren i Japan.

den kan du ju få utveckla om du har lust....

Jag var alldeles tydlig i mitt förra inlägg. Begrep du inte det så begriper du inte en utläggning heller.

Freedom
    Freedom

Antal inlägg : 1404

Inlägg  Freedom 2011-03-27, 21:46

Jag var alldeles tydlig i mitt förra inlägg.

pottkanten igen...
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-03-27, 21:57

Freedom skrev:
    Jag var alldeles tydlig i mitt förra inlägg.

pottkanten igen...

Sitter du där nu igen din stackare. Nåväl, inte mitt problem.
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2011-03-29, 00:39

ericTheDog skrev:
    DirtyDog skrev:Jag skrev ett inlägg på sidan (som Nattuggla). Blir intressant att se om det får ligga kvar? Laughing

Skulle tippa att tokvänstern tillämpar samma åsiktscencur som skaparen av detta forum.
    Tro det eller ej, mitt inlägg finns fortfarande kvar på "Ett alliansfritt Sverige" och det är två som skrivit efter mig men ingen av dem angrep mitt inlägg så jag fick angripa den ene av dem oprovocerat ändå. Laughing

http://www.alliansfrittsverige.nu/2011/03/muf-tidningen-kritiskt-tankande-ger.html

Vänstermupparna här verkar väldigt tysta i ämnet nu? Hur är det Fisten och Freedom. Tog argumenten slut så snabbt? Twisted Evil
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2011-03-29, 01:12

Råkade klicka på ett annat inlägg på sidan och hamnade på ett annat angrepp på borgare av samme författare.

Kunde inte låta bli att sätta mitt avtryck där också. Twisted Evil

http://www.alliansfrittsverige.nu/2011/03/tomt-inlagg.html

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 23:55