Sniperace 2011-03-13, 17:57
ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: ANNA2LINK skrev: MartinLindgren skrev:Du menar att nosa kungar och andra blåblodingar i baken ligger mer rätt i tiden Kakan...?
Ja inför mer makt till kungen (ironi)...
Ja, idag har han ju INGEN makt, bara skyldigheter *asg*
Skulle du vilja att kungen hade mer makt?
har du inte läst det jag skrev tidigare, eller är minnet så dåligt?
Jag trodde att du var en trevlig person Sniper, men tyvärr så börjar du bli mer och mer just otrevlig!
Men du gav mig en otrevlig fråga, som jag många gåmger tidigare svarat på, så jag frågar, har du IJNTE läst vad jag skrivit, eller har du glömt det, jag anser den frågan berättigad!!
den är inte på något sätt ämnad som påhopp mot dig.
behöver man göra sådant för att man inte är kommunist?
själv bryr jag mig inte ett smack om kungar och blåblodiga, men jag vägrar ersätta en kung med en president, och ser då hellre att man bara slopar kungen och fortsätter exakt som vi har det nu med statsmninister och regering, något annat är bara ett spel för gallerierna och onödiga kostnader, adelsprivilewgierna är idag avskaffade och ersatta av en en politikeradel som många verkar villiga att nosa och slicka i röven, och det gäller i högsta grad även vänstern...
tycker du att det jag skrev här skulle vara något som säger att kungen skulle ha mer makt?
tvärtom, så skriver jag att jag skiter i honom, och inte bryr mig om ifall vi slopar monarkin... bara denna inte ersätts av en fjant till president.